Jump to content
Masticore

WURM online

Öne çıkan mesajlar

§ 17 Tem 2020, 19:33

ne bu ultima türevi  mi ? kaç yıl sonra çıkmış bişeye benziyo mu ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Tem 2020, 19:57

Evet ultima gibi onun yaşlarda bir oyun, terraforming olayı var yani bir dağı düzleyip oraya ev falan yapıyorsun, çok zaman alan bir oyun maden bulmak saatlerini alıyor, yeni nesile göre bir oyun değil yani.. 

Ha bu arada baya bi düzenleme var oyunda grafik falan olsun, arkada klamasın video

 

Sturgian tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2020, 12:14

wurm unlimited var bende steamde aynı şey mi bilmiyorum. uo'msu bir oyundu, daggerfall gibi bir oynanışı vardı 😄epey  zaman yatırmalı diye vakit ayıramamıştım ama detaylı güzel duruyodu eski kafa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2020, 12:31

wurm unlimited olayı dedicated server'lar olması kişiler server açıyor oynuyorduk yani.

Bu 2500 km karelik devasa official server olacak ve baya bir yenilik var..

Ben girip güzel bir yer kapacam haritadan, ufaktan bakarım bir oynarmıyım emin değilim, ömür tüketen bir oyun çünkü..

Sturgian tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2020, 14:49

biraz gameplay bakmıştım buna eskiden de, aşırı ilkeldi her şey. hala öyle mi? UO'dan bile kötüydü lan UI

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2020, 15:29

Evet düzeltmişler ama göremedik daha nasıl..

 

Improved UI

Removal of RMT and account sales

Visual updates and reworks

Removal of player gods

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2020, 07:42

Baya baya düzelmtişler ya, alıp üstüne atıyorsun direk, menulerle uğramıyosun bile.. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Tem 2020, 16:47

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Tem 2020, 17:05

Ben bir göz atmayı düşünüyorum ama gideceğini hiç sanmıyorum ya bakalım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Tem 2020, 17:16

trailer bomba gibiymiş. Ultima Online free shard tadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Tem 2020, 19:19

Eskiden işleri yapmak için menulere girip bin çesit şey seçiyodun, artık tek clik her şey..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 04:38

pvp serverında açıcam ben, beraber oynayalım? faction falan da seçicez sanırım aynı şeyi seçelim 

o kadar uzak kalmışım ki friend code ile mi ekleşiyoruz, benimki şöyleymiş 94030839 

Seperate tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:18

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:31

oynanır mı, oynayanlar ne dersiniz? Aşırı ilkelse de çekilmez bea

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:34

Oyuna girebilsek söyleyecem, abandı herkes kilit sunucu..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:37

Ben de giremedim henüz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:43

he o yüzden steam yorumları wurm offline şeklinde ben de diyorum ne bunlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:52

Eski halini hatırlıyorsan yukarda default actions diye video var ona bak tek tık olmuş her şey baya bir gelişme ama oyun eski sonuç olarak, bakacaz bakalım

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:53

New tutorial on Golden Valley is now available for new characters – upon finishing (or skipping) that you will be able to teleport to Northern Freedom Isles through Harmony. If you want to play on Defiance, you must use the portal available in the starter villages of Harmony to transfer to Defiance.

 

Şundan çıkardığımız sonuç pve'de iyice kasıp sonra portalla pvp serverına mı geçiyoruz? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:55
2 dakika önce, Sturgian dedi ki:

Eski halini hatırlıyorsan yukarda default actions diye video var ona bak tek tık olmuş her şey baya bir gelişme ama oyun eski sonuç olarak, bakacaz bakalım

 

eski haline sanırım gerçekten toplam 5 saniye falan katlanabilmiştim. bilgisayara kurduğumu net hatırlamıyorum, ya internetten izledim, ya da kurup oraya burayaa tıklamaya çalışıp BU NE YA HOF diyip kapattım. ikisinden biri. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 17:59

Şöyle diyim mesela ağaç kesmek için menülere giriyordun bir işlem için 5-10 saniye uğraşıyordun artık üstüne basman yetiyor.

@Seperate büyük ihtimal eskiden öyle dünya falan değiştiriyodun yine aynı şekil..

Sturgian tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 18:02

peki gameplayi biraz anlatsanıza ya, anladığım kadarıyla world üzerinde her boku yapabiliyoruz, playerlar şekillendiriyor. 1 tane mega server kafası mı yoksa böle online survival oyunları gibi 100 kişilik serverlar mantığı mı? sora mesela biz girdik 2-3 arkadaş, grindladık, bi bölge seçtik, orda kendimize küçük bi köy kurduk, takılıyoz falan, biz offlineken level binbeşyüzmilyon gelip lejendery baltasıyla çaat küt yıkabiliyor mu bizim yaptıklarımızı? o detayları bi verin hele

 

safe zone'lar var mı? UO gibi mi pvp mekaniği? PK'lar şehre giremiyor falan mantığı mı var? nedir ne değildir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 18:12

Galiba server 1200 kişilik tam bilmiyorum ama öyle bir şeyler..

Kapsamlı bir PvP ilk kez eklendi eskiden yok gibi bir şey sanırım, görecez yani nasıl kimse bilmiyor ayrıntıları..

Off yazıyordum girdim oyuna galiba sonra yazarım 😄

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 18:30

hadi oyna da detaylı bi review yaz şuraya, güveniyorum sana sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2020, 18:33

Girdim 300-500 kişi spawn noktasında birbirine bakarkene gitti yine, bügün zor gibi gözüküyor..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...