Jump to content
axedice

PC Gaming #2

Öne çıkan mesajlar

§ 29 Eyl 2019, 16:13

yûtub'dan da parmaklamayı kaldıralım oldu olacak, bütün san'atçılar para bassın. sikayetimvar.com filanı da kapatalım, gerek yok. 14 günlük iade var zaten kendimiz review ederiz. kendimiz benchmark yaparız.

san'at için san'at çünkü, sonra gelsin gaming rönesansı:

b2e.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 16:15

gerçi ahmet oyunu exclusive olsa ne olur, mehmet oyununu alıp onu oynarız np diyen birisi için 2 saat oynamak bi oyun hakkında nihai bi fikir için oluşturmak yeterli de olabilir, bilemedim =PPPPPPpppppp.....

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 16:17

halk kazanıcak, steamciler yaya kalıcak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 16:23
1 saat önce, Xenus dedi ki:

ağzı olanın konuşamadığı bi sistem bence iyi.

 

1 dakika önce, Xenus dedi ki:

halk kazanıcak, steamciler yaya kalıcak

giphy.gif

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 16:28

karikatür okur gibi takip ediyorum konuyu

ty all

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 16:43

"For Honor: 21m players"

LOOOOĞĞĞLLLL!!!!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 19:25

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 19:51

ghdfjkgs süper vidyoymuş. babaya bilgisayar kullanmayı öğretirken "mouse'la buna tıkla" deyince mouse'u eline alıp monitöre tık tık vurması tier, mikemmel fgbdhkjs

indie game designer olsam game virgin tutorial odası falan koyardım şunu izledikten sonra

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 20:07

yalnız hakikaten kontroller şemaları bayağı sorunlu. ben ömrüm boyunca oyun oynadım ama konsolda oynamaya başlayınca yaşadım o L3 nedir olayını.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 20:10

ben onun isminin l3 olduğunu öğrenmeden tıklabildiğini öğrenmiştim. sırasıyla aa buna tıklanıyomuş, aa bu düğmeymiş, aa ismi l3'müş şeklinde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 20:13

2 saat refund için yetersiz belki ama başka bir platformda böyle bir güzellik yok.

buglı hazır olmadan çıkan bir ton oyun dolu hiç bir zaman da değişmicek bu durum.

sistemim kaldırmadı diye refundlayıp paramı almışlığım var steamden benim ki bu bariz benim hatam adamlar oraya sistem gereksinimlerini yazıyor yani. gaben bana gelip okusaydın hacı demedi, para mı verdi direk sankyu gaben sama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 20:16
6 dakika önce, Sam dedi ki:

yalnız hakikaten kontroller şemaları bayağı sorunlu. ben ömrüm boyunca oyun oynadım ama konsolda oynamaya başlayınca yaşadım o L3 nedir olayını.

r3 ve l3 gamepad de en nefret ettiğim butonlar çok net yani. bazı oyunlar sprinti falan o butonlara atıyor ifrit oluyorum. sanki kontroller kırılacak...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 20:41

2 saat refund review'lar varken yeterli de, review yokken yeterli değil. "review'a ne gerek var refund varken" denince biz de yetersiz olur o durumda dedik yani. bazı şeyleri önceden review'dan okuyup ona göre test edebiliyorsun yani düzgün çalışıyor mu diye.

evet sprint'i koydularsa l3'e filan ben de beceremiyorum, abimle coop oynarken ben arkada kalıyorum düğmeyi çalıştırana kadar lol. mappable gamepad keybind'lı steam'in elini öpeyim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 21:48

oyunlar san'at deyip sanatçı'nın uygun gördüğü control scheme'e (sanatçı'nın vision'ına) dil uzatmak da gabenci statükoculara has bi özellik olsa gerek =)))))))))))))))))))))))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 22:07
2 saat önce, Cokomantis dedi ki:

ghdfjkgs süper vidyoymuş. babaya bilgisayar kullanmayı öğretirken "mouse'la buna tıkla" deyince mouse'u eline alıp monitöre tık tık vurması tier, mikemmel fgbdhkjs

indie game designer olsam game virgin tutorial odası falan koyardım şunu izledikten sonra

Benzer bir durumu ben de kendi eşimle yaşadım.

Kendisi 2 boyutlu olan oyunlarda gaayet iyi. Öğrenci evindeki ev arkadaşlarımı Eycuf'ta 2'ye tek yenmişliği bile var. Hem de mousela da değil. TOUCHPADLE!!!

Ama 3 boyutlu hiç bir oyunu oynatamadım. Yok yani bir türlü movementı oturtamadı. En sonunda da soğudu sadece 2D ya da izometrik oyunlara yöneldi. Ne biliyim, diablo 3'tür, eycoftur, bastiondır (gerçi bastion'da bayaaaa zorlandı). Ama 3. boyuta yok geçiremedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2019, 22:09
1 saat önce, knox dedi ki:

sistemim kaldırmadı diye refundlayıp paramı almışlığım var steamden benim ki bu bariz benim hatam adamlar oraya sistem gereksinimlerini yazıyor yani. gaben bana gelip okusaydın hacı demedi, para mı verdi direk sankyu gaben sama.

Şunu ben çok yaptım ya. 8 yıllık bilgisayar olunca alıp alıp 15. dakikasında 10 fps aldığımı farkedince iade ettiğim çok oyun oldu. Bir kere bile sıkıntı çıkarmadılar. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eyl 2019, 06:51

Steam review'ları internette en iyi bilgi kaynağı oyunlar için. 

2000 saat oynayıp eksi basandan daha saçması 2 saat oynayıp artı basanlar bana göre. Ama zaten yorumların güzel yanı inceleyebilmen. Kaç saat oynadığı süper bilgi mesela. Genelde insanlar başka platformda oynadım o yüzden saatim az falan da diyor, bunun bakılan bir veri olduğunun bilincindeler. Hatta yüzlerce saat oynayıp olumsuz verenler açıklama yapmazsa genelde dalga geçen olur yorumlarında.

2000 saat oynayan adamlar olumsuz verip geçmemi, paragraflarca yorum yazmışlar. Diyor ki oyunu çok seviyorum, bir sürü arkadaş edindim. Ancak aktif oyuncu sayısı birkaç yüze düştü, yeni gelenler de çok kolay kandırılıyor. Şimdi bunu okuyan biri yine de oyunu alabilir, ama kendi beklediğini vermediğini düşünüp almayabilir de. Kimi yorumlar çok saçma oluyor, onu dikkate almam zaten. Bir şeye kıl olup döşenen kendini belli ediyor.

Bilgisayar oyunu yorumculuğu sinema gibi değil, filmi 2 saatte izliyorsun. 10 dakikasını izleyip kritik yazana gülerler. Oysaki, oyunda %10'unu falan oynayıp yorum döşenebiliyor. Bir strateji oyununda 40 saatten az oynayanın yaptığı yorumun hiçbir anlamı yok bence, ancak ilk izlenimini yazabilir. EU4 gibi bir oyunu tartmak için 200 saat lazım, multiplayer oyunlar keza yüzlerce saat oynanmadan yorum yapılamaz.

Steam review meme'lere boğulmamış, her tür oyuncunun gelip yorum yazdığı ve isteyenin ona cevap yazdığı, hatta oyunu yapan bile cevap yazıyor, süper bir mecra. İyi kötü oyun oynayan biri 5 dakikada oyun hakkında iyi bir fikir edinebiliyor. Almayı düşünürse oyunu takip edip arada gelip yorumlara bakıyor ve gelişimini görüyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eyl 2019, 07:10

+1

Birde rahmetli totalbiscuit e bakardik vaktinde ne dedi diye. Ama oyle adam zor geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eki 2019, 12:30

dnkvhuy10vp31.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eki 2019, 14:53

?R7YLMz8.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Eki 2019, 21:59

"Blizzard: Overwatch is about a team of superheroes saving the world from authoritarian oppression!

Also Blizzard: *supports authoritarian oppression*"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2019, 06:55

Cin in durdugu nokta belli. Cin le is yapiyorsan, Cin'in kurallari gecerli. Gaben Steam China yi acarak, bir nebze kurtardi kendini.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2019, 07:10

yeni sieket logosu belli olmus lele

 

36iketnovdr31.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...