Jump to content
orc_lord

Terim'e İran'dan Teklif?

Öne çıkan mesajlar

§ 22 May 2003, 13:58
Son yıllarda futbolda atağa kalkan İran, bunu milli takımı ile uluslararası arenaya da taşıdı. Kore ve Japonya’dan sonra Asya’nın en iyi üçüncü takımı olan İran, daha büyük başarılara imza atmak istiyor. İranlı Homayoun Shahrokhi’nin çalıştırdığı Milli Takım, son maçlarında kötü sonuçlar alınca dünya klasmanında da 32.’likten 34.’lüğe düştü.

Bunun üzerine milli takımı yeniden atağa kaldırmak isteyen İran Futbol Federasyonu Başkanı Mohammed Dadkan, kariyer sahibi bir hoca arayışına girdi. İlk akla gelen isim ise Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim oldu. Terim’in tercih edilmesindeki en büyük etken ise geçmişteki başarılarının yanı sıra, müslüman olmasıydı. Müslüman bir hocanın İran’a daha kolay uyum sağlayacağı düşüncesi, Fatih Terim ismini ön plana çıkarttı.

Milli takımlarını arzu edilen seviyeye getirmeyi hedefleyen İran Futbol Federasyonu Başkanı Mohammed Dadkan, Terim’e İran’ı çalıştırması için teklifte bulundu. Terim’i transfer etmekte ısrarlı olan Dadkan’ın, “Sayın Terim’i ikna etmek için ne gerekiyorsa yapacağız. Kendisinin başarılarını biliyoruz. Dinimiz aynı, örf ve adetlerimiz birbirine yakın. Sorun olmaz” dediği belirtiliyor. Terim ise şimdilik teklife mesafeli duruyor.

Fatih Terim ile yalnızca İran ilgilenmiyor. İngilizler’in ünlü kulübü Fullham da Terim’i takibe aldı. Yeni sezonda güçlü bir kadro kurmak isteyen Fullham’ın teknik direktör adayları arasında Fatih Terim de bulunuyor. Menajerler aracılığı ile Fatih Terim’in nabzını yoklayan Fullham’ın önümüzdeki günlerde ciddi bir teklifle Terim’e geleceği belirtiliyor. Gelen tekliflerin kendisini mutlu ettiğini belirten Fatih Terim’in, “Son sözü Başkan söyler” dediği öne sürülüyor.

Kaynak:internethaber.com
:)[hline]===> orc_lord <===
*Çok sevdiği babannesini kaybettiği için üzgündür*
*Balık katili olmuştur*

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 14:16
İran'da fatih terim'i idam ederler be
dini bütün müslüman fln zannediyolar galiba. Biriki hakem döwsün sağa sola küfretsin bakalım nooluyo :)[hline]-= Myrlur Ownz Jo0 =-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 14:43
Silin yanlışlık oLdu.

[Bu mesaj StarAdam tarafından 22 May 2003 19:44 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 15:22
ehueh :)
kurtuluruz..[hline]===> orc_lord <===
*Çok sevdiği babannesini kaybettiği için üzgündür*
*Balık katili olmuştur*

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 15:33
ilhan mansız kendi taraftarına saldırdı sırf şapka taktı kafasına diye bukadar olay yapılmadı

hala fatih terim'in gazeteci kovalaması konuşuluyo

lol[hline]Erkek adamın çarşıyla, pazarla işi olmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 17:21
nerden nereye be usta salla ılhanı bızde forvet olsa ılhan kalırmı o takımda ben yonetıcı olsan butun taraftarlardan ozur dıletırdım ılhanın ıyıcene bı yerlerı kalktı adam surunuyordu bı besıktasa geldı bı haller oldu bırde o dunya kupasında attı ya bı gol tamam artık kım tutar ılhanı ...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 17:39
Ilhan kac aydır gol atamıyor?[hline]Simofle

-.-. --...--. .-.-.-.... ..-..-...-.-....-....-.-...-.... ---.-....--.-..--.-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 17:44
yahu olamaz mı atamıyor işte baya bi zamandır.

yok dünya kupasından sonra biyerleri kalmışmış yahu adam geçen sene de böyleydi. o zaman fenerbahçe maçında kırmızı kart görmeden önce vur vur vur diye bağırmadı mı taraftare şimdi niye taraftardan özür diliyor. en son maçta yine ilhan diye bağırdı tribünler maçtan önce.

kolay olan adamı çöpe atmak bizim yapmamız gereken onu kazanmak. türkiye lig tarihimizde 3. gol kralımızı bu kadar kolay atıyoruz ya helal olsun

neyse konu iyice dağıldı. terimin irana gideceğini zannetmiyorum. iran veya başka biyer türkiyeden gitse fena olmaz :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 17:47
Raider adam akıllı soru sorduk merakımızdan.[hline]Simofle

-.-. --...--. .-.-.-.... ..-..-...-.-....-....-.-...-.... ---.-....--.-..--.-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 17:52
simofle sana değil diğer mesajlara söyledim :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2003, 20:33
ok ozaman :)[hline]Simofle

-.-. --...--. .-.-.-.... ..-..-...-.-....-....-.-...-.... ---.-....--.-..--.-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 06:23
en son gençlerbirliği ile oynanan kupa maçında attı gol... 3-4 ay falan sanırım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:11
terim'i beşiktaşta almak istiyordu geçen sene, terim geri çevirdi[hline]Erkek adamın çarşıyla, pazarla işi olmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:25
bilmiyorum valla yönetime sorucaksın, serdar bilgili kendi ağzıyla söyledi 1-2 ay önce[hline]Erkek adamın çarşıyla, pazarla işi olmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:27
Terim kötü hoca demiyo ki kimse, ama adam adana kırosu.
Herkes hata yapabiliyo :)[hline]-= Myrlur Ownz Jo0 =-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:30
ehue bizim yönetim mondragonu da almaya çalışmıştı :) ama herşeyin bir hayrı varmış :) terim gelmedi luce geldi mondragon gelmedi cordoba geldi :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:30
evet beşiktaş'ta 3 büyüklerin eskisine dadanma gibi bir huy var

emre aşık'ıda almış galiba[hline]Erkek adamın çarşıyla, pazarla işi olmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:34
Sırf Fener'e ve Beşiktaş'a pislik olsun diye transfer listelerindeki her oyuncuya teklif götürüp fiyat yükselten bi takımın taraftarı mı bunu söylüyo?

Ayrıyetten Sergen, Revivo fln Galatasaray altyapısından yetişti demi?[hline]-= Myrlur Ownz Jo0 =-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:40
ahmet yıldırım, tayfur, lucescu...

kim daha uzağa işer ?[hline]Erkek adamın çarşıyla, pazarla işi olmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:41
ben

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:42
bende baya işerim ama raider[hline]Erkek adamın çarşıyla, pazarla işi olmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2003, 13:43
Marifet almak değil, oynatabilmek..
Hangi futbolcu hangi takımda daha iyi. Bi bak istersen?[hline]-= Myrlur Ownz Jo0 =-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 May 2003, 11:42
ahmet yıldırım bizde gayet iyi oynardı ben sahsen bjk dakı oyununu pek begenmiyorum...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...