Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

  • 4 hafta sonra ...

indirdim bir sene sonra. optimizasyon guzel olmus. multi girdim de hala mac bitince server kapaniyor lobiden yeni server seciyorsun dolana kadar mac bitiyor erken zaferle. diger oyunlarda yeni mapa gecer ayni oyuncular devam eder. bunda bir garip. bir daha giresim gelmedi multisine, olduruyor bence devamlilik.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...

1 yildan fazladir oynamadim demistim, bu gecen sure zarfinda bekledigimden cok az degisim gordum. "Oha en son biraktigimda bu boyle degildi" dedigim birsey farketmedim.

Bircok silah tipi oyunda halen yok, yahut marketlere hicbir zaman dusmuyor. Orn; Iki elli blunt silah 1 tane mi ne var, blunt polearm hic yok, marketlerde deve yok. Oyunda voulgier diye bir unite var ama markette voulge diye bir silah yok. Bardiche, bill, glaive vb gibi cagin ruhuna uygun silahlar halen yok. Oturup kendim yapsam olur mu diye merak ettim, oyunun smithing sistemi iskenceden baska birsey degilmis. Gecemedim o duvari.

Oyunun cok emek harcandigini dusundugum bircok kismi benim ragbet ettigim, merak ettigim seyler degil. Ne bileyim, koye girip dolasmiyorum, sehirlerin sokaklarinda gezmiyorum, hanlara taht odalarina girmiyorum. Hepsi cok guzel dizayn edilmis, cok ozenli birbirinden farkli hep - ama hizli hizli surayi da geceyim modunda oynarken insan donup bakmiyor ne yazik ki. Olmasa eksik olmus derdik belki ama su haliyle de ne bileyim, 1 yukleme ekrani az olsun diye es geciyorum.

Sandbox modu koymalari guzel olmus, campaign oynamaya luzum gormuyorum.

Nigger_of_the_sand tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
  • 5 ay sonra ...

Ben ilk defa oynuyorum, baya eğlenceli şu anda en son trade e falan tonla geliştirme gelmiş oyunda uzun zaman geçse dahi arz talep dengeleri, dolayısıyla uzaklara mal taşıyıp para kazanabilme hala var bide workshoplar nerflenmiş eskisi gibi para basmıyorlar (mış).

Siegeler falan biraz öğrendikten sonra keyifli oldu, düzgün taktik yapıp savunabilmek ya da kale alabilmek falan mümkün gibi hissettiriyor, bilmiyorum belki ai abuselarını bilmediğim için bana öyle geldi. Genel olarak keyifli ya oyun, beklediğimden detaylı çıktı.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.7.0 deneyimimden yaziyorum hani su battle terrain'in geldigi yama. Ustune nispeten ufak ama ufak olmayan bir yama gelmis. Bir de companion permadeath'i modla engelledim hani onunla oynasam oyunla en buyuk meselem o olurdu muhtemelen. Companionsiz oynanacak oyun da degil, companion gelistirmesi makul suren bir oyun da degil, companionlarin savas gorup de hayatta kalabilecegi oyun da degil...

Krallik mekaniklerinde karakter bazinda degisiklikler var cunku calismayan yonetici perklerini duzelttiler. Governor oynanisi pek degistirmese de istatistikleri degistiren bir pozisyon. Yapay zeka savaslarda eskisi gibi oynamiyor. Okcularin menzilinden kacinma eskisinden daha sik olan bir sey mesela. Merdivenleri kullanmadiklari gunlerden geldik bu gunlere. Ama oyle aklinizi da ucurmaz, helal olsun IBM muhendisine demezsin. Zaten taktik maktik hak getire. Insan oyuncu elinde bile kompozisyon ve emir kadar onemli degil. Evet emir dedim zira emri taktiksel degerlendirmiyorum cunku fiks calisan veya calismayan, ezbere dayali seyler var. Bunun listesi uzun mesela hicbir zaman advance kullanmamak, akla yatmayacagi bazi yerlerde shield wall ile chargelamak, okculari skein'e sokmak gibi gariplikler var. Micro da is yapiyor ama pozisyonal deger yarattigindan degil tekrar tekrar charge ettirip AI'in zaman kaybini azaltmaktan. Simdi kaynagi bulamadim, youtube'da var boyle detayli incelemeler, testler. Soylemek istedigim su ki oyunun incelikleri kimin ordusunu nasil komuta ettiginden cok daha agir basiyor. Insan kontrol etse bile soz konusu.

Workshoplar nerflendiler ama krallik hayalleri olanlar icin pasif gelirin her turlusu mecburi. Toprak gelirleriyle idame mumkun degil gibi geldi bana. Savas ekonomisi disinda krallik istihdam eden bir yontem bulamadim. Gida icin durum daha da kotuydu zira parayla cozulmuyor. Gerci arastirmisligim yok bu konulari. Oyun ici mantik yurutup tooltip okumakla cozulmedigi asikar.

Ticaretin her turlusu verimli. Fiyat yesilken al, yesilken sat basli basina yeterli bilgi. Mesafe kafa yorulacak faktor degil. Minimal alim fiyatlari konusunda fikir sahibi olmak lazim

289-1586296266-753518436.png

Bunlar degiskenlik gosterse de sartlar herhangi bir urunu karlidan zararliya tasiyamiyor. Mesela birayi 50-60'a alip kar edebiliyorsun ama X urununu aldim, piyasa sartlarindan zararina satmak zorundayim diye bir sey yok. Ucuza bugday bulmak zorlasir belki, ordunu daha pahaliya beslersin. Peynir bulamazsin belki bir sure, gurme pasa demezler. O kadar. O dinamik muhabbetler workshoplarin basina geliyor ama o da eskisi kadar olmuyor sanirim zira onlar icin tavanlarinin azaltildigini tahmin ediyorum. Agirlik tabii ki onemli - Jewelry, Velvet bunlar ustun, hoarding yapilacak kadar ustun. Tools torpilli zira questlerde kullaniliyor. Ordu ici dagilim degistiginde herd yuzunden yavaslamak her tuccari vuran sinsi bir dusman onu not edeyim. Hayvan miktarini denetlemekten gina gelmisti. Bu da ticaret ustune kafa yorulacak tek mesele falan. Atli kayiplari nedeniyle esekler yavaslatiyor mu. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...