Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kahve ..

DeamoN

Öne çıkan mesajlar

ulan şu dünyada sırf zevk için yapılan herşey ya kanser yapıyor yada kalp krizi![hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us
the walls that lie between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
Qui, 01 June 2003 22:05 tarihinde demiş ki:
sex?[hline][/i]Semi-Dr. Quinthalus [/b]@ primum non nocere
ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]

(bkz: Quinthalus) (bkz: Qui)

biliyordum bunu dicenzi:)
ee o bi yaştan sonar kalbe vuruodur:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
Qui, 01 June 2003 22:08 tarihinde demiş ki:
Ehe yok kalbe vurcağı yaşa gelene kadar sen vuramıyosun daha fazla zaten! hehe :)[hline][/i]Semi-Dr. Quinthalus [/b]@ primum non nocere

eee:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

İki ana etkisi mevcut. Merkezi sinir sisteminde damarları daraltıcı etkisi var. Ağrı kesicilerde fln bulunma nedeni bu. Ama yan etkileri asıl kalp damar sistemine yönelik. Sigara kadar olmasada kafein bağımlılarının ileri yaşlarda kalp damar sıkıntıları çekmesine neden olan bir madde.[hline][/i]Semi-Dr. Quinthalus [/b]@ primum non nocere

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...