Jump to content
axedice

PC Gaming #2

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Eyl 2021, 09:50

denuvodan değildir o stutter. modifiye idtech motoru var bunların dandik ondandır. ama ne güzel bak denuvo oyun sattırmış ahahah böyle böyle her şeye çakacaklar bunu birkaç ay hafta kurtarsa yeter

ben gamepasse gelmesini bekleyecem 1 yıl, hemen oynamaya gere yok daha dishonoredları bile bitirmedim ilkinden sonrasını. yine arkane preyini oynamadım vsvs milyon backlog

yalnız bi arx fatalis remaster veya sequel/prequel yapsalar preorder basarım

Silphatos tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Eyl 2021, 12:57

refund ettim

konsept güzel ama dishonored2/prey üstüne bir şey koyamamışlar:

* enemy ragdoll/waypointler - MAL + EBLEH

* gunplay - çok zayıf (borderlands'den bile zayıf zayıf)

* enemy AI - idiot + kör + sağır

* bir anda haritada 10 tane düşman summon'lamak - kötü mekanik

* animasyonlar - iyi

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2021, 11:25

microsoft 1 aya buyuk bir sirketi alacak gene diyorlar soylenti

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2021, 11:41

microsoft, microsoft'u alıp evrenin sonunu getirecekmiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2021, 20:11
On 14.09.2021 at 15:57, Goering dedi ki:

* gunplay - çok zayıf (borderlands'den bile zayıf zayıf)

oynamadım da, borderlands'in gunplay'ciliği kötü mü lan? sdalkfjhgfs ne diye oynuyor ki insanlar o zaman?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Eyl 2021, 04:56

evet, fps standartlarina gore kotu

gunplay icin oynamiyorlar

stalker da aynen bu gibi bir ornek.

dishonored ve bu yenisi de...

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eyl 2021, 02:50

Yav he he

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Eyl 2021, 21:28

Activision Blizzard

is now the subject of a "wide-ranging" Securities and Exchange Commission investigation into its handling of employee complaints about sexual misconduct and discrimination in the workplace.

According to The Wall Street Journal, the SEC, an agency of the US government,

is asking for notes recorded during board meetings since 2019, the files of six former employees, and separation agreements from this year.

The SEC has also subpoenaed several of the company's executives,

including CEO Bobby Kotick, and wants records of Kotick's communications with other company executives about sexual harassment and discrimination complaints. 

https://www.pcgamer.com/uk/sec-subpoenas-bobby-kotick-as-part-of-federal-investigation-into-activision/

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2021, 18:04

kim battle royale istedi gene ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2021, 20:43

SwcFngd.png

ascsafasf.

hadi oyunu geç sunum da ayrı bi kötü lan, napayım olm senin pr'cının ofisine slow mo girişini ahaha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2021, 07:57

People behind this project konsepti cikmamis oyuna her zaman olmuyor. Hadi koydun, bari lead designer i filan koysaydin videoya, community manager ne ya. Birde utanmadan battle royal yapmissin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Eki 2021, 17:30
On 14.08.2021 at 11:16, Norak dedi ki:

Blade of Darkness yeniden cikiyormus gunumuz pcleri icin update edilip 😄 

https://store.steampowered.com/app/1710170/Blade_of_Darkness/

has been re-engineered to shine on modern PC hardware and operating systems, including widescreen support up to 4K resolution, new display settings, and overall stability improvements. The gameplay content and story are untouched — featuring all the original game’s quirks and charm.

bugun cikiyor bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2021, 22:21

*

Valve to kick all blockchain games off Steam
 

..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2021, 22:36

tim sweeney reddetmişken şimdi atladı "bize geçin" diye lmao, ah sen yok musun epic. tam zübükzade.

Alıntı

To use a racing analogy, Sweeney is the mechanic that tells the F1 driver currently in second place to do the opposite pit stop strategy of the guy in front. Do the opposite of what they do, even though we've already said we won't do it.

 

Sam tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Eki 2021, 06:46

Blockchain gaming nedir diye baktım da bikaç promosyon hariç net bilgi bulamadım. Genelde P2W oyunlarda steam marketplace vb. aracıları pas geçip istediğin ingame itemı istediğin oyuncuya satabilmek gibi algılıyorum, doğru mu algılıyorum?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Eki 2021, 08:35
1 saat önce, axedice dedi ki:

Blockchain gaming nedir diye baktım da bikaç promosyon hariç net bilgi bulamadım. Genelde P2W oyunlarda steam marketplace vb. aracıları pas geçip istediğin ingame itemı istediğin oyuncuya satabilmek gibi algılıyorum, doğru mu algılıyorum?

Hayır yanlış algılıyorsun.

Doğrudan sen oyun oynarken arka planda mining yapan da var, gacha tarzı olup, oyun içi 5 star heroları filan crypto ile satan da var. Teknik olarak o heroları oyun içi grindla açabiliyorsun ve crypto ile satabiliyorsun diye çekiyorlar ama herkesin takip ettiği heroların anlık fiyatları misal, alıp satıyorlar dolaylı crypto trading

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Eki 2021, 08:47

Efff daha bile salakçaymış hero açmak bilmemne tam mobil oyun kafası. Neyse steam iyi bi iş yapmış o zaman. İyilik olsun diye yapmamış ama iyi bi iş yapmış

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...