Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Craven

alkadras

Öne çıkan mesajlar

bişiye benzedi bu olayda nese:)
hani vardır ya
"Göster bakim amcana..."[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us
the walls that lie between us

Sosyal ağlarda paylaş

işallah:) ve işallah gene uçurmazlar beni:)
(cesur çocuk chemical)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chemical, 01 June 2003 13:36 tarihinde demiş ki:
işallah:) ve işallah gene uçurmazlar beni:)
(cesur çocuk chemical)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
the chemicals between us

derin forum beni görevlendiriyor kendileri bulaşmak istemeyince..[hline]Eaglewingg, 29 May 2003 01:19 tarihinde demiş ki:
yani anlayıcağın bu dizi seni acmaz sam amca hiç izlemeye başlama çünkü bu diziyi izlemek biraz derinlik ister
Sosyal ağlarda paylaş

nasıl yani?

bu arada bilmiom şifreyi ehe[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

adminler her zaman kendileri uçurmaz, bazen tetikçi tutarlar benim gibi ama farkımız uçurma eylemini gerçek hayatta yapmamızdır.. 8-)[hline]Eaglewingg, 29 May 2003 01:19 tarihinde demiş ki:
yani anlayıcağın bu dizi seni acmaz sam amca hiç izlemeye başlama çünkü bu diziyi izlemek biraz derinlik ister
Sosyal ağlarda paylaş

ee yani ben şimdi banlanıcakmıyım?[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

yemişimdir bişiler:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

Samwise miniguniya seni hayattan banlayacak alt tarafi :cool:[hline]Dark-dr adli adminimiz zamaninda demiski...
kadin erkek demedim
eglendim bunca zaman
darkim dereyim demedim
ibnelestim muntazaman...

sonra ne oldu ise oldu
u donuslerinde seni bekler oldum
x kisisiyim artik isci problemlerinin...
Sosyal ağlarda paylaş

eh arkam?
zor olacak ehe[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

tüfeğim var savunurum ALAAAAAAAAH KlAVYEYİ YAKTIIIM![hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

ÜÜhü şimdi hem kendime hemde ablama klavye alacam :hrr:[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

[Bu mesaj Chemical tarafından 01 June 2003 14:12 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

said:
alkadras, 01 June 2003 14:10 tarihinde demiş ki:
Chemical
Anlasılan coook seviliyon paticik te :D *! Ogutlere kulakver arkana dikkat*[hline]*arkanda*

işallah:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
Craven, 01 June 2003 14:12 tarihinde demiş ki:
hadi dağılın bakayım yok size avatar göstermek falan[hline]Balon Adam
www.hayalkent.net/freestyle

Fuiiiivtt!![hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...