Jump to content
BabacumMostors

bildiğin bittim bitiyorum

Öne çıkan mesajlar

§ 23 Eyl 2013, 23:01
paranida kendin kazansan
dunyada hesap verecek kimsende olmasa
bu memlekette beraber yasama isi yurumuyor

sonundada bosanan bosanana

hos beraber yasayipta evlenince sapitanda cok var

insan eskiden 16 sinda evlenip 30 unda oluyormus

cok yasiyoruz su an evlilik icin. Cok uzun zaman suruyor bu isler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eyl 2013, 23:48
İldeniz'imize günah gecemizi yaptık, çok eglendik, az foto çekilmiş, fotosu olmayan varsa sori.

İldeniz sabah bıraktıgın not dünyanın en tatlı şeyi.

http://i.imgur.com/7Kaf6Du.jpg
http://i.imgur.com/bXTYWSl.jpg
http://i.imgur.com/KJzvTYz.jpg
http://i.imgur.com/CwssNSh.jpg
http://i.imgur.com/T5omlie.jpg
http://i.imgur.com/gdvopJB.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 03:10
çok mutluyuz lan :) sabah erkenden kaçmam gerekti o ayrı sdf bildiğin zamparalık sonrası kaçan adam oldum ahahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 03:12
http://i.imgur.com/bXTYWSl.jpg


Kim bu sekisi bacaklı bayan ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 06:55
haci daha bir sene oldu mu yav bu ne

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:14
Masakari said:

http://i.imgur.com/bXTYWSl.jpg


Kim bu sekisi bacaklı bayan ?


Abi birinin sevgilisi ya da bacısı falandır, böyle konuşmayaydın iyiydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:18
Bi sn o erkek değil mi ? Beyler valla ben erkek zannettim yoksa yapmam yani öyle bir şey. LAN ben napptım ? VAlla patiden biri zannettiydim lannnnnnnnnn

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:19
cik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:19
Nolur xunn deyin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:20
abi hahah diğer fotoğrafta görünüyor ayıptır lan susarak yok ol.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:22
Diğer fotoğrafta da çok bir kanıt yok ama ya, masakari biraz haklı bence ahahaha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:23
LAn valla fotoları büyütmedim bile 3 tane herif vardı bende geyiğine dediydim. Saeros reyizzz yetiş plsssssssss

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:27
bende erkek zannettim,

not guilty

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:34
suratını kapatmış olmasından ötürü kadın dedim ben ilk, ama sonra "bu herifler xunn'a hep kadın geyiği yapıyorlar kesin odur o zaman" diye bi düşündüm.

not guilty hakkaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:46
http://i.imgur.com/T5omlie.jpg

Bu resimden de bakınca yine erkek gibi duruyor , sıkıntı fotografı çeken elemanda bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:56
bildiğin mindfuck lan o fotoğraf asdasfsada

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 07:56
o ney la lego gibi ev

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 08:01
xunn'un içinde bulunduğu bu eküri nasıl bir eküri ben anlamadım arkadaş. fotoğraflardan bakıp cinsiyetlerini çözemiyoruz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 08:59
abi.. AHAHAHAHAHAHAHAH o iki arkadaş ayrı ayrı kızlar ve ikisi de xunn değil AHAHAHAHAHAH

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 09:00
Roberto Carlos gibi bacağı var hatunun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 09:07
Jim_E_Rustler said:

http://i.imgur.com/bXTYWSl.jpg



bu Aras'ın emekliliği çok güzel olcak ya. Direkt yancısı olcam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2013, 09:48
BabacumMostors said:

abi.. AHAHAHAHAHAHAHAH o iki arkadaş ayrı ayrı kızlar ve ikisi de xunn değil AHAHAHAHAHAH


2 mi? LAN?!?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...