Jump to content
doubtful

2011 GSL Super Turnuva

Öne çıkan mesajlar

§ 26 May 2011, 12:38
huun said:

fıs adamları niye izliyorsunuz olm. marine vs squirtle günün maçı işte açık ara.

squirtle adam değil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2011, 12:38
huun said:

fıs adamları niye izliyorsunuz olm. marine vs squirtle günün maçı işte açık ara.


çok tek taraflı oldu günün maçı da :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2011, 12:49
onu ben de anlamadım. squirtle marine ayarında adam değildi ama bu kadar da olmaz dedirtti resmen. zaten izlemeyeceğim artık sc2, izlemesi bile keyif vermiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2011, 14:02
http://www.youtube.com/watch?v=xwkQvnZOFdw#t=27m10s
E-SPORTS

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2011, 16:04
tunca, dönelim mi len bw'a?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 10:09
bende yüklü duruyo arada oynayabiliriz =P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 11:03
güzel maçmış gerçekten. haritanın 8 ayrı noktasında combat dönüyor. sporsa spor işte, haritada yuvarlanan deathball dan her türlü evladır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 11:10
biz cuce ile sc2 nin BW modunu oynadık geçen tamamen SC modunu simule edebiliyor, grafikler sesler kısa yollar falna hep bw gibi
multiple building selectionı falan da kaldırabiliosun istersen

marine'in M de olması dünyanın en iğrenç olayı olabilir ama lal.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 11:29
onun daha beteri var protoss ta probe ve pylon "p" de XD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 11:50
alicia mc'yi büktü lan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 11:58
ben diyince inanmıyosunuz mc iyi güzelde bayıyo benı oyunu. oyunu benı bayan ınsanın geleceği yoktur. bak idraya nasl'de gezinsin dursun artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 12:09
Tyrannus said:

alicia mc'yi büktü lan


hay anasını izleyecektim unuttum lan onu ama alicia bu arada gümbür gümbür geliyor, code a dan beri kendini gösteriyor o çocuk. çok da süpriz değil mc'yi yenmesi ki zaten mc fena düşüşte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 14:32
ya bi de boxer kendini toparlayabilse :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 14:35
byun slayersa bırakmıs bu arada, insan neden slayers'ı bırakırki anlamıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 14:43
byun slayersda mıydı ya ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 14:46
byun slayersta deildi ki o,o
legalmind ı kastedior olabilirsin o slayerstı bırakmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 14:59
ölemi? ikisinden birisi bırakmış sonucta. yine sacma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 15:05
LegalMind artık oynamadığı için bırakmıştır. Bu turnuvada önceden kazandığı puanlar nedeniyle oynayabildi, yoksa artık bir pro gamer değil, oyunundan da belli zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 15:11
e oda sacma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 15:12
onun yerine boxera 2 hak versinler di mi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 May 2011, 15:14
hayır yanı boxer şimdi gelip annaneme sen sc2 oynıycaksın dese, annanem kalkr koreye yerleşir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 May 2011, 09:53
nonamein teki çıktı verdi jinronun eline yine asdsdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 May 2011, 10:06
jinroyu yenen zerg code B imiş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 May 2011, 12:35
of be jinro of

ne sevinmiştik çok iyi oynuo die

mahvetti kendini resmen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 May 2011, 12:59
Cuce said:

ölemi? ikisinden birisi bırakmış sonucta. yine sacma


slayers legal mindi atti legalmind birakmadi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...