Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dota 2


Buddha

Öne çıkan mesajlar

Yavaş yavaş güncelliyorlar. Dün gelen update'ten sonra menu gui'nin son hali bu.


http://hostthenpost.org/uploads/9cc557a17cec068c63848613affb348a.jpg


Yavaş yavaş özellik ekliyorlar, sonra gui düzenlemesi yaparlar. Neden beta'nın geniş kitlelere açılmadığını gösteriyor bu screenshot. Regional matchmaking daha yeni eklendi, şimdi geniş çaplı bir beta'ya hazırlar. Haftaya perşembe de büyük bir update gelecek, sonra invite'lar başlıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vietnamlı bir beta testerdan SS'ler:

https://lh4.googleusercontent.com/-K0087rlzZcE/TnRFJR3N5pI/AAAAAAAAAME/WyUUgA9xolM/s912/2011-09-17_00003.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-uiH4TyTpuXU/TnRFJP3fK3I/AAAAAAAAAMA/j9ZVl_Au6VA/s912/2011-09-17_00007.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-iiA8JkqkDGU/TnRFJts4SvI/AAAAAAAAAMM/xfhCPQwCcNI/s912/2011-09-17_00009.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-fHmSbmVhwLI/TnRFJhHHKBI/AAAAAAAAAMQ/nzdA6Z2TFW0/s912/2011-09-17_00020.jpg


Hero selection screen'i de gördük sonunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Hayatında hiç oynamamış, hatta moba oynamamış insanlar için de bir şeyler yapacaklardı. Onu merak ediyorum çok, tuto nasıl olacak acaba? Geri kalan herşeyi gördük casual mode gibi bir şeyin varlığı dışında. Beta bile başladığına göre olacağını sanmıyorum ama, onu da test etmek gerekirdi çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
The word on the street right now is that they are having alot more problem then they thought with the code. The Source Engine uses a Binary Space Partition based engine. This optimizes the display by removing space that are not visible to the player. It basically works best if you've got a map like say Half Life where areas are behind other areas and room are set out like rooms. For Dota2 the BSP based model doesn't help as much which is increasing the system specifications that can run the game.
Also they are still having problem with the Netcode. In most FPS games you can minimize lag by moving the clients view before the server updates. In 3rd person top view you can't do such things. As such their having to work on the netcode and still optimizing it. This is why the servers at the international were still having bouts of lag even though it was a LAN event.
The current closed beta is so small in part because of these problems. Also in part because they don't have the server support to host more then 1000 players at the same time. The last thing Valve wants to do is release the game in a state where it's crashing for the majority of the beta tester during a live game. Then all their press would simply be about how much the game code sucks, even though it's a beta.


Bir redditer tarafından yazılmış bir yazı, baya enteresan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...