Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

chivalry free weekend'de oynamıştım, backstab-fest. herkes backstabliyordu birbirini önündekini backstab animasyonu esnasında. kingdom come hadi single player gene bir derece ama onda da sevmediğim tek husus.

hatta şöyle bir de tes/fo'daki free view düğmesini koysunlar, döndüre döndüre bakalım her açıdan, her taraftan.

thread aktı gitti yalnız millet ağır girmiş, pre-order cancellayıp koyanlar filan ahah. dinlerler diye umuyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya class-based meselesini de düşündüm, birşey yazsam mı dedim ama vazgeçtim sonra. neden dersen d&d crpg'ler gibi char yaratma ekranında 100 sayfa pdf karıştırmaktan sıkıldım yani. class-based buyursunlar yapsınlar ama charı nasıl geliştireceğimiz oyunun bütününe yayılsın veya respec olsun. charı yaratıp sonra yatağa yatmaya gitmeyeyim gün bitti diye.

düzgün yapıldıysa free-form da olur, yapan oyun var. beni düşündürse de dertlendiren bir haber olmadı o yüzden.

vaay havalı charlar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Vattier
CD PROJEKT RED
RED Point
#169
We decided to go with First Person Perspective because it adds to the immersion - let you experience the game through eyes of the main character. We're not planning to allow switching to TPP for the same reason. You'll have many opportunities to see your customized character in cutscenes, inventory view and mirrors. It's going to be First Person RPG, not a FPS.

beni yıllarca bombaladınız immersion dedim diye, alın size cdp. (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

RPG'nin kilit olaylarindan biri de character customization ama. Bunu tamamen iptal edip FP'ye donmek mantikli olmamis. Gordon Freeman'i customize etmiyoruz ama burada sacini sakalini bile secmeyecek miyiz. Ayrica kilik kiyafet vs. hele ki bu tarz janjanli oyunda.
Bilmiyorum cok mantikli gelmedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sotto said:

ama burada sacini sakalini bile secmeyecek miyiz. Ayrica kilik kiyafet vs. hele ki bu tarz janjanli oyunda.


seçiceniz diyor müdür

progamer said:

said:

Cyberpunk Info from GameSpot Stream:

...

Full character creation system (Gender, Looks, Lifepath/Backstory)
You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices

...

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben insanlar "First Person" oluyor diye niye bu kadar takıntılı davranıyor onu anlamaya çabalıyorum.
Arena, Daggerfall, Stonekeep, Lands of Lore, System Shock, Eye of Beholder, Akalabeth, Dungeons of Daggorath, Might & Magic, Wizardry, hep first person oynadığımız RPG'lerdi.
ilk defa Cyberpunk 2077'yle First Person RPG yapılıyormuş gibi davranmak tuhaf.

Sotto said:

RPG'nin kilit olaylarindan biri de character customization ama. Bunu tamamen iptal edip FP'ye donmek mantikli olmamis. Gordon Freeman'i customize etmiyoruz ama burada sacini sakalini bile secmeyecek miyiz. Ayrica kilik kiyafet vs. hele ki bu tarz janjanli oyunda.
Bilmiyorum cok mantikli gelmedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

forumun "bunlar rpg değil, öyle rpg olmaz" dediği bütün oyunları sayıp dökmüşsün. :p

ben öyle ayrım yapmıyorum ama seçimden yanayım. o saydığın oyunların hiçbirinde player karakterini renderlamıyor oyun, teknik bir limit var yani yapamamak için. burada cutscene'de gösterip de sonra saklamak tam bir işgüzarlık. savunmaları yok tembellik hariç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

izometrik değilse rpg değildir değil o. eğer bir partiyi kontrol ediyorsan, efektif olmak için sırf kendi karakterini değil bütün grubu konrol etmen gerekiyor ise, tactical rpg oynuyorsan ve strateji geliştirmen gerekiyor ise izometrik açı oyuncuya en iyi imkan ve kontrol sağlıyan görüş açısı.

yoksa tek karakter odaklı oyunda niye izometrik açı değil diye zırlamıyor hiç kimse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

ben insanlar "First Person" oluyor diye niye bu kadar takıntılı davranıyor onu anlamaya çabalıyorum.
Arena, Daggerfall, Stonekeep, Lands of Lore, System Shock, Eye of Beholder, Akalabeth, Dungeons of Daggorath, Might & Magic, Wizardry, hep first person oynadığımız RPG'lerdi.
ilk defa Cyberpunk 2077'yle First Person RPG yapılıyormuş gibi davranmak tuhaf.



Arena daggerfall sayip morrowind saymamana kırıldım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...