Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

videoda 2.17'de body 04 ve 09 var gosterdikleri karakterlerde, herhal tek tip degildir diyorum o acidan, gerci sadece yuz customize kismini gosteriyor, ama fully customize diyorlar sonucta.

edit: 7:50 civarinda Attributes var, body dedigi str herhal, yukseltince gorunus kas vs de degisiyor olabilir videoda cat diye geciyor orasini kurcalamadan.

Norak tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

There's a hacking minigame in which players select hexidecimal sequences to unlock computers and their contents, such as "Camera Log" and "Officer Tracing."

There are "surprise" vehicles, aside from cars and motorcycles, that we haven't seen.

You can fast travel, but you can also walk or drive anywhere you need to go.

Your character background unlocks unique dialogue options.

Attributes, skills, and the perks you assign to skills affect what your character can do—the example given was a perk for the Athletics skill which allows the player to run while carrying a body.

CD Projekt is "looking into" how to divorce style from stats when it comes to clothing.

"Street cred" is your reputation score, and gaining it increases access to vendors, services, and cyberware.

A few weapons were discussed: nanowire, which can be used to hack or as a whip, an eight-barreled shotgun, a weapon that heats up bullets to "shoot off cyborgs' arms," and a handgun that shoots faster the longer you sustain fire.

You can play as a "cyberninja" who specializes in katanas.

Slow-motion cyberware isn't just for the player—some enemies may "zip around" while using it as well.

There are gun skins and attachments, such as scopes and silencers. Guns also have stats that can be improved.

As you get better at shooting a certain gun, your crosshair can become smaller, and your reload speed can increase, changing the animation.

https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-customization-options-cyberninjas-and-more-details-revealed-in-todays-qanda/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0

..

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

36 dakika önce, eldar dedi ki:

Marjinal kaçacak ama ben Witcher 3'e girememiştim bir türlü, her diyalogda sabitlenen kamera açılarının da bunda rolü büyük. Sürekli oyun oynadığımı hatırlatıyordu oyun. Bence mantıklı bir karar.

adamlar mesefek gibi DÜMDÜZ cut - reverse cut olmasın diye baya animasyon ve değişik kamera açıları falan kastıydı ya. bi tek diyalog ekranında item alıp verirken patlıyordu. asla göremiyodun ne verdiklerini. 2 handed great sword of 3 metreness olsa bile göt cebinden 200'lük banknot çıkarıp bouncer'a bahşiş verir gibi kadraj dışında alıp veriyodu millet fghdjks

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • tarihinde GERGE tarafından bu konu kilitlendi
  • tarihinde GERGE tarafından bu konu kilidi kaldırıldı
×
×
  • Yeni Oluştur...