Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

Red said:

Warband a geniş çaplı bi update cekseler daha iyimis fjdj. Hala gideri var bence warbandin. O klasmanda başka bi multi oyun yok

128vs128 siege falan


Cikacak oyun da en azindan goruntu anlaminda cok farkli degil zaten afsfzfa

Ben sasirmadim da iste pati member torpilinden dolayi simdilik akpli secmenin ses kayitlarinu gormezden gelmesi olayi yasaniyor

Ciksin da bi movementlara falan bakariz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

_Rave said:

çünkü adamlar 6 senede early game bitti gibi demişler taşşak geçer gibi.

bu hızla 6 sene early game, hadi 5 sene mid game, bi 5 sene end game, üstüne de 3 sene de multiplayera verirlerse torunun oynar da ondan sinirleniyoruz.

oyunu bizim oynadığımız gibi "önce başı, sonra ortası, sonra sonu" diye yaptıklarını sanmıyorum. 6 yıl x2 daha beklicez :(((( olmaz yani.

hazırını kullanmazsan yeni motor yaparsın, tüm oyunda kullanılacak şeyleri yaparsın işte animasyondu hitbox'tı oyun içi ekonomisiydi ai'ıydı falan. "early game bitti az kaldı" dediklerinin low level quest'ler falan olduğunu varsayıyorum sandbox olacağından. uzun süredir ortada gameplay vidyoları da dolandığına göre başta söylediğim temel şeyler bitmiştir, rötuşlanacaktır, bug'ları fix'lenecektir falan filan*

mario gibi "1-1 bitti, 1-2'nin yarısındayız, bi üç ay daha sürer yani." diye ilerlediğini sanmıyorum production'ın :P

he ama evet multiplier'a 3 yıl az fgvsfsx

*playtester'lık için e-mail adresimi dm'ledim (=
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

paradoksalkedi said:

kötü vurmuş karma ama. sadece oyuncudan 200 milyon dolara yakın found alan ve şimdiye kadar yapılmamış kadar "büyük" (her anlamda, sadece oynanabilir alan değil) bir oyuna taş atıp sekip mount & blade'e gelmesi üzmüş :(


valla 200m doları cukkalayıp oyun yapmıyan benım parcası olduğum studyo deıl.

kımsede kurus ıstenmemıs bır proje var ortada. hıc karsılastırma yapmaya gerek olduğunu bıle dusunmuyorum



en azından kötü de olsa girip oynayabiliyoruz -.-
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mocap olmaz olmasın zaten lüzumsuzlugun önde gideni böyle bi oyun için naptınız.

Şeyi düşünmedin galiba, bannerlord'un attack sistemi movement'tan bagımsız üstüne dikey attack var olm. Hani geometry savuruyosun silahı. Physics'le hitbox'la işliyo damage, hem yapamazsın mocap'le hem hadi yaptın bok gibi durur.

Xenocide said:


en azından kötü de olsa girip oynayabiliyoruz -.-


Trollüyo olm açıp bakmıslıgı yok oyun ne kadar ilerledi bait'e gelme dfg. İki firmanın da public relation olarak hataları var ama SC'nin çok daha büyük hataları orada haklı yani. O site ne ak, gören 1500 dolar vermeden oyunu oynayamıyorum sanıyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi mocap yaptığında bütün iskelete her bir key framei mocaple yapıcaksın diye bir lüzum yok. her türlü manuel editleyeceksin zaten onu.

hadi silah savurma animasyonunu elle yaptın. e bunun yürümesi var, koşması var, zıplaması , kalkan tutması, çarpışması, silahı çekmesi, oku çekmesi var. tek kalaslık silah savurma animasyonlarında değil ki işin.

ama doğru söylüyorsun oyunun physicsi kısıtlıyor animasyonun smoothluğunu büyük bir oranda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...