Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Persona 5 (Best RPG of 2017)

Anelor

Öne çıkan mesajlar

ALLAHIIIIIIIM

ALKIŞLADIM EKRAN KARŞISINDA AĞZIM KULAKLARIMDA

of keşke p5'i ikinci kere almasaymışım ps4'e ya, tek üzüntüm o oldu. artık üçüncü kere alacağım ama mecbur.

femc design ne kadar iyi of gözlerim yaşardı bak.

haydaa yorumlar "femc değil, ikinci değil birinci sınıf üniforması, konuşan kız da phantom thieves kötüler diyor" filan şeklinde, nasıl deliririm değilse var ya. bazıları da "akechi'ye yalan söylüyor", "onun sesi değil" veya "smash datamine'a uyuyor ponytail joker alt" filan yazmış. endişelendim şimdi.

Alıntı

As the trailer opens, a voice asks "What do you think of the Phantom Thieves?” 

The female character responds:

I think helping people is a wonderful thing, but if I had to say, I don’t like them. I don’t think the Phantom Thieves’ methods will make the world a better place or help anyone. In the end, I feel like you can only solve that yourself.

Alıntı

Toward the end of February, Twitter user DrHyperCake posted some information mined from Super Smash Bros. Ultimate's update files related to Persona 5's Joker and his upcoming appearance in the game. There's the well-known file with code referencing Joker himself, with Atlus' naming convention for protagonists, Jack.

However, there are also strings referring to a "Jane" with a ponytail. Whether this means the female character will actually be a new protagonist or simply a skin for Joker in Smash, or The Royal or Persona 5 will be on the Switch, fans will just have to wait until April 24 to find out.

Sam tarafından düzenlendi
Sosyal ağlarda paylaş

• 1 ay sonra ...

karakter dlcsi gibi bişi mi çıktı şimdi bu? marie'i bilmiyorum persona 4 oynamadım.

"The Royal is basically what Persona 4 Golden was: the base game plus a large expansion. More characters, social activities, a third semester."

tmm öğrendim.

Xenus tarafından düzenlendi
Sosyal ağlarda paylaş

sonunda bıtırdım.

Oyun guzel guzel olmasına ama bı 30 saat luzumsuz uzun. 100+ saat fazla oyuna 70 saatte toplıaybılırdı

Spoiler

en azından hamburgercının veya tefecının kesılmesı lazımmıs bence oyundan. hifumi yerine haru yu ekibe katmıs olmalarıda komik bir secim olmus

Sosyal ağlarda paylaş

• 5 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
  • Yeni Oluştur...