Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Darkfall Unholy Wars

Hypnotize

Öne çıkan mesajlar

hayspat said:

Sene 2013, 2. oyun gelmiş hala region değiştirmek zorundayız. Karakter oluşturana kadar yediğim onlarca crash cabası. Şimdiden soğuttu beni.

şunun düzeltilmesini beklerdim ya neyse, darkfall dan başka alternatif seçim yok önümüzde bu sefer gözüm kapalı başlıycam, gelsin artık bakalım nedir nasıl olmuş unholywırz.:D
Sosyal ağlarda paylaş

Yılbaşından beri girmedim betaya ama gene alpha gibi bişi oyun, eğer baya bir patch çıkmadıysa.

İlk izlenimlerimle ilgili bişiler yazmışdım başka biryere copy pasteliyorum şirkette şimdi oturup yazamayacağım türkçe :P

DW said:

wobble happens when you are moving and sprinting, try to hit someone running away while sprinting on a far away target even if he straightlines you wont hit him. The arrow goes to somewhere random in the circle. Basicly combat will be a lot more slower and a lot less about twitch, they also slowed the sprint speed. Same wobble is also there for magic.

Transfers have changed a lot aswell now its a loss off stat if you use all 3 , you should only use them when you really need them and not as a way to stat up all stats by cycling them although maybe they become efective once you lvl them up a lot, i havent seen past 25.

Like i said though my biggest issue with the game is the new shitty GUI, i really dont like it. Especially the inventory and bank system.

DW said:

Another change is that when you die to mobs in PvE unless you get unlucky and get decapped you revive at the same spot you died and keep on playing like nothing happened.

DW said:

Havent done too much PvE but the stuff i killed didnt drop much. I have read in beta forums how mob drops are horrible atm but i suspect it will get fixed soon might just be due to beta. Currently its move viable to farm gold from chaos chests actually(up to 10k gold) but with more population that wont be an option.

When you gather stuff you can find rare materials like Veilron etc not sure intended or not. different leather types etc are in. Unless they change loot drasticly i suspect the pve aspect will be there but if the population is big enough that shouldnt be a problem to sustain yourself through pvp.

A ton of cities and hamlets have been removed from the map and the map itself is about %25 smaller i think. Subcontinents are smaller a lot, city locations have changed drasticly. Moongates are added.

Map itself now contains every information outthere no more looking to yourmom map etc., map shows mob spawns,banks,cities hamlets all that crap.

There is a feat system , you earn points doing random stuff and with those points you can buy boosters to stats or certain skills like ultima of classes.

DW said:

Apparently if you dont get ganked for a certain amount of time(not too long maybe 10 secs?) you revive back aswell even if it is a player that kills you lolol.
Sosyal ağlarda paylaş

Ben varım, DF 1.0 oynamadım karşılaştırarak yorum yapamıyorum. Ama objektif olarak baktığımda, closed beta adı altında bitmemiş oyunu playerlardan para alıp test ettirmeye çalışıyorlar.

Gerçekten ciddi anlamda iyi bir halde release etmeye çalışacaklarsa 3-4 ayı var kafadan. Ama ona da muhtemelen paraya ihtiyaç duyacakları için 1 aya falan release edecekler.

Şuanki client debug mode'da çalışıyor, 10 sorundan 8'ini debug mod yüzünden diyip geçiştiriyorlar da sanmıyorum :).

-ki kullanıcılardan closed beta için para aldıktan sonra, bizde NDA var no qq demeleri de ayrı komik. Biz bitmemiş oyunu size closed beta adı altında iteledik diyorlar yani kısaca.
Sosyal ağlarda paylaş

DF değişmez , acı ama gerçek. Çok güzel bir konsept ancak developerlar bugüne kadar gördüğüm en rezil ekip; hiçbir deadline tutturulmaz, community'e bilgi verilmez, her fırsatta yalan söylenir, fixler 6 ay geriden gelir vs vs bunları bilerek giriceksin zaten oyuna diğer türlü saç yoldurur bu oyun. Ben şahsen bag ve banka sistemini düzeltmezlerse oynamayacağım gibi duruyor şu andaki gerçekten iğrenç birşey çok tiksindim :(
Sosyal ağlarda paylaş

sonuncuda biraz eşşeğin bir yerine suyu kaçırdılar artık ya. hani hep kötüydüler fakat bu artık overkill oldu. yani bütün konsept kötü geçmişe bir çizgi çekip yeni bir başlangıç yapmaktı. daha bis- derken bitti serüven. release ediyoruz, yok edemiyoruz, tekrar edecez, yok edemiycez, ederiz ama beta olacak para verin, tamam para da verdiniz ama betada yetişmedi, yetişti de debug ver. olacak, nda falan.

meh. bekleriz napalım sanki piyasada başka gelen düzgün pvp oyunu var :(
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...