Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

27-29 Nisan Beta İzlenimleri


Qahlel

Öne çıkan mesajlar

Bende izlenimlerimi aktarıyım o vakit;

tarzım pve based olmamasından dolayı vaktimin çoğu rvr yaparak geçti.
Rvr zone lar öncelikle güzel tasarlanmış.

En çok hoşuma giden rvr da harita içinde dolaşırken herhangi bir loading ekranıyla karşılaşmamak oldu.
Mapin loading screenden arındırılmış olması rvr a bütünsellik katmış baya.

Thief ve ranger hariç bütün classları biraz deneme fırsatı buldum.
Bu iki charı denemememin başlıca sebebi cavurların aşırı op serzenişiydi.

Casterlardan başlıyım.Daha doğrusu range skillerin mekaniğinde önemli bi sorun var.Skill rangeler bence çok kısıtlı.

Hatta bazen latency denmidir bilinmez range mesafesi bile kendi içinde değişkenlik göstermekte.
Bu konuda başka bi mekanik varsa biri beni uyarsın.

Elementalistin klasik flame burst agacında staff focus etc yle aoe yardırdığı skiller kabak tadı verdi.

Ama water agacında ki supoort heal abilityler gerçekten güzel tasarlanmış.Light ve earth deki cc abilitylerin daha alıcak çok yolu var.O aoe range yetmez bi kere.

Özelikle bizim oynadığımız tarz small scale topluluklar için guardian-elemental-guardian-burst-burst kombosu rvr da win tuşu gibi olucak.

Necro gerektiğinden fazla support geldi bana.1vs1 de çok iyi survivalitye sahip yanlız.İlerde gelicek elit skille f1 deki yeşil dalgametreyi timing içinde kullanırsanız op direk.

Enginin elixir olayları support olarak iyi. Hatta heal kit aldığınızda 1vs1 de survival olarak sonsuza kadar fight ta kalabilirsiniz fakat karşınızdaki de kalır.

Onun dışında gruba verdiği elixirler dmg buffları swift etc heal turret tam bi support.

Guardian kılıç kalkan kombosunda dmg reduction dalgametresinde başarılı baya hatta bizim guildin small scale oalrak işlevini sağlıycak en önemli char.

Şahsen 2 guardian kafadan yazıyoruz biz rvr da.Özellikle dmg reduction abilityi timingli bi şekilde sırasıyla bastığınız zaman small scale olarak zerg fightta baya bi survivality sağlıycak.

warioru da aslında fazla deniyemedim.Ama support olarak engi deki elixir niyetine totemler var çeşitli bufflar içeren.


Mahmutpaşadan vcd de bu haftalık bu kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim dl de yetismez bu betaya. Mekaniklerden, akıcılıktan, skill delaylardan(varmi yokmu) bahsedin, boyle vurdugumuzu, attigimizi hissediyor muyuz? ui customize nasil? ufak tefek mudahele edilecek seylerden ziyade, engine nasil? karakter ve skill/spell animasyonlar nasil? bu degismez boyle kalir sictik dediginiz seyler varmi ? combatta sound nasil? wow ornekleri verip taşlanmak istemiyorum. bol bol pvp yapip anlatin bide
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

skill delay falan hissedilmiyor bir problemde yok benim gözlemlediğim kadarıyla, pvp gayet akıcı. Ama skillerin doğru tasarlandığını anlamak için 2 gün testten fazlası gerek. Class dengeside yerinde mi değil mi aynı şekilde.

Şu an en büyük problem ranger'ların petlerinde onun dışında pvp de aşırı rahatsız edicek birşey yok.

Görsel olarakta optimizasyonu saymazsak (beta adına) karakterlerin sağa sola strafe edişi biraz rahatsız edici onun dışında genel animasyonlar ve grafikler oldukça başarılı. Bide bana göre ve baya oyuncuya göre norn male karakterler çok kalas.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eskiden ne güzeldi

mmorpg komunitesi o kadar büyük değildi, denge menge konuşma muhabbeti yoktu , böle hiç bi itemın , classın, abilitynin damageı ıvır zıvırı belli değildi, yok hangi skillerin ne kadar vuracağı, hangi talentın daha ii olduğu simule edilip nete koyulmuodu.

bi adam imba silah abuseleyip seni öldürünce
"ABİ HERİF ÇOK GÜÇLÜ" diip geçioduk

o günler en güzeli
sallayın balanceı falan keyif almaya bakın ^_^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

eskiden ne güzeldi

mmorpg komunitesi o kadar büyük değildi, denge menge konuşma muhabbeti yoktu , böle hiç bi itemın , classın, abilitynin damageı ıvır zıvırı belli değildi, yok hangi skillerin ne kadar vuracağı, hangi talentın daha ii olduğu simule edilip nete koyulmuodu.

bi adam imba silah abuseleyip seni öldürünce
"ABİ HERİF ÇOK GÜÇLÜ" diip geçioduk

o günler en güzeli
sallayın balanceı falan keyif almaya bakın ^_^

cehalet sultanlıktır?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ranger oynadım Lvl 18'e kadar, Long bow diger silahlara gore daha etkili skill ve damage acisindan, Skill sesleri bow gıcırdaması falan ve efektleri cok guzel , main skillde uzaklıga gore damage scale oluyor ranger gibi hissetirmeyi basarmıslar.

Leveling eventler uzerine kurulmuş bana guzel geldi sadece haritada fazla kisi yokken sıkıcı hale donusebiliyor.Haritalar ta cok fazla teleport noktası var o guzel olmuş fazla kosmayı onluyor.

Interface,camera,oyunla alakalı optıonsların cok daha fazla olması gerek zannedersem release e kadar hallederler o isleri ,

Optımızasyon iyi , akıcılık combat falan her sey cok guzel 20,30 kisilık kalabalık eventlerde high settigste hic takılma olmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunun Trading Postunu(auction house) aşırı beğendim. Pencereyi açtığınızda örneğin sell sekmesine gelince , inventoryde ne kadar item varsa o anda TPde kaç parça var gösteriyor. Birini seçince direk o anda TPdeki en düşük fiyatı gösteriyor, herhangi birisi ben şu fiyattan alıcam şeklinde belirtmişse o fiyatı da gösteriyor. Hiç TP penceresini açmadan inventoryde itema sağ tıklayıp sell at trading post yapabiliyoruz.Bir de tüm serverlar ortak bir adet TPye bağlı. Çok beğendim çok :D.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zebq said:

Ranger oynadım Lvl 18'e kadar, Long bow diger silahlara gore daha etkili skill ve damage acisindan, Skill sesleri bow gıcırdaması falan ve efektleri cok guzel , main skillde uzaklıga gore damage scale oluyor ranger gibi hissetirmeyi basarmıslar.

Leveling eventler uzerine kurulmuş bana guzel geldi sadece haritada fazla kisi yokken sıkıcı hale donusebiliyor.Haritalar ta cok fazla teleport noktası var o guzel olmuş fazla kosmayı onluyor.

Interface,camera,oyunla alakalı optıonsların cok daha fazla olması gerek zannedersem release e kadar hallederler o isleri ,

Optımızasyon iyi , akıcılık combat falan her sey cok guzel 20,30 kisilık kalabalık eventlerde high settigste hic takılma olmadı.


21'e kadar oynadım daha da devam ederim. her silahı denemeye çalıştım.

Long bow pve için daha sağlıklı bir silah bana göre, ağır silah ve kısa mesafeden hasarı düşüyor ama mobları belli mesafede tutabildiğiniz için verdiği hasar iyi oluyor. Ayrıca greatsword'u da çok beğendim, acayip dmg veriyor ve düşmanın yanına uçma gibi özellikler var. axe + torch denedim o da başarılı yere torch attıktan sonra axe ile multiple atıyosun herkes yanıyor. ya da combatta değilsen torchu yere bow'a geç aoe at öyle başla combat'a. dagger hiç denemedim.

warhorn pek sarmadı. shortbow çok hızlı fakat güçsüz ve mesafesi kısa long bow kadar mesafe yok. bir tane aoe var tam pvp'lik silah.

petler genelde çok güçsüz melee petleriniz tek takılıyorsanız tank olmak zorunda ama melee olup tank olmayan çok pet var. En iyi petler Ayı ve köpek kurt karışımı bir pet var o (bu pette regenere var bence ayıdan daha iyi) gördüğüm kadarıyla, ayrıca yengeç çakması range'li zehir atan dayak yiyince yere girip kaçan bi pet var o (boss eventlerde en iyisi bu gördüklerim arasında) da iyi ama tanklamıyor dolayısıyla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

elementalist ve necro'ya çok güçsüz demen oynayamadığını oyunun mekaniklerini birazcık bile anlamadığını gösteriyor bariz. elementalist necro ve mesmer aşırı iyiler. oynayamayınca ya da yetemeyince karalamak şahane oluyo cidden.

Herneyse GW1 oynamış olan herkesin %100 seveceği bi oyun. WoW ve WoW cloneu oyunların fanboylarının da sevmeyeceği bi oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence wow tayfasını da çok rahatça çekebilecek bir oyun. Leveling kısmı da acayip sağlam, meslekler keza öyle olsun gayet eğlenceli ve araştırmaya yönelik. Bankada material olayı süper olmuş. Auction'daki alıcının da aktif olmasını sağlayan şu fiyata alırım fonksiyonu müthiş. High end içerik görmedik tabii ki, zaten oyun öyle bir yapıda ki dungeon'lar nerede diye sorgulamıyorsunuz, ki ben bir tanesine girdim yanlışlıkla, 3 4 adam öldürdükten sonra 2 kişi kaçtık, onları da tecrübe etmek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...