Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PC Gaming #2


axedice

Öne çıkan mesajlar

Alıntı

PC is now Ubisoft’s most profitable platform

https://www.pcgamesn.com/ubisoft-pc-sales-2019

Alıntı

PS5: Patent Filings Detail Sony's Plan to Make a Breakthrough VR Headset

https://www.inverse.com/article/57715-ps5-psvr-2-headset-sony-playstation-5

Alıntı

Researchers Find a Promising Treatment for Video Game Addiction

https://www.vice.com/en_us/article/mb8y8v/researchers-find-a-promising-treatment-for-video-game-addiction

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lootbox mevzusunda rayting üzerinden devletlerden regulasyonlar beklemenin sonucu iyi olmaz. adamlar bi girişirse bu tarz oyun contentlerini muh gambling, think of the çildırın diye yasaklayabilirler. ne olursa olsun monetization oyun rayting'ini etkilememeli bence.

get woke go broke

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

On 29.07.2019 at 05:36, Xenus dedi ki:

rested xp'nin nasıl geldiğini bilmiyordum.

aslında şurada işlenen konu bayağı önemli. hep dediğim gibi, oyuncuyu aptal yerine koyup onun yerine nasıl oynayacağını belirlemek beyinsiz tasarım. xcom2'de de bu hata yapıldı. uninteresting nedir ya, sana ne sen misin benim keyfimin kahyası? ille herşeyi fast-paced yapacaklar. istersem 100 turn'de bitiririm sana ne oluyor birader, oyunu alırken tam ücreti vermedim mi?

işte esas olarak bu yüzden hala almadım xcom2'yi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xcom2'nin hatası işte game designer'ın kafasındaki oynayış tarzını "7 turn'de bitir or else" diye zorunlu kılması. onun yerine bi önceki oyunun ek pakedinde yaptıkları gibi mob'lardan düşen extra item'ların 2-3 turn'de yok olması tarzı bişeyden devam etselerdi tatava olmayacaktı. ya da doom'da melee kill'den gelen hp/ammo düşmesi gibi işte. incentive punishment'tan iyidir her zaman.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben de X-Com 2'yi bu sebepten beğenmedim.

Tamam risk almak falan da bi oyun tarzı, ama ben oturup düşünüp strateji plan kurup güvenle oynamaktan, sürekli micro-management yapmaktan hoşlanıyorum. Öyle ki Stellaris'i bile sürekli durdurarak turn based gibi oynuyorum. Benim X-Com'da kendime koyduğum challenge'lar mesela görevi x turda bitirmekten ziyade hiç damage almadan bitirmek, cesetleri patlatmadan salvage edilebilir halde bırakmak (grenade falan kullanmamak) gibi oluyor. Bir karakterim 2 damage aldı diye 3 tur öncesine load yaptığımı bilirim.

Opsiyon sunmak, ya da hızlı oyuna ödül vermek dendiği gibi çok daha iyi bir yöntem.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"7 turn de bitir" diye achievement koyarsin isteyen 7 turn de bitirir, isteyen 100 turn de bitirir. Yada @Cokomantis in dedigi gibi ilk oyunun expansiondaki gibi extra itemlerin belli bir turn de yok olmasini koyarsin.

XCOM 2 de belli gorevlerde turn sayisi zorunlulugu ile, turn sayisi olmayan gorevde unlimited spawnla seni fast paced e zorluyordu. Herhalde designer "XCOM is on the run, it has to be fast-paced" kafasiyla tasarladi oyunu. Combat ta RNG ye dayali olunca, baslarim boyle ise tepkisine neden oluyordu.

Invisible Inc yaklasimini begenmistim ben. Her 5-6 turn de bir yeni security measure ekliyordu; yeni kameralar aktif oluyor, guardlarin route u degisiyordu, falan filan. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://archive.fo/7ZbHl

pati'den gelicek 10 clickle zengin olmasınlar diye arşivledim. iyi yapmış mıyım? @Sam

bi türk scamlemiş galiba yine milleti dsdf. korkulur ya bizim milletten ahaha

http://platinumparagon.info/internet-gaming-disorder/

güzel makaleymiş.

https://www.pcgamer.com/wolfenstein-youngblood-update-kills-the-unlimited-coins-cheat/

solo cheat'ingi patchlemek topkek

Xenus tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...