Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dps hesaplanması ile ilgili bir sorum var.


Zevkesiri

Öne çıkan mesajlar

Merhaba beyler,

Benim bir sorum olacaktı. Aşağıdaki resimde görmüş olduğunuz silahta DPS değeri olarak sabit bir değer verilmiş. Buraya kadar bir sıkıntı yok fakat, altında ise belli bir dps aralığı verilmiş. Bu dps aralığının maksimum dmg değeri de silahın üzerinde yazan dps değerinden daha düşük görünüyor. Bu 2 değerin arasındaki fark nedir? Benim ilk aklıma gelen silahın attack speed'ine bağlı olarak bir oran olduğu yönündeydi ama tam emin olamadım.



Aydınlatabilirseniz sevinirim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende merak ettim bi toplayak

min - max değer bulalım ordan ortalama dmg elde eder saniyede kaç kere vurabileceğini hesaplarız.

o bleedi almıcam önce.

min = ((542+151)/100)*132 = 914.76 ( bi yerde yannış yapıoz lan öeh )
Max = ((872+381+17)/100)*132 = 1676.4

yani her vuruş başına ortalama 1295.58 dmg.

saniyede 1.24 vuruyormuş,ias %13 veriyor o da 1.40 kere vurmak demek saniyede
burdan, saniyede 1295.58 * 1.40 = 1813.812 dmg çıkıyor.

eveeeet nerde sıçtım acaba? daha procu katmadık ya hu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

878.3 dps
542-872 damage
1.24 attack speed

Ortalama damage: (542+872)/2 = 707

Muhtemelen silahın flat attack speed'i 1.10 idi ve 1.13 ile çarpılınca 1.243 oldu. Ekranda 2. haneye kadar yuvarladığı için 1.24 yazıyo ama dps'i gerçek değer üzerinden hesaplıyo.

707 * 1.243 = 878,801 dps

Damagelarda da % bonuslar olduğu için orda da yuvarlama kayıpları vardır gösterilemeyen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim başka bir sorum olacak;

Atıyorum 1.00 atack speedi olan silah var ve 2 yüzüğümüzde %15+%15= %30 attack speedimiz var. Son atack speedimiz 1.3 oldu.

İkinci durumda gene 1.00 atack speedli silah var ama üzerinde %15 atackspeed var ve sadece 1 yüzüğümüzde %15 atack speed var. bu durumda silahın kendinde gösterilen as'si 1.15 olup bunu %15 lemi çarpıcaz yani 1.3225 olacak yani, yoksa bu silah üzerindeki atack speed te diğer itemlardaki gibi stacklenen bir stat olup 1.00+0.15+0.15 mi olacak ?

Yani 2. durumda karakter ekranına baktığımızda sonuç 1.3 mü olacak 1.3225 mi ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@kojiroh, teşekkür ederim hocam acıklayıcı oldun. Bu durumda senin söylediğin hesaptan gidersem eğer, item üzerinde bulunan yüzdeli dmg ve as artışları, itemin kendi üzerinde hesaplanıp eklenmemiş oluyor doğru mudur? Bu değeri anladığım kadarıyla sadece Inventory üzerinde gördüğümüz dps değerinde bulabiliriz sanırım. Şuraya getirmek istiyorum, d3 oynayan bazı arkadaşlarım; item üzerinde bulunan + IAS ve +%dmg değerlerinin calculate edildikten sonra item üzerinde yazıldığını söylemişlerdi. O halde bu söylenen yalan sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar bende critical hit damage i anlayamadım onun işleyişi nasıl oluyor ? Örneğin bir silahla(normal vuruş 500) %100 critick oranıyla 1000 vuruyorsunuz aynı silaha %40 critical hit damage özelliği eklendiğinde base damage in yüzde 40 ı eklenip 1200 e mi çıkıuyor damage nasıl oluyor ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kthxbye said:

Benim başka bir sorum olacak;

Atıyorum 1.00 atack speedi olan silah var ve 2 yüzüğümüzde %15+%15= %30 attack speedimiz var. Son atack speedimiz 1.3 oldu.

İkinci durumda gene 1.00 atack speedli silah var ama üzerinde %15 atackspeed var ve sadece 1 yüzüğümüzde %15 atack speed var. bu durumda silahın kendinde gösterilen as'si 1.15 olup bunu %15 lemi çarpıcaz yani 1.3225 olacak yani, yoksa bu silah üzerindeki atack speed te diğer itemlardaki gibi stacklenen bir stat olup 1.00+0.15+0.15 mi olacak ?

Yani 2. durumda karakter ekranına baktığımızda sonuç 1.3 mü olacak 1.3225 mi ?


şunada cevap plz :/ arkada kaldı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...