Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

Sam said:

evet basın açıklamalarını gerçek kabul etmek lazım hiç düşünmeden. amerika da ırak'a wmd için girmişti.


abi bi konuda önceliğini belirlemen lazım. zamana karşı yarışıyor adamlar.

eğer senin bir oyundan en öncelikli beklentin hem fpp hem tpp oynayabilmek ise, bana göre önceliklerini gözden geçirmen lazım.

çok daha önemli öğeler var bir oyunu daha iyi yapan. ve kamera açısı opsiyonu bu listenin muhtemelen dibinde.

fpp yerine omuz arkası kamerasını da sabitleyebilirlerdi. ama belliki oyunda ranged combat daha öncelikli. ranged combat da fppde daha iyi olduğu için fpp seçmişler. bu seçimi eleştirebilirsin tppnin daha iyi bir kamera açısı olduğu yönünde, ama adamlara zamanlaını niye fpp/tpp opsiyonuna harcamadıklarını, oyunu görmeden eleştirmek saçma oluyor. belli ki ona harcayacakları zaman ile daha önemli gördükleri kısımları geliştiriyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DoGMeaT said:

iyide orda verilen tepki fps ve tpp için değil

izometrik'ten fps-tpp'ye dönmesi

sam'ın zıplamalı hoplamalı melee oyununu tpp tercih ettiği gibi, fallout evrenini izometrik hayal eden insanlar vardı bi dünya

herkes kendi istediğini istiyor işte,istemek bedava


aynen. mesajimi bir de fo3'de 3rd person var diye alintilayanlar olmamis mi ya ahaha. bir de bana strawman denmisti degil mi. aptallik bende ama. vaktinde izometrik opsiyon olsun diye diretseymisim.

simdi karakterin gotunu gormek argumanken o zaman VATS'in otesinde bir combat ummak fanboyluktu. trajikomik.

su thread 1st person'in nimetlerinden ziyade sirket askindan savunmus olmasinin seneler sonra gelen kanitidir.

keske gif dagarcigim olsaydi da uygun bir tane patlatsaydim. :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

evet basın açıklamalarını gerçek kabul etmek lazım hiç düşünmeden. amerika da ırak'a wmd için girmişti.


ben basın açıklamasını kabul edelim demedim ki. ama sen "benim kafamdan ortaya attığım iddaa kesinlikle doğrudur bu yüzdende böyle böyle" diyip buna dayandırarak iddaalarını genişletiyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

DoGMeaT said:

iyide orda verilen tepki fps ve tpp için değil

izometrik'ten fps-tpp'ye dönmesi

sam'ın zıplamalı hoplamalı melee oyununu tpp tercih ettiği gibi, fallout evrenini izometrik hayal eden insanlar vardı bi dünya

herkes kendi istediğini istiyor işte,istemek bedava


aynen. mesajimi bir de fo3'de 3rd person var diye alintilayanlar olmamis mi ya ahaha. bir de bana strawman denmisti degil mi. aptallik bende ama. vaktinde izometrik opsiyon olsun diye diretseymisim.

simdi karakterin gotunu gormek argumanken o zaman VATS'in otesinde bir combat ummak fanboyluktu. trajikomik.

su thread 1st person'in nimetlerinden ziyade sirket askindan savunmus olmasinin seneler sonra gelen kanitidir.

keske gif dagarcigim olsaydi da uygun bir tane patlatsaydim. :D


bir oyunun izometrikten fpp-tppye dönmesi oyunun detayı açısından bir kalite kaybına yol açmıyor. tam tersine oyuna derinlik kazandırıyor, görsel açıdan.gameplayin kalitesini de point-clickten daha etkileşimli bir hale sokuyor. yani oyuncu açısından iyi bir yenilik. örümcek kafalı bir oldschool rpgsi oyuncusu değilseniz.

sam fpp nin tppye göre bu detayı ve gameplayi düşürdüğünü savunuyor. yani falloutun geçişinin tam tersinden bahsediyor.

tamamen içi boş argümanlar ile laf kalabalığı yapıyorsun.başka bir şey değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

_Rave said:

abi bi konuda önceliğini belirlemen lazım. zamana karşı yarışıyor adamlar.

eğer senin bir oyundan en öncelikli beklentin hem fpp hem tpp oynayabilmek ise, bana göre önceliklerini gözden geçirmen lazım.

çok daha önemli öğeler var bir oyunu daha iyi yapan. ve kamera açısı opsiyonu bu listenin muhtemelen dibinde.

fpp yerine omuz arkası kamerasını da sabitleyebilirlerdi. ama belliki oyunda ranged combat daha öncelikli. ranged combat da fppde daha iyi olduğu için fpp seçmişler. bu seçimi eleştirebilirsin tppnin daha iyi bir kamera açısı olduğu yönünde, ama adamlara zamanlaını niye fpp/tpp opsiyonuna harcamadıklarını, oyunu görmeden eleştirmek saçma oluyor. belli ki ona harcayacakları zaman ile daha önemli gördükleri kısımları geliştiriyorlar.

oyunu duyurup 6 yılda bir video vermek pek zamana karşı yarışıyormuş hissi vermedi bana. dnf tier development süreci.

en öncelikli demedim, o senin ithafın. uğraşa ve yatırıma değen bir feature diyorum. dipte filan değil önem sırasında kesinlikle.

"belli ki" senin iddian gene ve çok yersiz bir iddia, geliştirici işgücü havuzu hearts of iron inductrial capacity değil, slider'ı sağa sola çekip uçak yapımı gemi yapımına dönüşmüyor. oyunun neresiyle ekibin hangi kısmı ilgilenecek zaten belli, tpp ekleyebilecek adamlar "yaa bunu yapmayalım da gidip dialog ağacı yazalım" demiyor yani.
arcane said:

aynen. mesajimi bir de fo3'de 3rd person var diye alintilayanlar olmamis mi ya ahaha. bir de bana strawman denmisti degil mi. aptallik bende ama. vaktinde izometrik opsiyon olsun diye diretseymisim.

simdi karakterin gotunu gormek argumanken o zaman VATS'in otesinde bir combat ummak fanboyluktu. trajikomik.

su thread 1st person'in nimetlerinden ziyade sirket askindan savunmus olmasinin seneler sonra gelen kanitidir.

keske gif dagarcigim olsaydi da uygun bir tane patlatsaydim. :D

direttiniz zaten, bütün forum nv'ye kadar diretti yani az dönmedi tartışması.

karakteri görmek de evet önemli de "göt görmeye" indirgeyenler olunca ona hiç girmedim bile. disorienting -> yetememe, karakter -> göt filan indirgemeler bu tarz işte.

şu threadin tek kanıtladığı "it's ok when our company does it", benim zaten bildiğim ama kanıtlandığında bile görmezden gelinen gerçeği forumun. the inconvenient truth.
mokoko said:

ben basın açıklamasını kabul edelim demedim ki. ama sen "benim kafamdan ortaya attığım iddaa kesinlikle doğrudur bu yüzdende böyle böyle" diyip buna dayandırarak iddaalarını genişletiyorsun.

benim gördüğüm, okuduğum, düşündüğüm üzerinden ortaya kendi attığım iddiam bu tabii ki, içeriden gizli bilgi sızdırdığımı söylemedim sonuçta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hepsinin guzel yanlari var. hepsi icin bir arguman var. tactical ogeleri etkilesime tercih etmek baska bir sey, komple silip atmak baska bir sey. referans noktaniz hep 97-98 cikisli fallout oldugu icin boyle hatalara dusuyorsunuz. fallout 3 ile arasinda 10 sene var. hepsinin sonrasinda cikan oyunlara bakiniz. misal divinity. onun getirdiklerini de boyle kolay kestirip atabilir misiniz?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sam said:

şu threadin tek kanıtladığı "it's ok when our company does it", benim zaten bildiğim ama kanıtlandığında bile görmezden gelinen gerçeği forumun. the inconvenient truth.




çok fazla varsayımda bulunuyorsun, o yüzden bu tartışma bu kadar büyüyor. daha yumuşak kelimeler ve daha az varsayım yapsan kurtulmuştuk bu goygoydan 10 sayfa önce :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@sam ekip kurarken açık dünyalı ve çok fazla dallanan budaklanan bir iş yapmak istiyorsan ona göre onu yapabilecek adamları kadroya katarsın.

eğer senin dediğin gibi kamera açısını düzenleyecek ve optimize edecek adam alıyorsan işe, ekibin başka bir tarafında feragat etmek zorundasın.

belli bi yapım bütçen var. oturup çay içmiyor şu oyunu yaparken hiçkimse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DoGMeaT said:

sam said:

şu threadin tek kanıtladığı "it's ok when our company does it", benim zaten bildiğim ama kanıtlandığında bile görmezden gelinen gerçeği forumun. the inconvenient truth.




çok fazla varsayımda bulunuyorsun, o yüzden bu tartışma bu kadar büyüyor. daha yumuşak kelimeler ve daha az varsayım yapsan kurtulmuştuk bu goygoydan 10 sayfa önce :(


+1

nit picking yaptığı için triggerlanıyor millet. adamlar loading ekransız, açık dünyalı, questlerin allanıp budaklandığı müthiş bir oyun yaptık diyor, biri çıkıp tembel herifler tpp koymamış diyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane:

izometriği kestirip atmıyorum ancak 98'den bu yana gelişme olsa da single player ve tek kişinin canlandırıldığı rpg'lerde daha dezavantajlı hep. divinity'de ekip halinde filan oynanıyordu son çıkanlar en eskisini demiyorsak 18 yıllık olanı. ekip halinde izometriğin avantajı var çünkü squad tactics'e dönüyor combat. onda da tpp/fpp dezavantajlı hale geliyor, misalen çakma xcom the bureau.

dogmeat:

kimseye saydığım sövdüğüm yok, kurallar çerçevesinde kimseyi aşağılamadan anlatıyorum işte. "BUNLARA PARA VERMEYİN, PARA VEREN ŞÖYLE BÖYLEDİİİİR" filan da demiyorum.

rave:

bir milyon adam aldılar işe bu oyun için, yetmedi hükümet desteği, üstüne oyun satan platformları da var artık valve gibi. witcher1'i yapan şirketle aynı şirket olmaktan çok uzak. tpp seçeneği isteyen bu kadar geniş bir kitle olacağını öngörmek zor olmazdı, veya önceden duyursalar da tepki alsalar, "kaza gelecek yerden tavuk esirgemeyelim" deyip 2-3 adam daha tutarlardı. koymaz cdp'ye.
said:
loading ekransız

benim için şunun önemi daha düşük tpp'den. ssd'ye kurunca hiç dert değil artık.
said:
açık dünyalı

tonla oyun var böyle artık.
said:
questlerin allanıp budaklandığı

şu senin varsayımın tamamen bu aşamada. çıkınca göreceğiz ne kadar dallanıyor budaklanıyor kaç tane quest. olmayacak demiyorum ama bir quest'in bir yapılış şeklini gördük sadece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi sen oynamadığın oyunun gameplayini eleştiriyosun, ben de adamların iddaası üstünden konuşuyorum mecburen.

ne yazık ki güzel bir şeyin içindeki imperfectionı bulmak daha basit. insan açgözlülüğü. hayatında şu adamların vaad ettiğinin yarısı kadar bi oyun anca gta görmüş bir insanın gidip kamera açısından dolayı haterlık yapması elle tutulmuyor ne yaparsan yap.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu kamera muhabebbetinin sonu yok ya.

Ben gideyim god of war konusuna fp kamera yok devler tembellik yapmış bize seçim şansı vermeliydiler diyeyim. Deus ex konusunda devler acemiymiş ondan kamera tercihi koymadılar herhalde diyeyim. Sonu gelmez bunun.

Eklenseymiş ekstra bişe olurmuş işte. Fallout 4e iki gram rpg öğesi eklense o da güzel olurdu ama insan her istediğine sahip olamıyor işte :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam hâlâ inatla "isteseler yaparlardı"dan yürümeye çalışıyor oysa kimse isteseler de yapamazlardı demiyor adamlar isteseler oyunu shoot em up da yaparlardı.

Bir önceki oyunları açık ara en iyi 3rd person RPG olan adamlara eminim aynı kamera açısıyla yapmak daha kolay gelirdi ama bu oyunun içeriği bu bakış açısından anlatmaya daha uygun olmalı ki bunu seçmişler

Kalan her türlü iddia komik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

fps oyunla tps oyun arasinda camera ops'yonu koydum oldu gibi bisi deil.

isigini rengini olcegini level tasarimini ya birine ya oburune gore yaparsin.


daha fazla isik oyunu daha dar alanlar olmasi gereken oyunda fps yapmislar mantikli bir secim olmus


Yani bunu anlatmaya calisiyorum iste ama developingden anlamadigim icin kelimelere dokemiyorum tam. Adam mapleri fppye gore tasarlamis iste bitti gitti ya. Tpp fpp opsiyonlu oyunlarda boyle bi spesifik tasarim yok demek ki.

M&B de opsiyon vardi da kaç kisi fpp oynadi allasen? Archeryde bile tpp daha rahatti. Gta'ya kac oyun sonra fpp alternatifi getirdiler, kac kisi fpp oynadi acaba? Gta'da da mesela fpp'de ayni immersionu alamiyorsun, oyun tpp'ye gore yapilmis resmen, bagiriyor "BENİ TPP OYNA" diye. Ben ki fpp tercihimdir, gta'yi tamamen tpp oynadim.

"Opsiyonel olsun bana karismasin" diyosun anliyorum da yani şirkete bunu yapmak zorundaymis gibi yaklasman acayip, ha yaparsa aa eyvallah diyip bonus gibi kabul edebilirsin, gta'da baya oyle oldu mesela "aa vay be fpp de olabiliyo. Hm ilginc." Diyosun, o kadar. Bu yani. Sirf fantazi.

Ha mesela oyun cikar, oynariz, "ulan tpp de oynanirmis aslinda o kadar da bi olayi yok" diyebiliriz, oyle olursa gelir ozur dilerim burada. Ama melee combat-parkur vs gibi sebeplerden "Tpp şart" kismink kabul etmiyorum.

Bi de şeyi anlamadim, şu 45 dakikalik videoda hakikaten 1-2 tane melee gorduk, parkur diyebilecegin de en fazla yerde kayma falan gorduk. Sanki yeni asasino fpp oluyormuş gibi konusuyoruz. Nerden takildi bu parkur-melee işi?

Bir başka fpp-parkur-melee oyunu geldi aklima: Thief 4. Çok begenilmedi bu gerci ama gameplay kotu degildi bence. "Tpp olaydi ne iyi olurdu" diyen de cikmadi.

Hala merak ediyorum ozellikle neden bu oyunda boyle bi tartisma var? Sam'i haric tutarak geri kalan tpp savunucularinda tamamen witcher tpp oldugu icin otomatik refleksle tpp olsun istiyorlar diye dusunuyorum.

Yamulmuyorsam blizzard Overwatch için de "blozort fps yapamaz ki hehe" diyenler olmustu. Hatta WoW icin "blizort strateji disinda oyun yapamaz" diyen de olmustur. İnsanlarda boyle acayip manasiz bi muhafazakarlik var.



Lan yine wotu dosemisim. Yazlikta anamin yanindayim cok sıkılıyorum, ondan bu hep. Eve gidem yarin da two point hospital oynayam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Topik loopa girdi yalnız, 3 sayfada bir aynı postlar atılıyor. Gidip te 4 sayfa önceden random bi postu c/plesem kimse farketmez:p


Sam hariç TPP savunucusu yorumu gelsin:

1- Motion Sickness.
Öyle ciddi mide bulantısı yaşayacak kadar abartı değil benim durumum (öyleleri de var), ama özellikle göz yorgunluğu, daha ileriki seviyede baş ağrısı yapıyor.
Bütün fpslerde değil gerçi. Overwatch/Paladins gibi oyunlarda pek farketmiyorum, belki diğer oyunlara kıyasla daha hızlı yoruluyorumdur o kadar.
Ama işin içine parkour, takla, shaky cam filan girince cidden yoruyor. Örneğin Mirror's Edge (orijinali, rebootunu oynamadım), Portal filan oynarken 30 dkda bir filan ara vermem gerekiyordu.
Bundaki hoplamalar zıplamalar ne derecede olacak pek bilmiyoruz tabi, çok dinamik olsa bile kamera kullanımı düzgünse, animasyonlar akıcıysa, blur/shaky cam filan minimumdaysa problem azalabilir, ama yine de tamamen ortadan kalkmaz, o yüzden. TPP seçeneği sunsalar daha iyi olurdu.

2- Situational Awareness (Spatial Awareness desek daha doğru olabilir gerçi)
Sam bundan bahsetti gerçi ama önemli, o yüzden tekrarlıyim.
Oyunlarda çevreni kontrol etme kabiliyetin gerçek hayattaki gibi efektif değil. Haliyle bu da yorucu oluyor.
Mesela gerçekte efektif görüş açın ~80 derece. Out of focus dahil edildiğinde ~120 derece. Göz refleksiyle bu ~180 dereceye çıkıyor (rakamları salladım ama bu civarda bir şey diye hatırlıyorum). Gövdeyi çevirmeden sırf boynunu oynatarak sırtın hariç her yere, -270 derece civarına diyelim- bakabiliyorsun.
Yani gerçek algıların monitördeki sabit ~120 dereceden çok farklı demeye çalışıyorum.
Birisi dibine gelip arkana atlamaya çalışsa sırf gözünle veya başını çevirerek takip edebilirsin mesela, oyunda bütün gövdeyi komple çevirmen gerekiyor. Yanından yaklaşanı peripheral visionla refleksif olarak farkedebilirsin, oyunda yok böyle bir şey.
TPP bu açıdan irl algılarına daha yakın bir kontrol sağlıyor, özellikle high paced action, daha da özellikle melee combat için.

Ya da parkour konusuna dönelim; bir platformdan diğerine zıplayacaksın, karşı tarafa yetişebilmek için koşarken platformun tam kenarına basıp zıplaman gerekiyor.
Gerçekte bunu görmene gerek yok, görme haricindeki diğer duyuların buna yardımcı oluyor balance, gravity, limb awareness falan filan. Bakman gerekse bile göz refleksiyle birkaç milisaniyede konumunu kontrol etmen mümkün, oyunda ise görme ve işitme haricinde hiçbir duyun yok, aynısını yapmak için kamerayı komple aşağı indirmen gerekli.
TPP bu eksikleri telafi etmen açısından da faydalı oluyor.

(Tabi bunun da gerçek algı dışında kalan kısmı var, backstab veya stealth/cover gibi konularda cheat sayılabilir, o konuya girmiyorum :p )

3- "Witcher TPP oldugu için"
Demiyim tabi. Ama en sevdiğim genre Action RPG, bunlar arasında en sevdiğim oyunların hepsi de TPP.
Witcher, Dark Souls, Skyrim, Fallout filan (Son ikisinde FPP/TPP geçişi var tabi, aim için FPPye geçebilmek filan güzeldi).
Witcher öyle olduğu için bu da öyle olsun değil, ARPG için en uygun perspektifin TPP olduğunu düşündüğüm için. Witcher FPP olsa onu da o kadar sevmezdim.
Cyberpunk da en çok beklediğim oyunlardan birisiydi, sırf FPP inadı yüzünden oyundan soğumak istemem açıkçası.


Ama genel olarak çok büyük bir problem değil bence.
TPP Modu kesin çıkar bir kere. Bu kadar talep varken çıkmamasına imkan yok.

Çıkmazsa(veya çıkar ama optimize olmazsa) FPP oynanabilir düzgün yapıldıysa.
Düzgün yapılmadıysa, TPPnin olmamasından kaynaklı problemler yaşarsan oynamaycakmısın diyeceksiniz şimdi; Her türlü oynayacağım tabi, Witcher'ın kredisi yeter (Ama bayağı bi puan kırarım ^^)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

_Rave said:


bir oyunun izometrikten fpp-tppye dönmesi oyunun detayı açısından bir kalite kaybına yol açmıyor. tam tersine oyuna derinlik kazandırıyor, görsel açıdan.gameplayin kalitesini de point-clickten daha etkileşimli bir hale sokuyor. yani oyuncu açısından iyi bir yenilik. örümcek kafalı bir oldschool rpgsi oyuncusu değilseniz.



Odin aşkına nasıl vasat ve rpgden anlamaz bi yorum bu, tek dikkat ettiği şey görsel sadakat olan günümüz xbox gençliği, adeta bir SOULJA BOY nesli. Tamam roket cerrahı değilsin o kadarına hakimiz ama rica ederim bu yavan görüşlerle forumu kirletme, gelecek nesillere daha aydınlık bir miras bırakalım.


İzometrik vs 3D (fps - tpsye genel olarak 3D diyelim) farkı gameplay "kalitesini" arttırmaz, niteliğini değiştirir. Yazılmış zaten biri daha taktiksel ve özellikle squad based oyunlarda iş yapan, diğeri IMMERSHUNZ u arttıran görsel bakış açıları. Oyuncu açısından iyi ya da kötü diyemez, en fazla sevdiğim tür bu, diğerinden hoşlanmıyorum (beceremiyorum -zaa) diyebilirsin. Önce ne hakkında konuştuğumuzu bilelim, sonra mesaj atalım.



Sam said:

direttiniz zaten, bütün forum nv'ye kadar diretti yani az dönmedi tartışması.



HEPİNİZ ORDAYDINIZ BEAA ='((( diyorsun ama izometriğin "üstünlüğü" tartışması bloodlines ın çıkışıyla bitti, alpha protocolü bile bayıla bayıla oynadık. New Vegas'a kadar devam eden "Fallout Ruhu" tartışmasıydı, bunun da asıl nedeni Fallout3 ün kusmuklu bebek kakasından bile daha itici bi oyun olmasıydı. New Vegas dandini vatsla bile gerçek bi Fallout yapılabileceğini kanıtladı, bethestardlar o yüzden zaten beğenmeyip oyunun adının bile geçmesini istemiyorlar sağda solda.

Gerçi bethestardlar da Fallout76'yla hak ettiklerini buldular, parayla aldığın lootboxlardan random düşen perkler falan o kadar mükemmel oldu ki gülerken göbeğim böyle HOH HOH HOH HOOO diye zıplıyor her okuduğumda. Todd ve Pete sizi yoldukça yanlarım kasılıp kasılıp gevşiyor, evreni KARMA'nın yönettiğine daha bi inanasım geliyor zzzzZZZAAAAAA


https://vignette.wikia.nocookie.net/fallout/images/0/03/Karma.gif




Cyberpunka gelirsek FPS bakış açısı için ne bir "sadakat", ne de bir gameplay gereksinimi görünmüyor, fps melee combatın olduğu ilk 3D action rpg de değil zaten. Şahsi zevklerdir motion sicknesstır bu tür argümanlarla 3rd person istenmesini anlarım ama FPS ve TPS arasında level design olsun animasyonlar olsun bu kadar büyük farklar varken "tembellik, cimrilik" gibi sebepler hariçten gazel okuma gibi geliyor. Hemen uzman görüşüne başvuralım:

Cuce said:

fps oyunla tps oyun arasinda camera ops'yonu koydum oldu gibi bisi deil.

isigini rengini olcegini level tasarimini ya birine ya oburune gore yaparsin.


daha fazla isik oyunu daha dar alanlar olmasi gereken oyunda fps yapmislar mantikli bir secim olmus



Böyle stealthli mtealthli hem FPS hem TPSi düzgün kotarabilen oyun çıktı mı şimdiye kadar? Deus Ex'in level design da mesela 3rd person modların saçmalamasına neden oluyordu bazı yerlerde. Oyun geliştirme "parayı bastım yaptım"la yürüyen bir süreç değil, devasa firmaların büyük bütçelere rağmen saçma releaseleri ortada. Geliştiricilerin vizyonu başından beri FPS doğrultusunda gittiyse "NIHAHAHAHA TPS KOYMAYALIM DAHA ÇOK PARA KAZANALIM DELİRSİNLER" 'in ötesinde bi motivasyon vardır FPS ısrarında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FPS ile ilgili açıklamada Cyberpunk evreni ve augmentation hissiyatını daha iyi vurgulamak için dediler. TPP yaptıklarında mevcut augmentation özellikleri UI den öteye geçemezdi ve o hissiyatı veremez sıradan bir oyundan farkı olmazdı bence.
Bu açıdan bakıldığında ne kadar TPP olsa süper olurdu desemde FPP de haklı olduklarını düşünüyorum.
Star Citizen den örnek vereyim


https://www.semperdanica.dk/images/imported/2015/07/Fps_shot-1.jpg

Kafanda kask olduğu ve bu göstergelerin kaskta olduğu vurgusunu nasıl veriyor? Aynı şekilde düşünün.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...