Jump to content
GERGE

Warhammmar 40k

Öne çıkan mesajlar

§ 04 Haz 2018, 07:27
https://1d4chan.org/images/thumb/c/cc/Arianka_Skaven.jpg/408px-Arianka_Skaven.jpg
https://1d4chan.org/wiki/Arianka

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2018, 05:00
İstanbulda mağza satışı veya tc online satışı yapan varmı bildiğiniz? Fantasy arıyorum daha çok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2018, 09:46
beşiktaş'ta pegasus var. internet sitelerinde yoktu ama e-mail'le sipariş alıp getirtiyorlardı. o kadarını yapmışken kargoluyor mudur bilmiyorum ama gelince mağazadan alıyosun en kötü.

https://www.facebook.com/PegasusOyuncak/?hc_ref=ARTAUSJ1dQZCj3xw29xwvDA_tErK6bGZxIkZKbBjUcjci8nDZ4YH3OOcUCDRowjXTyc&fref=nf&hc_location=group

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2018, 10:03
site yapmışlar
http://www.pegasusoyuncak.com/

ama eski fantasy ürünleri yok, doğal olarak :) gw satıyor ama galiba, mail ile getiriyorlar mı demiştin?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2018, 10:30
Age of sigmar satiyolar ama sanirim.birde su chaos cuclerinin tanrisida bi ilginc bu arada chaos gibi ama degil gibide eheh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2018, 18:28
Kadıköyde kolaytarif edemeyeceğim bir arasokakta bir anda ultramarine figürleri çıktı karşıma.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eki 2019, 17:28

Son gelişmeler nedir abiler? Reel hayata (soktumun hayatına) daha öncelik verdim.ilgilenemez olduk hiçbirşeyle.yoksa aynı bıraktığımız gibimi aynı tas aynı hamam mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Eki 2019, 07:06

Reddit'den gördüğüm kadarıyla Psychic Awakening diye bir olay gelecekmiş. 

Warhammer40K ile alakalı subredditleri takip ederek haberdar oluyorum ben de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Eki 2019, 08:22

nerde bıraktın bilmiyorum ama Guillaman uyandı.primarisler geldi falan. işte şimdi psychic awakening de eldar - dark eldar iyice birbirine girecek diyorlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Eki 2019, 14:19

Aynen guillaman uyandı orda biraktım.daha modifiye space marineler falan.acikcasi chaos,necron,ork tarafı daha ilgimi cekiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Eki 2019, 12:34

guilliman bi ara bi üşenmesede gidip kardeşi lionı uyandırsa ya

herif taşa yatmış hep çırçır olacak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Ara 2019, 17:04

Ayakli kural kitabiyimdir hatta biraksalar kural kitabi yazarim, evde yatagin altinda yazdigim 3 campaign settingim, 5 kart oyunum var diyorsaniz GW Designer jobu acmis, 4 gun kalmis:

https://jobs.games-workshop.com/search-and-apply/games-designer-warhammer-studio

guncel kutulu/kartli oyunlari icin kurallari vs yaziyorsunuz sirketin merkezinde, ayrica turnuvalar esnasinda gene ayni binada bulunan turnuva odasinda ayakli kural kitabi olarak hazir bulunuyorsunuz.

Birde mektup yazmaniz gerek. Maas falan yazmamislar ama annual £20k altinda degildir herhal. Calisan olarak GW indiriminiz de olmasi gerek %50 tum urunlerde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...