Jump to content
Cons

ve levent bir güzel şeyin daha içine sıçmıştı

Öne çıkan mesajlar

§ 23 Eki 2013, 07:26
yok ya o kesin şimdi photoshopla özel mesaj falan kasıyordur. gelir şimdi. bari komik bi şey olsa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:27
@black-ice

artık arkenemi likten mesajları okumuyorsun bir kelime görüp tetikleniyor tepkilerin galiba lol. adamın laf sokma tarzı gayet de öyle işte. fakir den başka laf yok. exo bunu demiş adamı savunmamış bile

sakin ol kovboy =)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:27
ılımlı yaver

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:28
imamizer said:

yok ya o kesin şimdi photoshopla özel mesaj falan kasıyordur. gelir şimdi. bari komik bi şey olsa.


kaslarını shopladığı kadar kötü bir photoshop olmasa bari :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:28
Black-ice said:

Exodous said:

E herkesin bir tarzı var. Adamın tarzı da "sus fakir"den öteye geçemiyor. Siz de onu öyle kabul edin. Yok etmiyorsanız zaten muhatap olmayın.

Adam haklı. Her açtığı konuya reçel bulmuş arı gibi toplaşıyorsunuz.


ya 2 gündür bir tane yancı yok nasıl oldu diyordum ben de.

hemen yetişti sabah güneşi gibi canım yancım.

her iğrençliği, bu da onun tarzı diye legalize etmek de çok mükemmel bir bakış açısıymış. orjinal yancı.


Ah be güzelim. Photoshop bildiğin kadar keşke okuma yazma da bilseydin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:28
off kahvemi söyledim sıcak sıcak çok eğlenceli lan..


ooooovvvvv excodous'tan bir sağ kroşe geldi blak aysa...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:29
Lan bugün verimli geçsin istiyordum mesai...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:29
Exodus da kesmeyecek bilekaysı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:29
Artistsiniz ya haauuğğmınaaa.... Ama fakirsiniz de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:30

Exodous 1 - Black ice 0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:31
-de yi ayırmayı öğrendi adam millet sataşmasın diye ordan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:32
abi yancı diyince nasıl sinirlendiğinizi bildiğim için sinir uçlarınıza böyle arada dokundurmaya bayılıyorum.

hadi exodous'u geçtim, dworgian sana tamamen espri yapmıştım bu konuları aştığımızı düşünerek ama nasıl içinde kaldıysa yine gelip yancının yancılığını yapmışsın ahah.

herif iğrenç. hadi biz besliyoruz gelip burada "sequo'ya da haksızlık yapıldı" diyince benim beslediğimden 8 kat falan besliyorsunuz. bir önceki postunda oldugu gibi.
o yüzden saldırıyorum yoksa okumam yazmam iyi.

ben diyorum ki biz uğraşırız yeri geldi mi zevk de alıyoruz, gidin siz karışmayın hiç daha iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:32
Fin said:

-de yi ayırmayı öğrendi adam millet sataşmasın diye ordan


adhuashd noyana mesaj atıyorum senin için

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:32
Sequoya said:

İlk kim istemişse o almıştır. 500 tl ye s3 verdik acele edeceyyyydin arkadaşım.



iphone 5ten bahsediyorum s3 ney ya fakir msn .s.s

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:33
noyanın götünü keser kutuda ofisine yollarım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:33
Black-ice said:

abi yancı diyince nasıl sinirlendiğinizi bildiğim için sinir uçlarınıza böyle arada dokundurmaya bayılıyorum.

hadi exodous'u geçtim, dworgian sana tamamen espri yapmıştım bu konuları aştığımızı düşünerek ama nasıl içinde kaldıysa yine gelip yancının yancılığını yapmışsın ahah.

herif iğrenç. hadi biz besliyoruz gelip burada "sequo'ya da haksızlık yapıldı" diyince benim beslediğimden 8 kat falan besliyorsunuz. bir önceki postunda oldugu gibi.
o yüzden saldırıyorum yoksa okumam yazmam iyi.

ben diyorum ki biz uğraşırız yeri geldi mi zevk de alıyoruz, gidin siz karışmayın hiç daha iyi.


aklınca trolleyip sonra trollüne açıklama yapan adamı da ilk defa görüyorum. nasıl trollük ya lan bu?

tepki alınca nasıl çevirsemde trollüğe vursam modundasın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:33

Exodous 1 - Black-ice 0


Black-ice 1 - Dworqian 0




yeni gol haberi geldi;


fin 1 - noyan 0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:34
Fin said:

noyanın götünü keser kutuda ofisine yollarım.


aslkjfhaklfjhas biri bunu yapmalı lan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:35
benim "tartışma var " topiğini kapattılar , hiç iyi olmadı anasını satayım.

şu sıralar en popüler başlık o olurdu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:36
Sequoya said:

Black-ice said:

abi yancı diyince nasıl sinirlendiğinizi bildiğim için sinir uçlarınıza böyle arada dokundurmaya bayılıyorum.

hadi exodous'u geçtim, dworgian sana tamamen espri yapmıştım bu konuları aştığımızı düşünerek ama nasıl içinde kaldıysa yine gelip yancının yancılığını yapmışsın ahah.

herif iğrenç. hadi biz besliyoruz gelip burada "sequo'ya da haksızlık yapıldı" diyince benim beslediğimden 8 kat falan besliyorsunuz. bir önceki postunda oldugu gibi.
o yüzden saldırıyorum yoksa okumam yazmam iyi.

ben diyorum ki biz uğraşırız yeri geldi mi zevk de alıyoruz, gidin siz karışmayın hiç daha iyi.


aklınca trolleyip sonra trollüne açıklama yapan adamı da ilk defa görüyorum. nasıl trollük ya lan bu?

tepki alınca nasıl çevirsemde trollüğe vursam modundasın


evet haklısın.
millet tepki verene kadar dworgian ve exodous'a iban no ile para atıyorsun sanıyor ondan yancı diyordum. hemen geri vites yaptım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:36
Black-ice said:

abi yancı diyince nasıl sinirlendiğinizi bildiğim için sinir uçlarınıza böyle arada dokundurmaya bayılıyorum.

hadi exodous'u geçtim, dworgian sana tamamen espri yapmıştım bu konuları aştığımızı düşünerek ama nasıl içinde kaldıysa yine gelip yancının yancılığını yapmışsın ahah.

herif iğrenç. hadi biz besliyoruz gelip burada "sequo'ya da haksızlık yapıldı" diyince benim beslediğimden 8 kat falan besliyorsunuz. bir önceki postunda oldugu gibi.
o yüzden saldırıyorum yoksa okumam yazmam iyi.

ben diyorum ki biz uğraşırız yeri geldi mi zevk de alıyoruz, gidin siz karışmayın hiç daha iyi.


saçmalamaktan keyif aldığını ve birine sataşmanın sende bağımlılık yaptığını düşünüyorum.

adamın dediğinde sequo yu savunan en ufak bir yön yokken gelip herife yancı diyorsun, biz de "yanlış okuyorsun" diyince bize de yancı diyorsun.

azalarak bitsin şu saçma yancı geyiğin senin de. kabak tadı verdin cidden.

dünkü photoshop güzeldi ama o kadar işte.

edit: çok içimde kaldı bana yancı demen cidden. geceleri uyuyamıyordum fırsat bu fırsat yapıştırdım cevabı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:38
Black-ice said:

abi yancı diyince nasıl sinirlendiğinizi bildiğim için sinir uçlarınıza böyle arada dokundurmaya bayılıyorum.

hadi exodous'u geçtim, dworgian sana tamamen espri yapmıştım bu konuları aştığımızı düşünerek ama nasıl içinde kaldıysa yine gelip yancının yancılığını yapmışsın ahah.

herif iğrenç. hadi biz besliyoruz gelip burada "sequo'ya da haksızlık yapıldı" diyince benim beslediğimden 8 kat falan besliyorsunuz. bir önceki postunda oldugu gibi.
o yüzden saldırıyorum yoksa okumam yazmam iyi.

ben diyorum ki biz uğraşırız yeri geldi mi zevk de alıyoruz, gidin siz karışmayın hiç daha iyi.


E iyi de sadece kendi yazdıklarını okuma. Benim daha önce sequ'ya yazdıklarıma da bir bak. Yazdığım cümleleri anla.

Yani bu zihniyet çok tehlikeli beyler. Ya bendensin ya da yancı zihniyeti çok tehlikeli.

Kalkıp şimdi objektif yorum yazıyoruz, adam onu beğenmeyip yancı diyor. yani ben seqo'ya "adamın kapasitesi bukadar" diyorum adamın sesi çıkmıyor, black-ice çıkıp sen yancısın diyor.

Biz niye besleyelim ki hem? Benim sizin bu kavgalarınızda anca üç bilemedin dört tane yorumum vardır. Onlara da bakın işte ne yazmışım. Daha çok sizin yazdıklarınızı okuyorum. Ha kimin ne düşündüğü çok da umurumda değil. Ama dediğim gibi begenmediğin yoruma "yancısın" zihniyeti tehlikeli.

Valla size bir şey diyeyim mi, bu sequo ile black-ice'ın genlerini araştırın, yüzde doksan aynı çıkar. Zihniyet aynı çünkü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:39
açıkladım işte. sen de ne dramatik çıktın abi. güzel güzel açıklıyorum.

burada sevilmeyen hareketler yapan adama aradan çıkıp "ona da haksızlık ettiler" demek adamın troll potansiyelini arttırıyor diye düşünüyorum. e bunu yapana biraz sinir de olduğumdan yancı diyerek onu gıcık etmeyi seçiyorum.

ve üstelik sende mükemmel işliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:40
Exodous said:


Valla size bir şey diyeyim mi, bu sequo ile black-ice'ın genlerini araştırın, yüzde doksan aynı çıkar.


Şempanze ile insan genleri bile %98,8 aynı abi naptın :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eki 2013, 07:40
zalim bir görgüsüz yancısına kan ağlatıyooor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...