Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Binek hayvanları


Electro

Öne çıkan mesajlar

bone sallamaya gerek yok çünkü bir binek üzerindeki görüntüsü zaten mevcut uoda man ve woman bodylerinin önemli olan o kısmı ve binilcek bineğin özellikleri fln

inside uo varsa sanırım horseride yada horseback tarzı birşey olması lazım dediğim binek üzerindeki animasyonları
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[ITEMDEF I_M_BEAR_SG]
NAME=BEAR Mount
ID=i_mt_bear
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0073C

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_bear_grizzly_M
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_BEAR_SP]
NAME=BEAR Mount
ID=i_mt_bear
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_bear_polar_M
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_dragon_S]
NAME=Dragon Mount
ID=i_mt_drake
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_m_drake
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=

[ITEMDEF I_M_BEAR_S]
NAME=BEAR Mount
ID=i_mt_bear
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_M_bear
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_UNDEAD_HORSE_S]
NAME=Undead Horse
ID=I_MT_UND_HORSE
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_m_UNDEAD_HORSE
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_UNICORN_S]
NAME=Unicorn
ID=I_MT_UNICORN
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_m_Unicorn
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_MAGIC_SADDLE]
NAME=Magic Saddle
TYPE=0
ID=0F38
DYE=0
FLIP=1

ON=@CREATE
COLOR=06B2

ON=@DCLICK
TARGET Choose the non-standard beast you want to mount
RETURN 1

ON=@TARGON_CHAR
IF (==1)
src.message You can't mout this beast while A Spirit Is Within You!
RETURN 1
ELSEIF (&000000400)
SRC.MESSAGE You can't mount this beast while polymorphed!
RETURN 1
ELSEIF ()
SRC.MESSAGE You are already mounted!
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_UNICORN_lbr)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_UNICORN_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_undead_horse_lbr)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_UNDEAD_HORSE_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_dragon_small_red)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_dragon_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_dragon_small_black)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_dragon_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...