Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Oyunun tüm özellikleri acık olarak oynama şansı olan bir dergi ekibi şöyle yorumlamıştı.
Tank, sağlıkçı vs oyunda anlamsızlaşıyor.
Oyun her oyuncunun grup için canı ne iste aynı özelliği isterse yaptığı bir yapıda.
Grup kurunca " Tanju sen .....özelliği kullan bu defa " demek mümkün.
Hatta esnek oyuncuların oyunu olacak gibi. PVE.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

madcow said:

Solo DZ super bayık. Herkes birbirini grieflemeye calısıyor ustunde loot olsun olmasın. NPC kesmeye calısıyosun herif olmek ugruna bombana atlıyor - ates ederken onune kosuyor ki rogue ol arkadasları sana dalabilsin falan. Meh.


sunu keske cozebilseler, npc ye atis esnasinda friendly fire off/on a gecse gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bugun tuzaga dusuruldum: 3 kisi 1 rogue kovalio, katildim bunlara. uzaktan vurdum dusurdum bitirmeye gittim. benden once giden emote fln yapmaya basladi dalga gecer gibi ben oldurup reloada basar basmaz(tableyemedim cunku adamin dibindeydi) hepsi uzerime coktu. Dusurdugumu oldurdugumle kaldim :D Tabi 6. defa tam silah alicam 1k DZ currency kalmis 2k ya geri dondum :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben iki legendary silahı da alıp öyle tamamlamış oldum betayı eğer uzatmadılarsa. keyifli ama sıkıntılar da var. rogue öldürürken kaç kere rogue oldum yani ya araya adam giriyor ya öldürdüğümün arkasındaki adam yiyor havadaki mermileri filan. moblarla oyuncular birbirine benziyor, tepedeki bar çıkmıyor filan. bir yerden sonra moblara bile saldırmaz oldum oyuncu çıkacak diye. sıkıntılar var. büyük ihtimalle alacağım ama bugün biraz endişelerim oluştu maalesef. free for all yapalım derken eski oyunlardan dersler çıkarmamışlar yeterince.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su silah onune gecince rogue olmak cok kotu
galiba turretlarda da oluyor tam emin degilim
uzerim dolu helikopter cagirmisiz. gelen moblari keserken hop basladi 19sn
lan kacam dedim millet pesime dustu
o 19 saniye 100 saniye oldu manhunt yedim gitti hersey sinirden klavyeyi kemiriyordum.
Bide helikoptere baglama limiti koymuslar sanirim. 4 kisi falan takilan bir grup bagladi helikopter gitti. sonra yenisini cagirdik. Gelmesine yakin bizi kestiler sonra onlari looplatip yolladilar falan.
Grupca gezmeyi nerflemeli lazim asdfsdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet, koskoca helikopter 4 tane termos için geliyor lol
http://img.ifcdn.com/images/7c3fecfe125f51b496362648743d0c0f54d89150865f2f64e639197535337732_1.jpg
helikopter işi ben 24 saatte baydı şahsen ya, illa ekipten bir kişi koyamıyor, hadi cd'sini bekle, bir daha çağır filan. hadi sonra stash doldu, taaa ebesinin baseine geri git, çık geri koş filan. bence çok gereksiz kasınç olmuş. tamam hadi helikopteri yaptık da koy stash'i dz'ye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Helikopter olayı beta'da çok üstün körü kullanılıyor çünkü kaliteli item düşmüyor. O yüzden de cıvıtıyor olay.

DZ'nin daha derinleşmesi ve önemli hale gelmesi gerek. Dört dönüp basit NPC kesmenin bir keyfi yok. Rogue olayım dersen de survive eden için ödülü yeterli değil. Kaybı çok daha kötü.

DZ'de underground tünelleri falan derinleştirilmeli, en diplerinde çok zorlu boss'lar olmalı, ordan epic item'lar düşmeli. O zaman işte onu extraction point'e götürmenin stresi bir başka olur. Helikopterin de önemi artar, daha dikkatli olur millet gibime geliyor.

Ama end game content göremiyorum ben şu oyunda. 1 ay içinde max'leyip sıkılacağız gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Birde geçen gün konuştuğumuz olay tekrar aklıma geldi. Fantastik bir dünyaya ihtiyacı var bu oyunun çünkü merak unsuru yok.

Cidden yani expansion ile mekansal olarak hiçbir heyecan katamazlar. Daha fazla yıkık dökük sokaklar ve kardan ibaret olay. Exploration olayını öldürüyor bence bu tekdüze setting.

Destiny'de en azından "şurda küçücük ve mutlu bir gezegencik vardır belki" olayı keyifli. Karşına yeni birşey gelir ihtimali heyecan katıyor mekanlara. Division'da bunu göremiyorm ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben 3 saat falan oynadım open betada. 2 görevi yaparken yaşadığım heyecan sıfırdı tam olarak (hard oynadım hospital'ı solo, diğerine izin vermiyor sanırım, normalde solo oynadım).

pve'nin hiçbir heyecanı yok. gameplay cover sisteminden dolayı çok tek düze iniyor. IGN exclusive verdikleri end-game footage'ı 3 ayrı perspektiften izledim, lvl 4'de ne ise endgame'de de o. 2-3 layer derinlik ekleniyor perk, ability modifikasyonlarıyla falan ama yine de çok sığ pve olarak gameplay. AI çok zayıf. düşman olgusu overall çok zayıf. gerek çeşitlilik olsun, gerek faction yapıları olsun, gerek gameplay olarak etkileşim olsun. tıpkısının aynısı gibi geliyor her şey ki yeni bir oyunun böyle hissettirmemesi gerek bana sorarsanız.

onun dışında map tasarımları, ambiyans, seslendirmeler, silahların hissiyatı falan on numara. bunlar tek başına oyunu benim için taşımaya yeterli değil.

yüzeysel gameplay'ın yanına bir de sıkıcı bayağı konu eklenince iyicene "meh" dedim.

pvp eğlenceli ama gittiği gideceği max. 2-3 haftadır çünkü o da çok sığ. tek başına oyunu taşımaya yetmez. setting yapabilecekleri şeyleri çok kısıtlıyor.

destiny ve warframe alternatifleri elimin altındayken "değişiklik olsun" arayışına girmediğim sürece division'ı açmak için bir neden görmüyorum. alırsam hikayeyi bitirdikten sonra oyuna max. 1 ay veriyorum. pvp ve pve kombine şekilde. oyun ilk çıktığında yaşadığım hype söndü ne yazık ki. adamlar kötü oyun yaptıkları için değil, sektörde genel olarak yapılan hataları tekrar ettikleri için daha çok.

grafikler bir tık daha kötü olsa, seslendirmeler - ambiyans bir tık daha kötü olsaydı da keşke gameplay daha iyi olsaydı, setting daha heyecan uyandıran bir şey olsaydı.

sonuçta tom clancy yabacak bir şey yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Bingildak;

Dün bütün gün DZ'de oynadım ve akşam üzeri zorluk düzeyi ile oynadı adminler. DZ'de bulunan bütün NPC'lerin AI dzüeyi ve statleriyle oynadılar (twitter'da resmi olarak yazıldı).

Kolay demişsin PvE kısmı ama DZ'de yaşadığım ablukaya alınma durumu ve zorlu kseviyesi High-End kısımda taktiksel boss fightlarıyla birleşirse gayet zor bir oyun olur diye düşünüyorum.

DZ'deki gerginliği de anlatmama gerek yok herhalde.

Bu oyun bir WOW değil, eve gel casual oyna ortamın keyfini çıkar oyunu. Betasında biel Destiny'den 10kat daha fazla zevk aldım açıkcası.

Ayrıca stat konusunda da destiny'ye oranla çok çok daha derin bir oyun olmuş Divsion.

İmla = affola aceledeyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lathspell ve bingildak belirtmiş zaten çok ayrıntılı olarak aynı şeyleri tekrarlamıcam. Kendi açımdan oyunun sorunu gerçekçi olması. Bu gerçekçi settinge peşinden koşabilecegin oynanışı değiştirecek legendary ve epic item ekliyemezler. İsterse 500 farklı stat olsun oyunda , aynı silahın yeşili ile legendary versiyonu arasındaki fark biri 5 gücünde digeri 10 gücünde olur. Gidip de fantastik tasarımlar yapamazlar. Yapıcaklardı fantastik dünya, legendary silah bulcaktın mini karadelik acicakti , yok işte sen mermi attıgında o mermiler 10 a bölünüp düşmanları otomatik bulup bir de nukleer patlama yapcaktı. Böyle fantastik itemlara ulaşmak için heyecanla ugrasıcaktık. Divisionda böyle şeylerin olma ihtimali yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

konn, AI geliştirilir - statlar tweaklenir fakat oyunun bütün kombat yapısı cover sistemine gömülü olarak inşa edilmiş. ondan ne kadar tactical yaparsan yap coverdan cover'a geçecek oyun. hard'da mission oynarken fark etmişsinizdir. cover'da mermi yediğinde 10 yiyorsan, aynı yerde durup da cover'da olmadığın anda 100 yiyorsun. tactical olarak oynanış bu. space'e basmak ile basmamak arasındaki fark. bunun dışında movement olarak, itemization olarak bir eklenti koyamazsın ancak cover'ı daha fazla mobilize edebilirsin işte eline alınan shield veya deployable cover gibi var olan.

hani bu haliyle kötü değil zaten, casual adamı batırır da çıkarır ama ben daha hızlı ve derinliği olan gameplay'ı tercih ederim. coverdan covera geçişler yerine daha hareketli ve responsive bir yapı benim tercihimdir ama kişisel tercihler yani bunlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:

Birde geçen gün konuştuğumuz olay tekrar aklıma geldi. Fantastik bir dünyaya ihtiyacı var bu oyunun çünkü merak unsuru yok.

Cidden yani expansion ile mekansal olarak hiçbir heyecan katamazlar. Daha fazla yıkık dökük sokaklar ve kardan ibaret olay. Exploration olayını öldürüyor bence bu tekdüze setting.

Destiny'de en azından "şurda küçücük ve mutlu bir gezegencik vardır belki" olayı keyifli. Karşına yeni birşey gelir ihtimali heyecan katıyor mekanlara. Division'da bunu göremiyorm ben.


Tam tersini düşünen ve isteyenler de var.

Olayın mistik tarafının olmaması, gerçeklik ve olabilme olasılığı daha yüksek bir oyun olması şahsen benim ilgimi çekiyor, yalnız olmadığıma da eminim.

Ortalıkta dolaşan rumor raid Rikers Island'daki prison veya ne bileyim - sallıyorum - Liberty Island'da konuşlanmış Last Man Battalion benim daha fazla ilgimi çekiyor, bu oyun dahilinde.

Herşey fantezi veya zombie temalı olmak zorunda değil. Bunun keyfi farklı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hmmmm şimdi benim deneyimim şöle oldu;

* Çoğu skill kapalı, bunun daha traiti perki var, her skiilinde wing upgrade göre aldığı özellikler var şuan oynanan karakterlerin hepsi tekdüze. Tam oyunda baya farklı karakterler göreceğiz.

* Darkzone npc spawn rate kötü.

* Sesler süper.

* Tam oyunda illaki mission farm, grinding olacak.

* Darkzone farming diger darkzoneların açılmasıyla haritanın tamamına yayılacak, yani bir map çok kalabalık olmayacak.

* Missionlar güzel dizayn edilmiş, tam oyundakileri merakla bekliyorum.

* Belliki bu stress test oldu, ayar çekerler tam sürümde.

* Yeni silah çeşitleri gelir.

* Silah talentları buildinizi değiştirmeye zorlayacak gibi tam sürümde. Misal dpsi yüksek diye haşo gibi o silahı kullananları cezalandırabileceksiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Silah talent'larını çok önemli bulmuyorum açıkçası. Bir item değişince %15-20 ana stat'ların değiştiği sistemde silah talent'larının %3-5'i pek önemli değil. Silah talent'larına uygun item dizmeyiyse oldukça anlamsız buluyorum da ha belki güzel silah talent'ı koyarlar, iyi olur. Yoksa %6.5 şansla kill sonrası şarjörü otomatik doldurması beş para etmez.

Dedicated healer olayı biraz zor gibi duruyor da dedicated tank ve benzer şekilde electronics healer/dps hybrid (biraz firearms kasarak) gayet PvP viable, hatta düz dps'den daha iyi bile olabilir. Benzer şekilde Tank'ın dps output'u kötü oluyor ama, Shotgun'la, SMG'yle veya Ballistic Shield+pistol'la adamın ağzına girdikten sonra dps stat'larının önemi bir anda yok oluyor ki bu Beta'yı +0 firearms'la oynadım.

Oyunun PvE'si ne olur bilmiyorum da çok birşey beklememek lazm. Dark Zone'da PvE/PvP karışık konsepti iste oldukça keyifli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:

LathspeLL said:

Birde geçen gün konuştuğumuz olay tekrar aklıma geldi. Fantastik bir dünyaya ihtiyacı var bu oyunun çünkü merak unsuru yok.

Cidden yani expansion ile mekansal olarak hiçbir heyecan katamazlar. Daha fazla yıkık dökük sokaklar ve kardan ibaret olay. Exploration olayını öldürüyor bence bu tekdüze setting.

Destiny'de en azından "şurda küçücük ve mutlu bir gezegencik vardır belki" olayı keyifli. Karşına yeni birşey gelir ihtimali heyecan katıyor mekanlara. Division'da bunu göremiyorm ben.


Tam tersini düşünen ve isteyenler de var.

Olayın mistik tarafının olmaması, gerçeklik ve olabilme olasılığı daha yüksek bir oyun olması şahsen benim ilgimi çekiyor, yalnız olmadığıma da eminim.

Ortalıkta dolaşan rumor raid Rikers Island'daki prison veya ne bileyim - sallıyorum - Liberty Island'da konuşlanmış Last Man Battalion benim daha fazla ilgimi çekiyor, bu oyun dahilinde.

Herşey fantezi veya zombie temalı olmak zorunda değil. Bunun keyfi farklı.


Neler olacağı gayet bariz beyler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...