Jump to content
axedice

PC Gaming #2

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Kas 2021, 11:53

 

beklediğimden zayıf gibi geldi ya. animasyon kontrol falan eskisi gibi duruyor. npc sayısı falan da arttırmamışlar galiba şehirde. enb series ile aynısı oluyor dsb.

 

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2021, 13:47

Mafia>GTA

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2021, 15:41

GTA Definitive Edition oynayanlara gelsin:

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2021, 16:33
Alıntı

 

Billion Dollar corporation removes 3 classic and beloved GTA games from Steam, forces you to buy them on their shitty launcher, no gameplay is shown before it's release, almost little to no marketing at all because they know the game is a mess and they just want to make a quick buck.

Performance on PC is horrendous for a shitty reskin that looks literally worse than fan made mods, which they forced creators to stop developing after a cease and desist.

Character models are just rubbish, they either look plastic or someone put a smooth filter over them.

Rockstar literally treats PC Fans as second class citizens, while giving Console players games years before us. They don't give a fuck about players and only care about their bottom line by re-releasing the same GTA over and over again and milking GTA Online to death.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 08:33

Milette her şeye tek taraflı yorum yapıyor. Adamların tabi ki amacı para kazanma olacak zorlamı satıyorlar hafif cilalı remasterları (remake değil sonuçta) ister al ister alma kardeş neyin tatavası. Ayrıca kaba etlerine güveniyor ki kendi platformunda karının yarısını (şirket masrafları çıktıktan sonra diye hesaplayabiliriz) Steam ile paylaşmak zorunda değil. 

Tam donanımhaber forumcusu yorumları bunlar yani sadece language ingılış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 08:38

Lawful good diye ilahlaştırılan cd projekt red i de gördük, cyberpunkta neler yaptı.

Şişko gaben de gitsin bi HL3 yapsın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Kas 2021, 10:22

demekki bazı insanlar kendilerine bok gibi davranılmasından hoşlanmıyormuş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2021, 14:14
Alıntı

- begenmiyorsan alma
- baskasi da yapiyor
- sizi gidi donanimhaberciler

ok
 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2021, 14:40

Okuduğunu basite indirgemek, onu da yanlış indirgemek

Kib

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2021, 21:52

buna para verenin kendisine saygısı yoktur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2021, 22:07
7 saat önce, arcane dedi ki:

ok
 

CIKAR

CEBINDEKI

TELEFONU

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2021, 22:39
On 13.11.2021 at 11:33, Edriel dedi ki:

Milette her şeye tek taraflı yorum yapıyor. Adamların tabi ki amacı para kazanma olacak zorlamı satıyorlar hafif cilalı remasterları (remake değil sonuçta) ister al ister alma kardeş neyin tatavası. Ayrıca kaba etlerine güveniyor ki kendi platformunda karının yarısını (şirket masrafları çıktıktan sonra diye hesaplayabiliriz) Steam ile paylaşmak zorunda değil. 

Tam donanımhaber forumcusu yorumları bunlar yani sadece language ingılış.

baya bi baktım ama tek bir doğru laf etmemişsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2021, 22:50

K tmm knka şimdi rockstar sana özür e-maili atar, bay değerlendirme uzmanı.

Senin doğru yanlış değerlendirmen gerçekleri değiştirmiyor malesef. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 06:21

Edriel sıçtın bi defa neyine sıvıyorsun, söylediklerinden gayet basmakalıp salak publisher hareketlerini savunduğun anlamı çıkıyor. Ya ben böyle demek istemedim kendimi düzgün ifade edememişim de, ya da söylediklerinin arkasında dur onun goygoyunu yap. Bır bır bır neye uzatıyorsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 06:30

13 yaşından büyük gta fanboyu var miydi yahu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 06:31
On 13.11.2021 at 11:38, Edriel dedi ki:

Lawful good diye ilahlaştırılan cd projekt red i de gördük, cyberpunkta neler yaptı.

Şişko gaben de gitsin bi HL3 yapsın.

Ahahaha ayni postta iki tane whataboutism

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 06:53

Salak publisher kime göre salak ? Publisher perspektifinden konuşuyorum, adamlar senelerdir GTA 5 online'ı milkliyorlar sana salaklık gelir ama dünya kadar para kazanıyorlar.

Gamepasste bedava şu anda yüklemedim remasteredı bile, savunmuyorum oynamamda, ya da gta fanboyu da değilim, bana göre de mantıklı değil oynamak adamları savunduğumu hangi cümleden çıkardın açıklasana ?

O kadar basma kalıp algın var ki objektif bir şey söyleyince direk "kötüyü savunmuşun" moduna geçiyorsunuz.

Adamlar minimum efor ile hafif cilalanmış halini paket halinde satıyorlar ve steam'e komisyon vermek istemiyorlar, şirket politikasına göre de gayet mantıklı. STEAM'A ÇIKARMIYORLAR BEN ORDA OYNIYCAM QQ çekenler gitsin tuvalette ağlasın adamları bağlamaz.

Sonuçta gelip burda AGA BU OYUN OLMAMIŞ SALAKLAR YAPAMAMIŞ EHEHEHEE, STEAM DEN DE ÇEKMİŞLER FUUUUUUUU diyen plebden başka birşey değil üstteki alıntı. Karınca dağa küsmüş ama ... karıncanın demiş dağ o hesap.

Senin çıkardığın anlamda umrumda değil hadi git şimdi nerdlüğüne gömül, ömrünü theorycraftla geçir.
 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 08:01
17 saat önce, arcane dedi ki:

- begenmiyorsan alma
- baskasi da yapiyor
- sizi gidi donanimhaberciler

özet nedir, nasıl çıkartılır. ders gibi. şiir gibi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 08:34
1 saat önce, Edriel dedi ki:

Publisher perspektifinden konuşuyorum

niye? publisher mısın sen de?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 09:04

Deathloop

Game Awards - 9 adaylık -

-Game of the Year

-Best Game Direction

-Best Narrative

-Best Art Direction

-Best Score and Music

-Best Action

-Best Audio Design

https://www.thegameawards.com/nominees

🙂

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 09:25

bitti mi? bitmedi: 
- en iyi dijital oyun
- en iyi pre-order bonus
- en iyi web banner
- en iyi disk size,
- en iyi desktop icon

...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 17:51

E4kApuAWUBAtyq8?format=jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Kas 2021, 18:23

Su mod destegi falan bi muhabbet vardi bi ara adamlari gayet bagladi aslinda aglamalari. Steamdeki rating yuzunden fena tutusmuslardi. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2021, 14:06

Gerekenler yapılmaz ise

Microsoft Activision Blizzard a karşı 

yaptırımlar uygulayacak

..

kizillelma tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2021, 14:58

iyi de konu ne konsept ne bi link bişi. nasıl post atıyonuz 😡

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...