Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Path of Exile #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

ad3m said:

Molten dps olarak pek değişmemiş (skillin kendi bufflanmış çünkü) ama +3 projectile gittiği için on hit effectler lgoh/wathcer eye es gain on hit bundan dolayı tank modu nerflenmiş ki nerf dediğin böyle olmalı.

Sanırım bu kez molten strike / ci / incandescent heart jugg ya da scion kascam main. Starter olarak muthemel gc arc sabo olur henüz karar vermedim buna :D


Moltenın dmgı vuran kendisi değil projectileları molten acaip nerf yedi. Hem projectile sayısı azaldı hemde less dmg vuruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 projectile azaldı

100 dmgın vardı diyelim projectilelara 40 less dersek tanesi 60 vursun.

11 projectile vardı 660

Şimdi base dmghı arttıgından %8.6 lık bi dmg artışı var 109 vuruyorsun diyelim

30 less ilke 76,3 vursun

8 projectile 610 vuruyor.

Aşırı bi düşüş yok aslında
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O öyle hesaplanmaz abi neyse matematiğine girmeden POB dan ss atayım

20 lvl molten strike base dmg hiçbirşey yok sadece düz bir weapon var elinde.



Bu aynı silahın RT versionu



PS: soldaki yeni değeri. Şuan detaylı test edecek zamanım yok ama max projectile ile ya çok az bir dps farkı çıkar ya da nerf (ama dediğim gibi az bir fark olur muhtemelen). Bu nerf tamamıyla on hit effectler için yapılmış bir nerf.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ad3m said:

Abi molten projectile %40 less vuruyordu %30 a çektiler onu. Base damage %161 oldu ayrıca.
Projectile sayısı ayrıca ekranda projectile dusen yerleri belirleyen seylerden biri degil mi? Butun MS buildlerinin Point Blank kullandıgını dusununce, ekranda beliren projectile sayısı ve point blankten max damage alanına dusen projectile sayısında onemli bir dusus olabilir gibi geliyor.

Yani acmak gerekirse her yaratılan molten projectile'ın distribution'ı nasıl yaratılıyor ona baglı biraz nerf un niteligi. Ornegin X'i vurdugun nokta olarak dusunursen molten projectilelar da bunun etrafında bir cemberin icinde dusuyorsa, o cemberde projectile ın dustugu yerin X'ten uzaklıgının belirlenmesi ne kadar random ve bu dagılım projectile sayısından etkileniyor mu, PoB bunu hesaba katıyor mu? Bunları bilmiyorum.

Sanki 3 5 vurdunun dısına cıkacak bir nerf gibi geliyor ama belli olur ilk gunden zaten. Asıl amacın on hit leri nerflemek oldugu belli ama bir yandan da dps i ne kadar nerflenmistir onu cuma aksamı gorucez sanırım.

Kısaca yarattıgımız projectile sayısı belli bir sayının altındaysa MS damage output u uzun bir surecte tutarsız olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok projectile distribution function ın degistigini dusunmuyorum zaten. Ama distribution functionda "aynı noktaya 2 projectile atma" gibi bir denklem koyarsan 5 projectile ve 15 projectile arasnda bir deviation olustursun attack basına kapsadıkları alan acısından.

Bir de 15 projectile aynı anda ekrana duserse kapladıkları alan ile 5 projectile aynı anda ekrana dustugunda kapladıkları alan birbirine esit degil. O yuzden 15 projectile ozellike Point Blank goz onune alınırken consistent bir damage output verirken 5 projectile vermeyebilir. Az projectile ile oynamak aynı boss u (ornegin shaper) yaparken bir fight damage output un cok iyi hissettirip, bir fight cok kotu hissettirebilir.

Bilmiyorum. Zaten MS oynamayı dusunmuyordum. Suanki degisikliklerden sonra oynayacak olsaydım bile once baska birinin oynamasını izlemeyi beklerdim.

Ha tabi bi de silahlara fena olmayan bir physical damage buff ı geliyor genel olarak. Ornegin MS icin Grelwood un damage ı da artmıs durumda. Craftlarda da 350-400 pdps yapmayı kolaylastıracak degisiklikler gorunuyor. Toplamda bir damage artısı gozlenmesi beklenebilir ama playstyle eskisi kadar iyi olacak mı? Emin degilim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Molten strike konusu ayrı bir dünya zaten.

Point blank hemen her ball için ayrı çalışıyor. Dying sun / talent aoe vs derken durumlar bayağı karışıyor.

Mekanikleri / testleri merak eden şu golden postlara bakabilir.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1903956
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/6mcwnu/based_on_your_experience_do_you_think_molten/
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/568ew3/simple_graphical_explanation_of_molten_strike_and/d8l8nmb/

Ben dediğimi yapıp MS ci oynarsam max projectile ulaşıp, es gain on hitli watcher eye almayana kadar life based Double strike ya da BF oynarım. Vereceği dpsten çok tanking önemli benim için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Cute o iş senin kasacağın currency ile alakalı.
Yazdım tekrar edeyim BV top tier bir spell. Clear speed istiyorsan Elementalist oyna tanky/end game istiyorsan da Scion alternatif olabilir lakin clear speed Elementalistin yanından geçemez. Yine elementalist budget iş yapar baya Scion için eşşek yüküyle currency ihtiyacın olur faceroll endgame için vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Doryani's Fist now adds (150-225) to (525-600) (down from (225-335) to (785-900)) Lightning Damage to Unarmed Attacks, and (90-135) to (315-360) (up from (60-90) to (210-240)) Lightning Damage to Spells while Unarmed. The Doryani's Touch skill granted by Doryani's Fist can now hit up to 50 Enemies per skill use, up from 20, has 20% more Area of Effect, now costs 8 Mana instead of 28, and can no longer be Evaded. It now has 50% less Attack Speed (down from 30%), 600% Added Damage Effectiveness (up from 350%) and now converts all Physical Damage to Lightning (up from 50%).


Tek nerf %50 less attack speed olmuş ki bu da tam bir one punch skill yapıyor ahah.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...