Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077

Desqpio

Öne çıkan mesajlar

• 4 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Cyberpunk creator
welcomes CD Projekt’s use of first person,
exploration of political themes

https://www.polygon.com/2018/8/6/17656920/cyberpunk-2077-fps-story-themes-political

“Because it’s in first-person, what I love is you get that stuff peripherally. You could be crossing to go down the street to get something and hear somebody say something [behind you], and you have to turn and figure out who said it in a crowd and where. You don’t have complete situational awareness, which makes it a far more powerful experience.”

“You stop doing your gameplay on a strategic level,” Pondsmith said. “You have to do it on a tactical, immediate level, because you don’t know everything. When you’re in third-person, you can look and see the entire battlefield, so to speak. When I’m in [first-person], I’m in it. Stuff that happens around me is coming to me at the speed it would naturally.”

Yaaa..
Sosyal ağlarda paylaş

• 2 hafta sonra ...
assume my gender esprisinin olabilecek en dandik kullanimiydi ahah. twitter handleri kendine baska bir is bulsun. corporate hesaplardan boyle risk alanlari gercekten anlamiyorum.

neyse ki oyun self-published. belki ofislerinde oyle olmasa da bunlar milli olarak regressive. transphobic degiliz demek icin oyunu etkileyeceklerini sanmiyorum.

yalniz bu olcekte bir firma olarak gunun birinde bir secim yapmak zorunda kalirlarsa sjw yolunu sececeklerine emin olabilirsiniz. sirf gender politics icin oyun alana oyun yapmak da, satmak da daha kolay. mesela ben genelini begensem, all time listeme soksam bile bir yandan eksik classlar yuzunden itin gotune sokabilirim. belki quest designi, narrative tercihleri hosuma gitmeyecek. bana mi satmaya ugrasirsin yoksa gaming basinina hakim goruse ve sjw agendaya tunnel vision kilitlenmis oyuncu modeline mi.

bu based "xyz" meme aslinda. scope buyudu mu o isler biraz zor. umarim cdproject bagimsizligiyla ustesinden gelir.
Sosyal ağlarda paylaş

• tarihinde GERGE tarafından bu konu kilitlendi
  • tarihinde GERGE tarafından bu konu kilidi kaldırıldı
  • Yeni Oluştur...