Jump to content
Desqpio

Cyberpunk 2077

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Feb 2020, 17:19

5800, 5900 leri bekliyoruz Cyberpunk için 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Feb 2020, 17:46

hicbisey beklemiyoruz, paramiz yok =\

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Feb 2020, 18:16

 

2 saat önce, cicibeybe dedi ki:

2060 alacaginiza asil 5700 alsaniza abi napiyosunuz. Fiyat performans olayinda 5700/5700XT suan piyasanin lideri bence 2080ti fln seviyesine cikmayacak insanlar icin. 

işte ben de bu önerileri bekliyorum zaten 😃

edit: baktım şimdi de, yine de buna 2,5-3 vereceğime yeni nesillere 4-5 veririm dicem de onlar da o rakamlarla çıkmaz hayatta

ama tabi diğer yandan da this

34 dakika önce, aquila dedi ki:

hicbisey beklemiyoruz, paramiz yok =\

 

BlackRose tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Feb 2020, 02:00

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Jun 2020, 16:40

fffffffffffffuuuuuuuuuu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Jun 2020, 16:47

tam çıksın iyi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Jun 2020, 16:50

+1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Jun 2020, 16:51

fdEdUty.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Jun 2020, 18:28

6v4315o69pr01.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 02:48

"ertelenmez raad olun" diye artistlik yapmamis olsalar sorun yok. ama yaptilar...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 07:33

customizable dong clipping zorlayıcı bir çalışma olabilir gerçekten de lol.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 09:24

Yılın en antipatik oyunu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 10:44

sonraki yılın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Jun 2020, 11:43

Sony Eylul'den Kasim'a maaslari oduyorsa np

ama bu oyun cikacak diye yeni PC alanlar:

Meme_stickers_2_13.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Jun 2020, 12:44

image0.png

cdpr "oyunu xbone'a alırsanız çıktığı zaman series x versiyonuna free upgrade edebiliceksiniz" demişti zaten (smart delivery)

sony için bişey dememişlerdi ama. şimdi tam ps5 event'inin olduğu hafta şunu deyip açık açık "ps5'te de smart delivery olucak" dememeleri garip geldi.

neyse, biraz üzmüştü ps'de olmaması, şimdi tam oldu. hater'larına gösteririz ilerde. öbürleri de skyrim'le gta çıkarsın hala tsısısısı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Jun 2020, 04:05

Eşim çevirdi oyunu ha, ona göre.

Eng bilmeyen pleb akrabanız varsa alın ona, sonra "AA İYİ Kİ TÜRKÇE DESTEĞİ VAR." falan yazın, şirkete iyi oluyo o yine veriyolar dfg.

https://i.imgur.com/knWasGh.mp4

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Jun 2020, 16:11

anime yapıyorlarmış, netflix 2022 release date. oyundaki evrende geçecek ama farklı hikaye ve karakterleri konu alacaklarmış.

studio trigger a yaptırıyorlar.

 

knox tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Jun 2020, 16:40

türkçe desteği kullanmayacak da olsam iyi, eşinin eline sağlık xunn. 🙂

trigger'dan anime güzel de gene 3d yaptırırlarsa bombalanır herhalde ehu. gits'e yazık ettiler millet triggerlandı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Jun 2020, 16:51

9dk gameplay:

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Jun 2020, 16:56

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...