Jump to content
Kithnos

Telefon Alicam sunnara ne dersiniz?

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Eki 2004, 07:01
Merhabalar;
Bende 7250i var degistirmek istiyorum. N-Gage lere baktim ama piyasadan kalkmis. 6230 a baktim fena degil gibime geldi. 690 milyon garantili. Dogubankda kaca bulurum bilen var mi ?

6230 disinda motorola e398 a bi de siemens S65 e baktim. Hangisi daha avantajli ? Nesi avantajli sizce?? Tabi fiyati da goz onunde bulundurun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 07:15
7610 al..[signature][hline]Azimle sıçan taşı deldiği gibi avrupa birliğinede girebiler..
E-Mail: [email protected] | ICQ: 124744

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 07:17
5110'lar vardi bir zamanlar, hem saglam oluyor konusursun uzun süre.[signature][hline]i have no tears, there is only pain

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 07:44
Şimdi Bir telefoncu çırağı olarak bence 6230 u geç neden nerden cihazın en güzel ve tek özelliği mp3 çalması piyasada en iyi mp3 player özelliği olan makina 6230 şu anda o kadar sesi neresinden çıkartıyor merak ediyorum. Eğer nokia grubu üzerinde konuşmak gerekirse tavsiye edeceğim 2 cihaz olur 7610 ve 6600 arasında bir seçim yap derim. İkisinin de kendilerine göre + ve - leri var.

Önce 7610 un +larından bahsedelim
1) Kamerası 1.3 Mega piksel (abartı güzel)
2) Mp3 Çalabiliyor (mp3leri zil seside yapabiliyorsun)
3) Video kaydı orjinalinde 10 dakika
4) 64 Mb mmc kartı ile birlikte geliyor
5) 1 Gb a kadar mmc destekliyor (tabi 256 Mb zor buluyorsun o ayrı)
6) Görüntüsü büyük olmasına rahmen oldukça şık
7) 6600 ile hemen hemen desteklediği uygulamalar aynı
Benim için pek önemli olmayan tek - özelliği kızıl ötesi yok

6600 ise eklenen bazı programlarla %80 oranında 7610 ile aynı özellikler sahip olabiliyor kamera netliği hariç tabi birde bunun için ekstra maliyet gerekiyor. Yaklaşık 300-350 milyon gibi bir maliyetle çok daha eylenceli bir hale getirebilirsin telefonunu[signature][hline]Derin Bir Uykudayım Benden Olmayanlara Karşı...
Kim Uyandırırsa Beni
Tadacaktır Gün Batımı Lanetimi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 07:54
Evet, hem de cok "eylenceli" hale.[signature][hline]i have no tears, there is only pain

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 08:04
Ben dandik almaktan yanayım nasıl olsa eskiyor ve çok pahalı olursa sokakta konuşamıyorum + gasp olayında t28 im gitti, iyiki pahalı değilmiş[signature][hline]-Teker teker gelin
-Yok ya biz o kadar enayimiyiz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 08:18
eger alabiliyosan 7610 al[signature][hline]Hakanaka SkyWalker

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 09:07
said:
Kithnos, 09 Ekim 2004 10:01 tarihinde demiş ki:
Merhabalar;
Bende 7250i var degistirmek istiyorum. N-Gage lere baktim ama piyasadan kalkmis. 6230 a baktim fena degil gibime geldi. 690 milyon garantili. Dogubankda kaca bulurum bilen var mi ?

6230 disinda motorola e398 a bi de siemens S65 e baktim. Hangisi daha avantajli ? Nesi avantajli sizce?? Tabi fiyati da goz onunde bulundurun.


S65[signature][hline]MSN : [email protected]
Radio eXiLe WJ
eXiLe UO Shard Staff Member
UO Data Center
| ?Laistragon? | | My Photos |

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 12:15
said:
Laistragon, 09 Ekim 2004 12:07 tarihinde demiş ki:
S65



Aman ha şaşırma :lol:
7610 benim tüm isteklerimi karşılayan bir telefon nokia için her türlü software çok hızlı ve bir çok kaynak tarafından üretiliyor.
7610 AL!![signature][hline]| Mail | Lominadze | ME |
| News | Sheref | Msn |
| GB Moderator |

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 12:24
Ev Telefonu Veya Telsiz Al...[signature][hline]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 12:32
ya 7610 ya da S65 al[signature][hline]Prima, Quae vitam dedit,hora carpsit

Nascantes morimur,finisque ab orgine

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 12:36
3110 al nokia..manyak bi özelliği war...araba kaçmasın die arkasına bile konuluyo...çivi çakma sıva yapma son oyunları..:D:D...


*!iğrenÇçÇç*[signature][hline]Entelde Para Olmaz Para Olsa EnteL oLmaZ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 12:56
6230 al derim 7610 alıp napacaksın hem çok para yakında kesin düşer fiyatı birde ne oyle cebine koyamıom şeyine koyamıon kız gibi çanta taşıman gerekecek walla entelleşmen lazım :D[signature][hline]büyük güç büyük sorumluluk | rqm
+TurkMANIA++

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 14:13
Beyler bayanlar lütfen birazda sağlık açısından bakalım şu konuya .

Şuanda altta yazanlar kesinlikle sıkma falan değildir işinde prof olan kişiler tarafından yapılan açıklamalardır ..


1_ Kesinlikle ve kesinlikle radyosu olan yada müzik çalma özelliğine sahip cep telefonlarından uzak durunuz . Kulaklıktan direk beyine yayılan radyo ve elektron dalgaları direk beyinde tümör yada kansere yol açıyor ..
2_Cep telefonunuzu kullanırken konuşma sırasında her 3 dakikada oda en cok olmak uzere kulak değiştiriniz . Nedeni yine aynı yaydığı elektrik dalgaları ...
3_Bu erkekler için çk önemli en azından ilerde çocuk sahibi olmak isteyenler için .. Telefonunuzu ceplerinizde taşırken kasık ve yumurtalık bolgelerinizden uzak tutunuz . Ciddi şekilde sperm sayısında azalma hatta kısır kalma riski yaratıyor ...
4_Telefonunuzu gömlek cebinizdede taşımayın nedeni ;Yaydığı elektrik dalgalarının kalp ritmini bozmasıdır . ki buna en buyuk ornek erken yaşta kalp krizi geçiren gençlerimiz ...
5_Buna çok ama çok dikkat edin ki bunu da en cok yapanlar genç kızlarımız ... Geceleri yatarken cep telefonlarınızı kapatın . Kapattıktan sonra yastık altında ( Kirli çıkın ) Gibi tutmayın . Bazı arkadaşlar bunu açıkken yapıyor . Uyumadan once cep telefonunuzu kapatın ve aranızda en 2 metre olucak bir mesafeye koyun nedeni ; Ciddi şekilde uyku duzenini bozması , sabah kalkıldığında ciddi şekilde baş ağrısı yapması ve belirgin şekilde hafıza kaybına neden olması .



Lütfen bunları dikkate alarak cep telefonunuzu satın alın . Ben demiyorum uzmanlar diyo ....



Saygılarımla[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !!

Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz. Aklımıza güvenelim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 14:22
kesinlikle k700i baska telefon sakın alma sony ericsson hr zaman rulzz[signature][hline]eger tek bir dilek dileme hakkım olsaydı, bu hakkımı kullanmamayı dilerdim...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 15:28
7610 al alamıyosan 6600 al

Madem okadar para veriyosun bi telefona symbian işletim sistemi olmasına çok çok dikkat et. Örneğin 6230 da yok bu telefona diğerleri gibi fazla uygulama bulman zor olur.[signature][hline] V ò d à n | ICQ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 15:33
said:
Black_Lupin, 09 Ekim 2004 17:13 tarihinde demiş ki:
Beyler bayanlar lütfen birazda sağlık açısından bakalım şu konuya .

Şuanda altta yazanlar kesinlikle sıkma falan değildir işinde prof olan kişiler tarafından yapılan açıklamalardır ..


1_ Kesinlikle ve kesinlikle radyosu olan yada müzik çalma özelliğine sahip cep telefonlarından uzak durunuz . Kulaklıktan

Saygılarımla


Prof ama yüzyıllık proftur daha mp3 çaların yayabileceği sinyalin maximum internal olabileceğini akıl edemiyo. Radyo desen zaten şu anda allahın dağında bile o tür sinyallere maruz kalıyosun. müzik çalar nası bi dalga yayıyomuşki? Zaten bütün yazıyı nasihatçi dede tarzında yazmış bu cümleleriyle iyice anlaşılıyo. Bence konuya akıl sağlığımız için bakmayalım.[signature][hline]horacegoesskiing, 02 Eylül 2004 21:09 tarihinde demiş ki:
yav... clinton gibisi gelmedi be. süper adamdı.
/////////////////////////////////
Bunu yazan tosun gönüller neşeyle dolsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 15:40
Fiyatini da goz onunde bularak demistim ilk yazdigimda. kast ettigim buydu 1 milyar baglamam bi telefon 7610 alip da... Aslinda istedigim n gage idi cunku kamere istemiodm . bluethooth+mp3 flm gibi seyler istiyodum... bugun cep tel satan yere gittim 570 mlyn dedi 6230 a bnm tel i de 200 e sayarmis. 370 mlyn a gelio yane 6230.biraz daha arastiram karar veririm artik...

Not : sheref kesin para aliyo nokia dan her topic de lafi 7610 a baglio :P

7610 cok buyuk ayrica...k700i nin fiyati da genpa da flm 700 kusurdu . disarda bi soram . ama onun memory genisletme olanagi yok...

[Bu mesaj Kithnos tarafından 09 Ekim 2004 18:46 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 15:43
abartmayın ya 7610 ne kadar büyük? gerçi ex-ngage user olaraktan herbişey bana iğne kadar ya neyse :p[signature][hline]horacegoesskiing, 02 Eylül 2004 21:09 tarihinde demiş ki:
yav... clinton gibisi gelmedi be. süper adamdı.
/////////////////////////////////
Bunu yazan tosun gönüller neşeyle dolsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 15:56
said:
Black_Lupin, 09 Ekim 2004 17:13 tarihinde demiş ki:
Beyler bayanlar lütfen birazda sağlık açısından bakalım şu konuya .

Şuanda altta yazanlar kesinlikle sıkma falan değildir işinde prof olan kişiler tarafından yapılan açıklamalardır ..


1_ Kesinlikle ve kesinlikle radyosu olan yada müzik çalma özelliğine sahip cep telefonlarından uzak durunuz . Kulaklıktan direk beyine yayılan radyo ve elektron dalgaları direk beyinde tümör yada kansere yol açıyor ..
2_Cep telefonunuzu kullanırken konuşma sırasında her 3 dakikada oda en cok olmak uzere kulak değiştiriniz . Nedeni yine aynı yaydığı elektrik dalgaları ...
3_Bu erkekler için çk önemli en azından ilerde çocuk sahibi olmak isteyenler için .. Telefonunuzu ceplerinizde taşırken kasık ve yumurtalık bolgelerinizden uzak tutunuz . Ciddi şekilde sperm sayısında azalma hatta kısır kalma riski yaratıyor ...
4_Telefonunuzu gömlek cebinizdede taşımayın nedeni ;Yaydığı elektrik dalgalarının kalp ritmini bozmasıdır . ki buna en buyuk ornek erken yaşta kalp krizi geçiren gençlerimiz ...
5_Buna çok ama çok dikkat edin ki bunu da en cok yapanlar genç kızlarımız ... Geceleri yatarken cep telefonlarınızı kapatın . Kapattıktan sonra yastık altında ( Kirli çıkın ) Gibi tutmayın . Bazı arkadaşlar bunu açıkken yapıyor . Uyumadan once cep telefonunuzu kapatın ve aranızda en 2 metre olucak bir mesafeye koyun nedeni ; Ciddi şekilde uyku duzenini bozması , sabah kalkıldığında ciddi şekilde baş ağrısı yapması ve belirgin şekilde hafıza kaybına neden olması .

Lütfen bunları dikkate alarak cep telefonunuzu satın alın . Ben demiyorum uzmanlar diyo ....

Saygılarımla


1. Telefonun beyni etkileyecek derecede yaydıgı elektro magnetik akı sadece telefonun görüşme yapmak için baglandıgı ilk saniyeler için geçerli, bundan sonra sen kafa tasına telefonun antenini veya antenin telefonun içinde oldugu yeri(anten bütünleşik ise genelde üst kısımda olur) dokundurmuyor isen zaten sağlığa öyle dedigin kadar bir etkisi söz konusu degil.

Hele hele kulaklık bunu çok büyü kölçüde azaltır nedeni ise telefon un anten kısmı kafandan cok uzakta duracagındandır.

her telefonun yaydıgı radyasyon oranı farklıdır fakat şu kesin ki kapaklı telefonlar en az radyasyon oranı nı vücuda verir nedeni ise hem telefonun kapak kısmı hemde kafa ile tel anteni arasında kalacak havanın doğal olarak bir engel teşkil etmesi dir.


2. cep telefonu ile 3 dk dan fazla konusmak zaten pek olan birşey degil. borsacı vb olanlarda telefonu cepten cıkarıp kulaga kaldırıp dayayarak konusmazlar hepsi ya bluetooth lu kulaklık yada kablolu kulaklık kullanır buda dedigim gibi sağlık açısından telefonu kulaga goturmekten kat be kat yararlıdır.

3. cep telefonunu yumurtalıklarına dayayarak konusan birisi isen kısır yapma riski düşük olsada var evet amma velakin 15-20 cm otede durması cok fazla bi etki yapmaz

4. erken yaşta kalp kirizi geçiren gençlerin sorunu cep telefonlarını gömlek cebinde taşımaları değil(ki bu güne kadar bir tane bile gömlek cebinde cep telefonu taşıyan genç görmedim) dengesiz fastfood tarzı beslenmelerdir.

5. cep telefonum 4 yıldır yatarkende gün içindede açık. yatarken yastık altına cep tel koymak zaten saçma bi haraket bunu yapan kişi sayısı istatistik yaptıgında önemsenmeyecek yüzdeye sahip olur ki uyarı larak da verilmesi gereksiz. hafıza kaybı cep telefonu nasıl yapar bunu da anlamadım

hangi uzmanlar boyle soylemiş kaynak verseydin keşke?[signature][hline]regrubmah retsamdnarG

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 16:10
7610 al s65 alma bence siemens tellerde ben çok çektim sende çekersin o yüzden telefonda nokiadan şaşma[signature][hline]Uzaklardan bir yerlerden bir çığlık duyarsanız bilin ki o çığlık ümidini yitirmiş birinin çığlığıdır o yüzden siz siz olun ümidinizi kaybetmeyin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2004, 16:12
said:
kiddo, 09 Ekim 2004 18:43 tarihinde demiş ki:
abartmayın ya 7610 ne kadar büyük? gerçi ex-ngage user olaraktan herbişey bana iğne kadar ya neyse :p


6600 kadar boy en ama daha ince...
süper hatları var telefonun...
bana göree ayy çok büyük diyenler isteyipde alamayanlar..[signature][hline]| Mail | Lominadze | ME |
| News | Sheref | Msn |
| GB Moderator |

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oct 2004, 16:14
bu arada bende pazartesi günü almayı planlıyorum
dün gittim dogubank a

t630 kvk 2 yıl garantili 395 milyon

6600 kvk garantili. 610milyon

suan düşündügüm modeller
t630,6230,6600,sx1

daha karar veremedim iice inceliyorum şuan[signature][hline]regrubmah retsamdnarG

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Oct 2004, 16:18
abi k700i veya sx1 daha baska telefon yok[signature][hline]eger tek bir dilek dileme hakkım olsaydı, bu hakkımı kullanmamayı dilerdim...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
  • Yeni Oluştur...