Jump to content
Desqpio

Cyberpunk 2077

Öne çıkan mesajlar

§ 13 Oca 2021, 21:24

wow

such road

much map

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 00:27

özrü beğenmedim hiç. internette o kadar fazla şey konuşuluyorken hiç birisine değinmemesi, neden release ettiklerini tam açıklayamaması... boş bir duyuru olmuş resmen. 2022 ye kadar halletcez biz arada free dlc de çıkartcaz demek road map olmuyor gerçekten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 01:58

acaip sikko bir road map, acaip sikko bir özür.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 02:13

Sadece konsol versiyonu boktanmis gibi bir algi yaratiyor adam, baya kabasi bitmis insaat gibi oyunu cikardilar. 

Çok keyifli güzel yanlarınıda piç edicekler bu şekilde sadece konsola yoğunlaşarak.

reampage tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 05:43

yani çok fazla söylenebilecek birşey yok, gene de tahmin edilen şeyleri kabullenmiş olması pozitif. yama/dlc meselesi de o geçen sayfalardaki 4chan pastasına benziyor sanki. hayırlısı bakalım, ben nadasa bıraktım şahsen şimdilik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 05:49

Roadmap iyi olmuş bence yine dünya şey söyleyip yarım yamalak çıkmasından iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 06:30

Witcher da da haftalar içerisinde bir sürü free dlc vermişti , sonra expansion geldi zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:03

konsolda test ederken bu problemler hic cikmadi demek oyunu acip bir kere oynamadik demek gibi bisi lel

 

giphy.gif

Norak tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:41
2 saat önce, ad3m dedi ki:

Roadmap iyi olmuş bence yine dünya şey söyleyip yarım yamalak çıkmasından iyi.

garajda 3 kişi indie oyun yaptık early access, pls kickstart diyen liseliler bile daha iyi roadmap yapıyor abi, nesi iyi bunun?

-peç yapıcaz

-biraz daha peç yapıcaz

-çeşitli update'ler ve peçler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:42
6 saat önce, reampage dedi ki:

Sadece konsol versiyonu boktanmis gibi bir algi yaratiyor adam, baya kabasi bitmis insaat gibi oyunu cikardilar. 

Çok keyifli güzel yanlarınıda piç edicekler bu şekilde sadece konsola yoğunlaşarak.

bu ya. izledim bekliyorum hatalardan bahsedecek diye. adama göre pc versiyonunda bir sorun yok.LEL

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:44

roadmap izmir metrosuna benziyor, hiçbir derde deva olacağını zannetmiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:47

oynadım bitti zaten oyun abi. 2 görevlik dlc çıkarıp geri kazanmaya çalışıcaklarda ben bütün oyunu tekrar en baştan oynar mıyım bilmiyorum. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:55
6 dakika önce, Cokomantis dedi ki:

garajda 3 kişi indie oyun yaptık early access, pls kickstart diyen liseliler bile daha iyi roadmap yapıyor abi, nesi iyi bunun?

-peç yapıcaz

-biraz daha peç yapıcaz

-çeşitli update'ler ve peçler.

Ben de diyorum ki ai adam edecez, multiplayer gelecek, şehirde gerçek hayat olacak, kapalı mekanların hepsi açılacak tarzı boş sallamalardan iyidir şu hali. Ayrıca hayvan gibi oyun süresi getirecek bir dlc gelmeyecekse bu kadar kasmazlar zaten. Oyunda tekrar oynamaya teşvik eden bir içerik yok. Voleyi vurdular en çok milleti triggerlayan birkaç şey fixlerler. "Aaaa bedava içerik" tayfayı sevindirirler. Ha evren hakkında farklı planları varsa (witcher gibi seri şeklinde) o zaman bok ettikleri imajlarını düzeltmek için bayağı kasarlar diyecem ama şu görüntü bunun zıttı gibi duruyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 08:55

olm kenarda kosede kalmis indie inn management oyununun roadmapi daha detayli bundan 😛

CINN_WWW_RoadMap_ANG-1.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 09:14

duble yol yapmış adamlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 10:17
1 saat önce, ad3m dedi ki:

Ben de diyorum ki ai adam edecez, multiplayer gelecek, şehirde gerçek hayat olacak, kapalı mekanların hepsi açılacak tarzı boş sallamalardan iyidir şu hali. Ayrıca hayvan gibi oyun süresi getirecek bir dlc gelmeyecekse bu kadar kasmazlar zaten. Oyunda tekrar oynamaya teşvik eden bir içerik yok. Voleyi vurdular en çok milleti triggerlayan birkaç şey fixlerler. "Aaaa bedava içerik" tayfayı sevindirirler. Ha evren hakkında farklı planları varsa (witcher gibi seri şeklinde) o zaman bok ettikleri imajlarını düzeltmek için bayağı kasarlar diyecem ama şu görüntü bunun zıttı gibi duruyor.

e o zaman roadmap'e gerek yok. sorun çözüldü o zaman, çünkü bu roadmap değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 10:37

daha ingame harita yapamayanlardan multiplayer oyun modu beklemek de .. 💩 keske girisseler de biraz daha eglence ciksa.

sardalya tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 13:09

harita konusu yeterince hangi sayfalarda dövüldü, okuyup rahatlayayım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 15:03

CDPR'ı en çok sevenlerden biri olan ve oyunu büyük heyecanla bekleyen hatta oyunun içinde karakteri olan bir yayıncının videoya tepkisi bile kötü yönde. Çok daha büyük şüpheye düşürüyor bu vidyo insanı ya.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 16:41

Keske oyun cut content ve feature dolu da biz rushladik falan deseler cikip. Dlc lerle tanitimlarda anlattiklari seviyeye gelecek oyun da konsol aciklamasi cidden akilla dalga gecmek gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 16:57

dayı sıvamış böyle özür mü olur lan zorla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 17:00

marketing kurtarmaya calisiyor iste yoksa ciddi bir ozur diledikleri yok bence asd

adamlarin olayi marketing, bkz oyunun official videolari, bu videoyu da kesin para saymaktan yorulup ara verdikleri 5dkda yapmislardir 😛

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 17:11

adam zaten videoda suç benim dedikten 2 dakka sonra suçu QA ya atıyor bulamadılar bugları diye sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 17:14

iste bu video satin alip oyunun halini gorenler icin degil zaten,

satin almayanlara bunu gorup vay ozur dilemisler helal olsun ilk indirimde alayim bari dedirtmek icin, lan 4-5 kopya daha satar miyiz acaba videosu bu.

Norak tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2021, 17:56

Patch cikmasi lazimdi abi ocakta bir tane en azindan, subatta guya konsolda oynanabilir olucakti, bence gecikti butun takvim o yuzden net tarihleri olmayan bir road map yayinladilar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...