Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Wars: The Old Republic Genel Bilgiler


Sparkcaster

Öne çıkan mesajlar

Başlığın aslı burda http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=300223
Sıkça sorulan şeyler olduğu için kısaca yazacağım herşeyi ayrıntıları orjinal linkten okuyabilirsiniz.




OYUNUN DURUMU

Açıklanma Tarihi: Ekim 2008
Çıkış Tarihi: 20 Aralık 2011
Beta Testin Başlama Tarihi: Temmuz 2010 - Link - Kayıt linki
Open Beta:Yoğun ilgi nedeniyle büyük ihtimalle open beta olmayacak. Linkte 1 30 civarı



GENEL BİLGİ


SW:TOR Orjinal Star Wars filmlerinin yaklaşık 3,500 sene öncesinde, Knights Of The Old Republic olaylarının da yakşalık olarak 300 sene sonrasında geçmektedir. Tarihçe ile ilgili detaylı bilgi için http://www.swtor.com/info/story/setting

GEZEGENLER


Republic
[list]
[*] Coruscant
[*] Tython
[*] Ord Mantell
[*] Belsavis
[*] Corellia
[*] Quesh
[/list]
Sith
[list]
[*] Dromund Kaas
[*] Korriban
[/list]
Bağımsız

[list]
[*] Hutta
[*] Balmorra
[*] Nar Shaddaa
[*] Alderaan
[*] Tattoine
[*] Taris
[*] Voss
[*] Hoth
[*] Ilum
[/list]

SINIFLAR


Advanced Classlar

Jedi Knight
[list]
[*] Jedi Sentinel: Melee DPS, çift lightsaber
[*] Jedi Guardian: Melee DPS/Tank tek lightsaber
[/list]
Jedi Consular[list]
[*] Jedi Shadow: Melee DPS/Tank Staff saber
[*] Jedi Sage: Range DPS/Healing
[/list] Smuggler
[list]
[*] Scoundrel: Mid range DPS/Healer, Scatter Gun
[*] Gunslinger: Long Range DPS, dual pistols
[/list] Trooper
[list]
[*] Commando: Long Range DPS/Healing
[*] Vanguard: Mid Range DPS/Tank
[/list] Sith Warrior
[list]
[*] Sith Marauder: Melee DPS, çift lightsaber
[*] Sith Juggernaut: Melee DPS/Tank tek lightsaber
[/list] Sith Inquisitor
[list]
[*] Sith Assasin: Melee DPS/Tank Staff saber
[*] Sith Sorcerer: Range DPS/Healing
[/list] Imperial Agent
[list]
[*] Operative: Mid range DPS/Healer
[*] Sniper: Long Range DPS
[/list] Bounty Hunter
[list]
[*] Mercenery: Long Range DPS/Healing
[*] Powertech: Mid Range DPS/Tank
[/list]


İleride ekleme yaparım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
spark'ın koymuş olduğu link aşağı yukarı 40 sayfa şu an, ve sürekli güncelleniyor o thread orda burda çıkan haberlere göre.

ben official forumlardaki bu thread'in cümle cümle çevirisine başladım. aralarda kendi yorumlarım, değiştirmelerim de mevcuttur.

lütfen alt başlıklarda sürekli olarak sorulan aynı tipteki sorular yerine arada sırada bu sticky konumuza bakalım, aklınıza takılanların çoğu burada olacaktır.

elimden geldiğince güncel tutmaya çalışacağım/çalışacağız bu topic'i.

----------

GENEL BILGILER

Star Wars The Old Republic, klasik seriden/Klon Savaşları döneminden yaklaşık 3,500 yıl önce ve Star Wars: Knights of the Old Republic’daki olaylardan 300 yıl sonra geçmektedir.

TOR oynamaya başladığınızda, karakterleriniz hikayelerine Coruscant savaşının ardından imzalanan Coruscant sözleşmesinden 10 – 12 yıl sonrasına denk gelen dönemde başlar – Bioware

Alıntı: ‘ Amacımız, TOR oyuncularına hiç bitmeyen bir içerik sunmak ve kendi epik hikayelerini yaratmalarını sağlamak’ – CVG

Ray Muzyka’dan alıntı: ‘ İnsanların sanki kendi kişisel lineer olmayan hikayelerini oynuyorlarmış hissini uyandırmak istedik ‘

TOR yalnızca PC’ler için çıkacak, konsollara ya da MAC için bir sürüm olmayacak (Boot Mode dışında) – IGN

TOR İngilizce, Fransızca ve Almanca dillerinde oynanabilecek – Eurogamer

Oyuncular karakterlerinin isimlerini koyarlarken numaralardan, özel karakterlerden ya da mevcut Star Wars karakterlerinin isimlerinden yararlanamayacak – StarWarsMMO

Yapımcılar oyunu hem yeni hem eski donanıma sahip oyuncuların oynayabileceği bir hale getirmeye çalışıyor.Sınıf dizaynının yapılmasının sebebi, oyuncuları belli başlı diğer sınıflar ile grup kurmaya zorlamamak – Gamespot

GEZEGENLER

-Republic Gezegenleri-

Coruscant

- Republic tarafının başkenti.

- Coruscant’ı yalnızca Republic oyuncuları ziyaret edebilecek, Sith oyuncular bu gezegene giremeyecek – Bioware

- Şu an için Coruscant Senato, Gangster alanları ve fabrikalar bölgelerine ayrılmış durumda.

- Coruscant’da keşfedilecek yüzlerce yer olacak.

- Coruscant’daki şu an için belli olan sosyal alanlar arasında Spaceport ve Galaktik Senato var.

- Alıntı: Coruscant, Tython gezegeni ile karşılaştırıldığında daha büyük ve daha güzel bir gezegen – Darth Hater

Tython

- Tython gezegeni ağırlıklı olarak ormanlardan ve tarihi yapılardan oluşacak.

- Jedi Knight ve Jedi Consular için başlangıç gezegeni olacak.

Ord Mantell

- Ord Mantell gezegeninde sivil savaş mevcut.

- Smuggler ve Trooper için başlangıç gezegeni olacak.

- Gezegenin büyük bölümü denizler ve adalardan oluşacak.

Belsavis

- Operasyon/Raid gezegeni: Eternity Vault (Force sensitive olan bir kişinin hapsedildiği bir gezegen – Eternity Vault şimdiye dek açıklanan ilk raid/dungeonlardan bir tanesi.

- Tarihi hapishane zamanında Rakatan İmparatorluğu tarafından inşa edilmiş.

- Bölgede hem buzullara, hem de volkanik alanlara rastlayacağımız söyleniyor.

Corellia

- Galaktik Cumhuriyetin kurucu üyelerinden birisi.

- Corellia aynı zamanda birçok Cumhuriyet ekonomistinin, politikacısının ve askeri liderlerinin doğum yeri.

- Corellia ve Cumhuriyet arasındaki iletişim kanalları kısa bir süre önce gizemli bir şekilde kesilmiş vaziyette.

Quesh

- Quesh gezegeni genel olarak toksik bataklıklardan oluşacak.

- Imparatorluk Quesh gezegenindeki Cumhuriyete bağlı kazı operasyonlarını ele geçirme çabası içinde.

-Sith Gezegenleri-

Dromund Kaas

- Sith Empire tarafının başkenti.

- Yalnızca Sith oyuncular Dromund Kaas’ı ziyaret edebilecek, Rebublic oyuncuları bu gezegene giremeyecek –
Bioware

- Karanlık tarafın enerjisiyle kaplı olan bu gezegen, aynı zamanda Sith Konseyinin de başkenti.

Korriban

- Sith Warrior ve Sith Inquisitor için başlangıç gezegeni olacak.

- Kızıl, taşlı, kayalıklı çöllere sahip olacak.

- Sith’lerin ana şehri ve aynı zamanda en kutsal kabul ettikleri gezegenlerinden başında geliyor.

-Bağımsız Gezegenler-

Hutta

- Bounty Hunter ve Imperial Agent için başlangıç gezegeni olacak.

- Gezegen bataklıklar ve sanayi artıklarının bulunduğu alanlar ile kaplı.

Balmorra

- Cumhuriyet güçleri bu gezegendeki yerel direnişi desteklemekte.

- Gezegen şu an İmparatorluk güçlerinin elinde.

Nar Shaddaa

- Nar Shaddaa gezegeni şu ana dek açıklanan gezegenler arasında, Sith ve Republic oyuncularının belli alanlar dışında savaşmak ya da çarpışmak zorunda olmadığı ilk gezegen.

- Neon kulelerden, dev gökdelenlere kadar çok büyük yapılara ve geniş alanlara sahip olacak.

- Birçok firmanın Nar Shaddaa üzerinde test fabrikaları bulunmakta.

Alderaan

- Alderaan’da PvP Warzone’u olacak (savaş alanı)

- E3 demosuna bakılırsa Alderaan gezegenine level 30’lardayken gideceğiz.

- Alderaan hem karlı alanlara ve karlı dağlara, hem de büyük ovalara ve ormanlara sahip olacak.

- Alderaan’da taht kavgaları yaşanmakta ve gezegende son derece vahşi bir sivil savaş var.

Tatooine

- Gezegenin level aralığı şu an için 24 – 28 olarak gözüküyor – Ask A Jedi

- Tatooine’deki en büyük yerleşim alanı Ancorhead olacak.

- Gezegenin yüzeyinin hemen hemen tamamı kum ve kayalıklarla kaplı çöllerden oluşuyor.

- Ex Czerka firması Tatooine üzerinde kazı çalışmaları sürdürüyor. Gezegende İmparatorluk güçleri yoğun olarak görülmekte.

Taris

- Post-apokaliptik bir yapıya sahip olacak olan Taris gezegeninde yer yer bataklıklara da rastlayacağız.

- Gezegenin genel dizaynı Coruscant’ın ‘dikey’ yönlü oynanışına benzeyecek. Gezegen içerisindeki farklı seviyeler ve alanlar dikey yönlü olacak.

Voss

- Altın ormanlara ev sahipliği yapan Voss gezegeni hem Voss’lara hem de barışçıl ve mistik bir ırk olan Gormaklara ev sahipliği yapıyor olacak. Gormaklar teknolojide son derece gelişmiş bir ırk olarak biliniyor.

- Kabus alanlar ve Yasak uzay alanları Voss’un üzerinde ve çevresinde olacak.

Hoth

- Kar ve buzullar ile kaplı olacak.

- Bir zamanlar bu gezegeni de kapsamış olan ‘Büyük Muhabere’den kalan enkazlara Hoth üzerinde rastlayabileceğiz.

Ilum

- İçlerinde yeraltı kristallerine sahip buzul dağlıklara ev sahipliği yapacak.

- Sith İmparatorluğu yakın zamanda Ilum’a gezegendeki kristalleri toplamaları için bir kazı ekibi göndermiş. Bu kristallerin tehlikeli bir proje için kullanılacağı varsayılıyor.

- Gezegendeki Adegan kristalleri son derece değerli kristaller ve ışın kılıcı yapımında kullanıldığına muhteşem bir uyum sağlıyor.

- Ilum, Adegan kristalleri dışında başka birçok değerli kaynağa da ev sahipliği yapacak. Gezegenin en değerli kaynaklarının bu gezegen üzerinde olacağı varsayılıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SINIFLAR

Önemli not: Her sınıfın belli başlı Crowd Control yetenekleri ve kişisel iyileştirme yolları olacak.

Jedi Knight – Melee DPS ve Tank
Jedi Consular – Burst Melee DPS, Ranged DPS, Tank ya da healer
Smuggler – Ranged DPS, Burst Ranged DPS ya da healer
Trooper – Ranged DPS, Ranged Tank ya da healer

Sith Warrior – Melee DPS ve Tank
Sith Inquisitor – Burst Melee DPS, Ranged DPS, Tank ya da healer
Imperial Agent – Ranged DPS, Burst Ranged DPS ya da healer
Bounty Hunter – Ranged DPS, Ranged Tank ya da healer

-Republic Sınıfları-

Jedi Knight

Roller:

Guardian – Yakın mesafe hasar verme, Tank. Standard ışın kılıcı kullanır.

Guardian için skill ağaçları : Vigilance / Defence

Vigilance ağacının pasif yeteneklerinden olan Defiance, Guardian’a her stunlandığına ekstra focus verir – MMORPG

Defence ağacından alınan Hilt Strike, Guardian’ın ışın kılıcının kabzası ile rakibine vurmasını ve onu stunlamasını sağlar – MMORPG

Sentinel – Yakın mesafe hasar verme. Çift elli ışın kılıcı kullanır.

Sentinel için skill ağaçları: Watchman / Combat

Watchman ağacının pasif yeteneklerinden olan Blurred Speed, Force Leap yeteneğinin cooldown’ını azaltmaya yarar – MMORPG

Sentinel sınıfının train ile aldığı Force Camouflage yeteneği, combat esnasında kullanıcıya kısa süreliğine görünmez olma yeteneği verir. Bu yetenek aynı zamanda threat de azaltır.

Jedi Knight sınıfı için paylaşlan skill ağacı: Focus

- Jedi Knight sınıfı Mace Windu ve Anakin Skywalker gibi karakterlerden esinlenerek hazırlanmış. Işın kılıcı kullanımının ön planda olduğu, çeşitli ama kısmi Force güçlerinin de kullanılabildiği bir sınıf – Bioware/Holonet (Deno’nun kişisel yorumu: Aşağılarda bir yerlerde Obi-Wan için Jedi Consular denmiş, bu son derece yanlış bir tespit. Jedi Knight sınıfının yüce isimlerinden biridir Obi-Wan abimiz, hatta Guardian sınıfındandır kendisi)

- George Zoeller’den alıntı ‘Jedi Guardian’ın tam donanımlı bir tank görevi üstlenebilmesinin yanısıra, Jedi Guardian’lar aynı zamanda standard ışın kılıcına sahip olmalarına rağmen çok yüksek yakın mesafe hasar da verebilmektedirler. Oyunda saf melee DPS için yaratılan ilk sınıflardan biridir JG.’ - Torocast

- Jedi Knight, Sith Warrior’a benzer bir şekilde özel yeteneklerini kullanmak için Force puanları harcar. – PC Gamer

- Yetenek: ‘Destruction’, bu yetenek bir Jedi Knight’ın çevredeki patlayıcı özellikli maddeleri patlatmasını sağlar, düşmanlara orta seviye hasar verir – IGN

- Yetenek: ‘Saber Ward’, Jedi Knight’ın kısa bir süreliğine saldırıları başarıyla savuşturmasını sağlar – IGN

- Yetenek: ‘Force Jump’, kullanıldığında Jedi Knight’ın rakibine doğru büyük bir sıçrayış yapmasını ve ışın kılıcıyla rakibine vurarak onları stunlamasını sağlar. Bu yetenek Jedi Knight’a focus kazandırır – IGN

- Yetenek: ‘Sweep’, birden çok düşmana hasar verir ve hareketlerini yavaşlatır – Darth Hater

- Yetenek: ‘Introspection’, savaşlardan sonra kullanılabilen pasif iyileştirme yeteneği – Darth Hater

- Alıntı: ‘Jedi Knight savaş sırasında birçok farklı rol üstlenebilir. Teke tek savaşlarda Jedi Knight pratikte hemen hemen karşı konulamaz bir güce sahiptir’ – Gamespot

- Hızlı ve yakın mesafe combatlardan hoşlanan oyuncuların tercihi olacak bir sınıf – Gamespot

- Alıntı: ‘Jedi Knight sınıfının temelinde savaşlara elinden geldiğince hızlıca girmek, rakiplerine yüksek miktarlarda hasar vermek ve yandaşlarını korumak bulunur’ - Gamespot

Jedi Consular

Roller:

Shadow – Yakın/orta mesafe hasar verme, Tank

Shadow için skill ağaçları: Infiltration / Kinetic Combat

Infiltration skill ağacının pasif yeteneklerinden olan Shadow’s Respite, Jedi Consular’a görünmezken ya da görünmezlikten çıktığı andan itibaren geçen 6 saniye boyunca %10 damage artışı sağlar ve bu süre içinde Force yenilenme hızını %50 arttırır.

Kinetic Combat skill ağacının yeteneklerinden biri olan Spinning Kick, Jedi Consular’ın rakibini 3 saniyeliğine stunlamasını sağlar.

Sage – Orta/uzak mesafe hasar verme, Healer

Sage için skill ağaçları: Telekinetics / Seer

Seer skill ağacının yeteneklerinden biri olan Healing Trance,
Jedi Consular’ın hedeflediği bir başka oyuncuyu orta seviyede heallamasını sağlar. Hedef oyuncu heallandıkan sonra heallanan toplam miktar kadar 3 saniye süren bir heal daha olur. (örneğin bir oyuncuyu 300 healladıysanız, bundan sonraki 3 saniye boyunca 100 100 100 daha heallanıyor, yani toplamda 600 heallanıyor gibi gibi)

Telekinetics skill ağacının pasif yeteneklerinden biri olan Telekinetic Momentum, Telekinetic Wave ya da Disturbance kullanıldığı zaman %30 şans ile Telekinetic Wave ya da Disturbance’ın verdiği toplam damage’ın %30’ı kadar daha vurmayı sağlar. Ekstra threat yaratmaz.

Jedi Consular sınıfı için paylaşılan skill ağacı: Balance

- Alıntı: ‘Shadow sınıfının bundan böyle Jedi Consular’ların tank rolünü de üstlenmelerini sağlayacak, ışın kılıcı ve Force kullanımını dengeleyen yetenekleri de olacak’ – Bioware

- Diğer bütün sınıflar gibi Jedi Consular sınıfı da savaşlar sırasında birçok farklı rolü üstlenebilecek. (Birçok oyuncu Jedi Consular’ın yalnızca healer rolü üstleneceğinden şikayetçiydi)

- Telekinetics: Force yetenekleri ile uzun mesafeden hasar vermek. Örneğin ‘Telekinetic Blast’ yeteneği bir AOE (area of effect) yeteneği olacak ve rakiplere yüksek miktarda hasar verecek - Gamespot

- Seer: Force yeteneklerini kullanarak iyileştirme ve bufflama, ‘Serenity’ gibi yetenekler ile Force yenilenmesini hızlandırma ve alınan hasarı azaltma - Gamspot

- Paylaşılan yetenek ağacı olan Balance, orta seviye hayatta kalma ve yararlılık imkanı sağlarken, genel olarak yakın dövüş ve Force saldırılarını geliştirme amaçlı olacak - Gamespot

- Yetenek ‘Project’, Jed Consular’ın çevredeki taşları ya da kayaları Force’un yardımıyla rakiplerinin üzerine atmasını sağlar – Gamespot

- Yetenek ‘Force Valor’, KOTOR serisinde olduğu gibi, Jedi Consuların ya da hedeflediği oyuncuların çeşitli hasar tiplerine olan dayanıklılıklarını arttırır, belli bir süre boyunca – Gamespot

- Yetenek ‘Meditation’, Jedi Consular’ın kaybettiği health ve Force’u hızlıca yenilemesini sağlar – Gamespot (büyük ihtimalle combat sonrası replenish’den bahsediyor, combat esnasında olduğunu sanmam)

- Yetenek ‘Telekinetic Throw’, Jedi Consular’ın channelling konumunda rakiplerin üzerine kısa süreliğine sürekli olarak çevredeki taşları ya da maddeleri atmasını sağlar - Gamespot

- Yetenek ‘Force Wave’, Jedi Consular bu yeteneği kullandığında AOE olarak çevresindeki düşmanları geriye püskürtür ve onları yere düşürür, aynı zamanda hasar da verir Gamespot

- Yetenek ‘Force Potency’, kısa bir süreliğine Jedi Consular’ın kullandığı tüm Force yeteneklerinin critical olmasını sağlar – Gamespot

- Yetenek ‘Stasis Field’, KOTOR serilerinde olduğu gibi Jedi Consular’ın geçici süreliğine bir rakibini paralize ederek combat dışında kalmasını sağlar – Gamespot (bildiğimiz Rogue ability’si Sap)

- Force Cloak/Stealth, Developer Videoları esnasında görülüyor. – Developer Video

- Jedi Consular olarak şifacı rolünü üstlenirseniz, companionlarınız da buna bağlı olarak güçleniyor – Developer Video

- Alıntı: ‘Consular’ların hikayesi mistik, doğrunun peşinde koşma ve akılcıl ögeler barındırıyor’ – Developer Blog

- James Ohlen: ‘Işın kılıcı kısıtlaması için görsel sebep; çift taraflı ışın kılıcı kullanan Jedi Consular’lar DPS olur’ – Gamespot (ne denmek istediğini anlamadım burada. Jedi Consularlar çift taraflı ışın kılıcı kullanamayacak, çünkü kullanırlarsa DPS görünümünde olurlar gibi bir şey anladım ama çift taraflı kullanıyorlardı diye hatırlıyorum videolardan)

- Alıntı: ‘JC’yi Obi-Wan Kenobi’den esinlenerek hazırladık – ender bir yetenek ile yolculuğuna başlayan fakat yolculuk sırasında hala bu güçleri artmaya devam eden kişiler’ (tekrar ediyorum, Obi-Wan bir JC değildi. Adam ol Bioware) – Developer Blog

- Jedi Consular’lar bazen daha gri olan yolu tercih etmek zorunda kalabilirler – Developer Blog

- Alıntı: ‘İzlenimlerimize göre Jedi Consular sınıfı basit bir caster sınıfından çok daha fazlasını içeriyor. Gerek yakın dövüş, gerek healer, gerek CC yetenekleriyle Jedi Consular bir çok stili içinde barındırıyor’ – Darth Hater

- Alıntı: ‘Jedi Consular daha çok telekinetics’e dayanıyor’ – Gamespot

- Savaşlarda ön safhalarda olmak, Jedi Consular oynayanlar için çok mantıklı değil, ama tercih meselesi – PC Games
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Smuggler

Roller:

Gunslingler - Orta/uzun mesafe hasar verme, çift elde pistol kullanımı

Gunslingler için skill ağaçları: Saboteur / Sharpshooter

Saboteur yetenek ağacının pasif yeteneklerinden olan Overload Charges, yakın mesafedeki Shock Chargelarından etkilenmiş hedefleri patlatır ve kinetik türde hasar verir. Cool Head, Defense Screen, Sabotage Charge ve Incendiary Grenade yeteneklerinin cooldownlarını da yeniler.

Sharpshooter yetenek ağacının pasif yeteneklerinden olan Surprise Attack, Smuggler’ın cover durumuna geçmesi durumunda bir sonraki Charged Burst yeteneğini %100 ihtimalle instant yapar.

Scoundrel – Yakın/orta mesafe hasar verme, Healer, Scatter Gun kullanımı

Scoundrel için skill ağaçları: Sawbones / Scrapper

Terminate adındaki Scatter Gun yeteneği, yaralanmış hedeflere yüksek hasar vermeyi sağlar, ve genellikle bu saldırı ölümcüldür.

Shrapnel Bomb, AOE damage yapan bir bomba türüdür, alanda yakalanan herkese hasar verir ve bleedin dot’u koyar.

Slow Release Medpack, Smuggler’ın kendisini ve yandaşlarını kısa bir süre boyunca iyileştirir.

Decloaking Screen, stealth jeneratörüne yapılan bir modifikasyondur, Smuggler’ın stealthtan çıktığı zaman bir süre boyunca Smuggler’a verilen hasarı azaltır/önler.

Smuggler sınıfı için paylaşılan skill ağacı: Dirty Fighting

- Han Solo gibi tarafı belli olan bir Smuggler rolünde oynamak zorunda değilsiniz. İyi ya da kötü düşünceler içerisinde olan bir Smuggler’ı canlandırabilirsiniz – Mos Eisley Radio

- Sharpshooter skill ağacının temel amacı Smuggler’ın kişisel hasar miktarlarını ve içlerinde bulundukları grubun performansını arttırmaktır. Ayrıca Smuggler’lara özgü cover yeteneğinin yararları da bu skill ağacı ile artar – Dev Blog

- Dirty Fighting skill ağacının amacı ise düz bir combat stratejisi izleyen kişilere karşı avantaj sağlamak içindir – Dev Blog

- Scrapper skill ağacında boştaki ele Sctatter Gun alma seçeneği vardır. Bununla beraber bu skill ağacının birçok güçlü (fakat adil olmayan) yakın dövüş yetenekleri ve görünmezlik jeneratörüne erişimi de vardır – Dev Blog

- Sawbones skill ağacının amacı Smuggler’ın healing ve destek yeteneklerini güçlendirmektir – Dev Blog

- Skill ağaçlarının ortak yeteneği olan Luck, Smuggler’ın base yeteneklerinin hemen hepsini geliştirmektedir. Örneğin enerji yenileme hızı gibi.

- Smuggler’ların hikayeleri gemilerinin çalınmasıyla başlıyor – Gamespot

- Smuggler Class videosu sırasında Smuggler’ların stealth kullanabildiği görüldü – Darth Hater

- Smuggler’lar hayatta kalabilmek için cover’a (saklanma) ihtiyaç duyar. Düşmanlarına direkt olarak saldırmak, genellikle Smuggler’ın ölümüyle sonuçlanıyor – Gamespot

- PAX’deki demo’da görülen yetenekler arasında şunlar var; Groin Kick, Headshot, Triple Rocket, Flash Grenade, Cover Shot ve Barrage – Gamespot

- Yeni açıklanan yetenekler arasında; Flurry of Bolts, Charged Burst, Active Recovery ve ‘Show Cover Locations’ var – Darth Hater

- Scoundrel: Kısa mesafe, görünmezlik oadaklı hasar verme ve iyileştirme – Darth Hater

- Gunslinger: Uzun mesafe, çift elde pistol kullanımı ve ikna – Darth Hater

- Cover sisteminin nasıl çalıştığı görüldü; Smuggler’lar oyun esnasında cover’a girebilecekleri bölgeleri bir silüet olarak görebilecek ve hangi cover pozisyonuna geçmek istiyorlarsa ona tıklayıp cover pozisyonu alabilecek – Dev Video

- Smuggler’lar cover kullandığında defans bonuzu kazanıyor ve defans bonusunu hangi hedeflere karşı kazandıysa o hedeflerin üzerinde yeşil bir simge görülüyor – Bioware/Holonet

Trooper

Roller:

Commando: Orta/uzun mesafe hasar verme, Healer

Commando için skill ağaçları: Gunnery / Combat Medic

Gunnery skill ağacının yeteneklerinden biri olan Gray Round, Trooper’ın hedefine bir yerçekimi girdabı göndermesini sağlar. Girdaba yakalanan hedef kinetik hasar alır.

Combat Medic skill ağacının pasif yeteneklerinden biri olan Improved Kolto Bomb, Kolto Bomb yeteneğinin %50’nin altında HP’ye sahip hedeflerin %20 fazla heallanmasını sağlar.

Vanguard: Yakın/orta mesafe hasar verme, uzun mesafe Tank

Vanguard için skill ağaçları: Tactics / Shield Specialist
Storm yeteneği, train olunabilen bir Vanguard yeteneğidir ve şu ana kadar bu yeteneği yalnızca ‘Hope’ trailerında gördük – MMORPG

Harpoon yeteneği, train olunabilen bir Vanguard yeteneğidir ve uzak mesafedeki hedeflere orta seviye hasar veren roketler yollar. Bu yetenek aynı zamanda hedefleri yakın mesafeye de çeker – MMORPG

Cryo Freeze, Trooper’ların Cryo Grenade yeteneğinin cooldownunu azaltıp toplam süresini arttırır - MMORPG

Trooper sınıfı için paylaşılan skill ağacı: Assault Specialist

- Bounty Hunterlar gibi Trooper’ların da çeşitli heal yeteneklerinin olacağı kesinleşti – Darth Hater

- Trooper’ın DPS yetenekleri muhteşem, hem yüksek damage alıp hayatta kalmak hem de düşmanlara yüksek damage yapmak çok iyi bir avantaj – TheDarkKnight Handson PAX

- Trooper’ların hikayesi bir Troop Walker içerisinde savaş alanına doğru götürülürlerken başlıyor – Gamespot

- Trooper’ların combat yeteneklerinin büyük bölümü ammo’ya dayanıyor. Daha önceleri Trooperlar için puan sistemi vardı – Gamespot

- Trooper’ın hatrı sayılır Crowd Control yetenekleri de olacak – Destructoid

- Trooper’lar oyundaki en ağır silahları kullanacak ve ağır zırhlar takabilecek. Büyük silahlar, Trooper’ların dostu olacak –Bioware/Holonet

- Güncellenen Trooper yetenekleri: Hammet Shot, Rifle Grenade, Full Auto, Fast Reload, Sticky Grenade ve Stock Strike – Darth Hater

- Recharge & Reload yeteneği, Trooper’ların combat dışarısındaki yenilenme yetenekleri olacak – Darth Hater

- Yapımcılardan birisi, Trooper’ların uzun mesafe tanklık yapacağını onayladı – Darth Hater
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
-Empire Sınıfları-

Sith Warrior

Roller:

Juggernaut: Yakın mesafe hasar verme, Tank. Standard ışın kılıcı kullanır.

Juggernaut için skill ağaçları: Vengeance / Immortal

Soresu Form: Tanking Stance’i.

Sundering Assault, pasif bir yetenektir ve Assault yeteneğine stacklenen bir armor debuff’ı verir.

Force Push, Sith Warrior’ın önündeki hedefleri geriye doğru püskürtmesini sağlar. Özellikle PvP zonelarında hedefleri yüksek noktalardan aşağı atmak için idealdir – MMORPG

Maruader: Yakın mesafe hasar verme. Çift elde ışın kılıcı kullanır.

Maruader için skill ağaçları: Annihilation / Carnage

Juyo Form: DPS Stance’i.

Rupture, bu yetenek Sith Warrior’ın hedefine iki ışın kılıcıyla da saldırmasını ve rakibe bleed dot’u koymasını sağlar.

Force Cloak, hedef düşmanı öldürmek koşuluyla aktive olabilen kısa süreli combat stealth – MMORPG

Sith Warrior sınıfı için paylaşılan skill ağacı: Rage

- Alıntı: Jedi Guardian’da olduğu gibi, Juggernaut sınıfına da standard ışın kılıcı ile yüksek hasar verme kabiliyetleri verdik – Bioware

- Bu sınıf Darth Vader’dan esinlenerek yaratıldı. Işın kılıcı kullanımı odaklı bir sınıf olacak, fakat Force yetenekleri de tabi ki bulunacak – Bioware

- Sith Warrior’lar hikayelerine bir ustaya bağlı olarak eğitim gören, güçten düşmüş bir çırak olarak başlayacak - Gamespot

- Sith Warrior yetenekleri Rage puanları sayesinde aktive olacak. Rage puanı biriktirerek daha güçlü yetenekler kullanabilecek – Gamespot

- Bir video sırasında Sith Warrior’ların ışın kılıcı ile de knockback (yere düşürme) yeteneği kullandığı görüldü. Bu yetenek Force Push’a benzeyecek – Bioware/Holonet

- Sith Warriorlar standard, çift elde ya da çift taraflı ışın kılıcı kullanabilecek – Bioware/Holonet

- Sith Warrior hem DPS hem de Tank görevi üstlenebilecek. Savaşlarda ön safhalarda yer alıp, yandaşlarını düşman ateşinden koruyabilecek – Gamespot

- Sith Warrior’ların combat dışı iyileşme yeteneği olan ‘Channelled Hatred’ bir video sırasında görüldü – EuroGamer

- Lightsaber Throw yeteneği sınıf videosu sırasında görüldü.

Sith Inquisitor

Roller:

Sorcerer: Uzak mesafe hasar verme, Healer. Standard ışın kılıcı kullanır.

Sorcerer için skill ağaçları: Corruption / Lightning

Lightning Barrage pasif yeteneği, Sorcerer’ın Lightning yeteneğiyle critical vurması durumunda bir sonraki Lightning’in gücünü ve hızını arttırır.

Assassin: Yakın/orta mesafe hasar verme, Tank.

Assassin için skill ağaçları: Deception / Darkness

Surging Charge pasif yeteneği, Sith Assassin’in çift taraflı ışın kılıcını saf elektrik ile kaplar ve SI’ın saldırılarının %25 ihtimalle daha fazla hasar vermesini sağlar. Çift taraflı ışın kılıcı gerektirir ve ancak 1.5 saniyede bir meydana gelebilir.

Sith Inquisitor sınıfı için paylaşılan skill ağacı: Madness

- Palpatine’den uyarlanarak hazırlanmış. Uzak mesafeden Force ile saldıran, ancak yakın dövüş yetenekleri de bulunan bir sınıf – Bioware/Holonet

- Alıntı: ‘Inquisitor’ların hikayelerine başladıkları yer, tüm sınıf hikayeleri arasında en karanlık atmosfere sahip olanı, ancak bu karanlığın içinden çıkmak oyuncuların elinde. Sonuçta Inquisitor’lar Palpatine’in sahip olduğu güç, karizma ve iradeye sahip olacak – Gamespot

- Alıntı: ‘Sith Inquisitor sınıfı çok yönlü bir sınıf. Klasik MMO’larda gördüğümüz sınıfların bir karışımı gibi’ – Gamespot

- Alıntı: ‘Assassin rolünü seçen Sith Inquisitor’lar Darth Maul gibi çift taraflı ışın kılıcı kullanabilecek. Aynı zamanda kısa süreli görünmezlik, envai çeşit Force yeteneği ve ışın kılıcı yeteneklerine de sahip olacaklar’ - Gamespot

- Alıntı: ‘Sorcerer rolünü seçen oyuncular ise Force temelli birçok yeteneğe sahip olacaklar. Bunların arasında en önemlisi ve ünlüsü tabi ki Force Lightning temelli saldırılar olacak. Lightning Strike, Overload, Force Storm bunlardan birkaçı – Gamespot

- Alıntı: ‘Inquisitor’ın heal yetenekleri Jedi Consular’larınkine benzeyecek. SI’ların da heal yeteneklerinin bulunmasının sebebi tamamiyle sınıflar arası dengeyi sağlamak amaçlı’ – Bioware

- Alıntı: ‘Jedi Shadow’larda olduğu gibi, Assassin rolünü seçen Sith Inquisitor’lar da artık tank rolünü üstlenebilecek’ – Bioware

- Sith Inquisitorlar hikayelerinin başında bir ustaya bağlı olacak ve ona rapor verecekler. Bu usta son derece gaddar ve acımasız olacak, ve Sith kökeninden gelmeyenlere karşı aşırı sert olacak.

- Sith Inquisitor’ların yetenekleri bir Force Power meter’a bağlı olacak gibi gözüküyor – Gamespot

- Alıntı: ‘Doğru zamanda ve yerde kullanıldığında, SI’ın lightning temelli Force yetenekleri rakipsiz olabiliyor’ – Darth Hater

- Alıntı: ‘Hafif zırha sahip, akrobatik, telekinetik ve lightning yeteneklerinin ön planda olduğu bir sınıf’ – Gamespot

- En son görülen yeni yetenekler arasında; Saber Strike, Dark Meditation, Lightning Drain ve Shock var – Darth Hater
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bounty Hunter

Roller:

Powertech: Yakın/orta mesafe hasar, Tank.

Powertech için skill ağaçları: Shield Tech / Advanced Prototype

Prototype, bu skill ağacı yakın dövüşe odaklanmak isteyen oyunculara ekstra ekipman ve teçhizat verir. Bunlar arasında bileğe monte edilebilen bir bıçak da var– MMORPG

Shieldteh, bu skill ağacının amacı hayatta kalma oranını arttırmak ve düşmanların verdiği hasarı emmek (Tank) – MMORPG

Mercenary: Orta/uzun mesafe hasar verme, Healer.

Mercenary için skill ağaçları: Arsenal / Bodyguard

Bodyguard, bu skill ağacı Mercenary’nin yandaşlarını destekleyici ekipman içerir. Bodyguard’ın yeteneklerinden biri olan Kolto Missile, Bounty Hunter’ın belli bir alanı duman ile kaplamasını ve görünmez olan yandaşlarını görünme ihtimalini düşürmesini sağlar – MMORPG

Arsenal, bu skill ağacı Bounty Hunter’ın güçlü misik teknolojisine erişimini arttırır ve beraberinde blaster modifikasyonları da getirir. Bu skill ağacına yoğunlaşanlar uzun mesafede ciddi hasarlar veren yeteneklere sahip olur.

Bounty Hunter sınıfı için paylaşılan skill ağacı: Firebug

- Firebug Discipline, paylaşılan skill ağacı olan Firebug, Bounty Hunter’ların flamethrower’ına upgrade’ler sağlıyor - MMORPG

- Alıntı: ‘Şu an için jetpack’lerin mount olarak kullanılmasını düşünmüyoruz’ – Bioware

- Diğer oyuncuların üstüne bounty koyamayacağınız kesinleşti. İleride bu özellik belki gelebilir. – Bioware

- Alıntı: ‘Bounty sisteminin olmaması oyuncuları üzmesin. Bounty Hunter’lar hikayeleri gereği fazlasıyla bounty görevi yapacaklar’ – Bioware

- Alıntı: ‘Mercenary’ler füzelere ve roketlere odaklanacak. Rakiplerine genellikle orta ya da uzak mesafeden saldırmaları gerekecek. Mercenary’lerin en önemli yetenekleri arasında Heatseeker, Fusion Missile ve Rail Shot bulunuyor’ – IGN

- Alıntı: ‘Powertech skill ağacını seçen Bountyhunter’lar özellikle flamethrower ve yakın mesafe saldırılarda uzmanlaşacak. Flame Burst, Flame Sweet, ve jetpack yardımlı Rocket Punch yetenekleri Powertech’lerin en önemli yetenekleri arasında gösterilebilir’ – IGN

- Bounty Hunter’ların hikayesinin ismi ‘Büyük Av’ olacak –SiFiWire

- Bounty Hunter’ların tüm silahları kullandıkça heat yaratacak. Combat esnasında daha güçlü yetenekler kullanmak için heat’lerini yüksek tutmaları gerekecek – Gamespot

- Videolarda da görüldüğü gibi çift elde pistol kullanabilecekler. – Developer Video

- Videolardan bir tanesinde uzak hedefleri yakına çekmek için kullanılan bir yetenek görüldü – Developer Video

- Bounty Hunter’lar Carbonite ile hedeflerini dondurabilecek – Developer Video

- Bounty Hunter’ların bir yeteneği, jetpacklerini kullanarak düşman hatlarının yakınına gelmelerini sağlayacak – Developer Video

- Şu ana kadar görülen Bounty Hunter yetenekleri arasında; Standard Shot, Wrist Rocket, Flamethrower ve Vent Heat de bulunmakta – Darth Hater

Imperial Agent

Roller:

Operative: Yakın/orta mesafe hasar verme, Healer.

Operative için skill ağaçları: Concealment / Medic

Sniper: Orta/uzak mesafe hasar verme.

Sniper için skill ağaçları: Marksmanship / Engineering

Imperial Agent için paylaşılan skill ağacı: Lethality

- Oyuna başladığınızda cover dışındayken kullanılabilen combat yetenekleri; Rifle Shot, Shiv, Overload Shot. Coverdayken kullanılabilen combat yetenekleri ise Rifle Shot, Snipe ve Overload Shot – Darth Hater

- Level 6 civarında Flash Bang (AoE CC), Suppressing Fire (cover’dayken düşmanlara saldırıp, yavaşlatmaya yarıyor), Toxic Dart (tek hedef DoT) ve Explosive Probe (hedef yaralandığında ekstra hasar veren bir debuff) gibi ekstra yetenekler alınıyor – Darth Hater

- Portatif cover level 8’de alınıyır – Darth Hater

- Alıntı: ‘PAX’de Imperial Agent ile oynarken bu sınıfı gerçekten sevdiğimi farkettim. Cover sistemi çok hoşuma gitti, Sniper iken yapabilecekleriniz ise sıradışı’ –TheDarkKnight Handson PAX

- Imperial Agent’lar yakın dövüş için enerji kılıçları kullanabilecek, ama hiçbir zaman yakın dövüşü savaşçıları gibi iş yapamayacaklar – Bioware

- Alıntı: ‘Imperial Agent’ın bir yeteneğinin animasyonunda, IA hedefine çift elde enerji kılıçlarıyla vuruyor. Bu yalnızca animasyon gereği yapıldı, normal zamanlarda çift elde kullanamayacaklar’ – Bioware

- Imperial Agent ile Smuggler’lar oynanış açısından birbirine çeşitli yönlerden benzeyecek. IA genel olarak bir izciden çok bir suikastçi olacak.

- Imperial Agent’lar dövüştükçe enerji puanları kazanacak ve daha güçlü saldırılar kullanabilmek için bu enerji puanlarını harcayacak – Gamespot

- Şu ana kadar görülen IA yetenekleri arasında; Toxic Dart, Shiv, Laze Target (havadan rakibi bombalayan destek kuvvet çağırma) ve Explosive Probe Droid var – Darth Hater

- Yeni görülen yetenekler arasında; Rifle Shot, Snipe ve ‘Cover noktalarını göster’ var – Darth Hater

- IA’lar coverdayken de stealth’a girebiliyor – Darth Hater

- Shiv yakın dövüş için kullanılan bir yetenek – Darth Hater

- Imperial Agent’ı taktiksel combata dayanıyor – Darth Hater
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...