Jump to content
Sam

Ultimate Survivor Kaiji

Öne çıkan mesajlar

§ 17 Eyl 2011, 18:10

24: KAİJİ! KAİJİ! KAİJİEEEEEHHHH

offf çok pis, dedim son anda CAKTEN mi yapacak ama olamadı, gene kaybetti çocuk lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eyl 2011, 08:34


oh be sonunda bitti

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eyl 2011, 11:52
iki bölüm daha varmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eyl 2011, 16:04
26da bitmesi gerek yani 1 bölüm kalmış olmalı, bitti dedigim 10 bölümlük bog arcı bitti artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eyl 2011, 17:01

25

OHHHHH

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Eyl 2011, 14:09
TİTREDİM

25

KAİHOU! KAİHOU! KAİHOUĞĞĞHHH!!!!

of manyak bölümdü, caktenin böylesi. ama nasıl bir hesap yaptı ya kayço, borçlu çıkardı gene kayji'yi. dedeler..

bakalım nasıl bitecek şimdi lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eyl 2011, 18:13
abi ...

bu kaiji

ağır enayi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eyl 2011, 21:42
FUKUMOTO KAMİ-SAMA! ARİGATO! BAY ORE!

26 - final

of salak gitti kalan parayı batırdı bir günde, endo'nun ağır kazığı hadi neyse. yine de şimdilik rahata erdi ama bir aya gene borca batmış olur bu kafayla. YAPPARİ KUZÜ!!! ilk sezon feci bitmişti, bu gene neyse biraz mutlu son.


hadi bir de akagi sezonu gelsin, tam ortasında kalmıştı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eyl 2011, 21:56
Söylendiğine göre Akagi vs. Washizu halen daha devam ediyormuş, nasıl epik bir maç olduysa artık. Umarım onu da yaparlar.

Kaiji 26

Endou gene yolunu buluyor, yılların loan sharkı adam. Kaiji zaten tasdikli bir salak ama Endou'dan o parayı aldığı sırada kontrattaki faizi görseydi dahi imzalardı diye düşünüyorum, başka yolu yoktu çünkü. Şuan hiç değilse negatif balance'da değil. S1'de Houdou 4 parmağını kesip borcu takıp yollamıştı binadan :)

Manga'da Kaiji part 3'ü çeviriyorlar ama şuan okumaya başlamak için erken en azından v8 yada 9'a gelmeleri lazım ki chapterların arasını beklerken kanser olunmasın, ki gene de ZAWAnons hızında olmazsa kanser olunur her halikarda. Fukumoto şuan part 4'ü yazıyor, 6. volumde. Part 3 toplamda 13 volume, çeviri 3. volumde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Şub 2012, 05:07
biraz geç oldu ama yeni bitirdim 2. sezonu

inanılmaz sürükleyiciydi ya huehe

bi paçinko bu kadar dramatikleştirilir
hehe

ama kaiji adam olmıcak valla

ıslak sopayla dövmek lazım kendine gelsin die.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Şub 2012, 05:16
ya hep diyorum normal birşey değil bu japonların yaptığı. okeyi, taş-kağıt-makası, paçinkoyu alıp ÖLÜM-KALIM ADRENALİN-BEYİN FIRTINASI yapmak. madhouse ve fukumoto sensee bu işi iyi beceriyor.

kaiji'nin kaybetmesiyle tatmin olmayınca gidip üstüne akagi izliyorum, beyin hücreleriyle insan nasıl dövülür görmek için.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Şub 2012, 09:54
bizim mahjonglarda 4. eksik oluyor hep pub alıyoruz

denpa_onna_meme_wink.gif


gel öğretelim sana gökhan netten atarız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Şub 2012, 07:37
abi burda bi supermarkette nightshift calisiyorum ve kaijinin yaptigi isi yapiyorum. Raflara urunleri yerlestiriom gece bole urunleri tasiyip, kesici ile kutulari acip falan

ve bole mal bi tane hintli team kaptanim var surekli evet beyler daha hizli herp derp dien


resmen isi yaparken aklima Kaiji gelio surekli `Kuso! kuso! kuso!` dierek yapiyorum isi haha

aman sonum kaiji gibi olmasin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Şub 2012, 07:47
Aman sakın tefecilere bulaşma da!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Şub 2012, 11:57
AHAHAHAHAHAHAHAHA

geceleri zawa zawa duyuyormusun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2018, 18:26
https://img7.anidb.net/pics/anime/218730.jpg
yıllardır "ya olur mu acaba keşke olsun öyle bişi" dediğim seriyi yaptılar, tonegawa spin-off lol. ama high stakes gambling değil de komedi yapmışlar, stüdyo gene madhouse. henüz süper komik değil ama kaiji sevenlerin ilgisini çekebilir, komediyi serinin klişeleri üzerinden yapıyor çünkü ehu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2018, 21:15
kaiji iyiydi ya bunun ilk bölüm izledim biraz tırtlı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Tem 2018, 07:52
kaiji kadar sarmıyor aynen. kaiji'nin hatrına izliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Tem 2018, 08:28
kaiji konusu açılmış içimdekileri yazayım bu fırsatla.
kaiji hayranı olarak mangalarından yardırmıştım 2 ay önce.
animenin bittiği yerden sonrası bayık biraz. zaten bu bölümü pachinko makinelerine koymuşlar puan aldıkça 1-2 dk lik bölümler şeklinde gösteriyorlarmış.

asıl bu arcdan sonra işler güzelleşiyor ama güzelleşmesi için bir 24 bölüm gerekli sanırım.


ilk defa kaiji bir gamble'a katılmayıp olanlara izleyici olarak katılıyor. aslında bu bölüm defa değil ama olayların açılması için bir 50-60 chapter falan geçmesi gerekliydi. diğerlerinden farklı olarak bu komple insan psikolojisi üzerine böyle akıl oyunları falan yok. bu yarışma bittikten sonra kaiji kendi meydan okuyor.



bu topa hiç girmek istememişler sanırım zaten 2. sezon bile 4 yıl sonra mı ne gelmişti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 22:50
ahah kaiji sevmiş herkesin görmesi lazım dördüncü bölümü, çok iyi bağladılar ilk seriye. bekliyordum olur diye, oldu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Eyl 2018, 20:57
https://images-fe.ssl-images-amazon.com/images/I/61NGXXXTdPL.jpg

s2 villain spin-off'u da varmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eyl 2018, 22:43
lol çok iyi, cidden şimdi de bu başlıyor:
http://img7.anidb.net/pics/anime/224585.jpg
KUYAŞİİİİİİİİİ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...