Jump to content
MadOrca

Paticik İK

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Mar 2011, 22:46
Merhaba.

Forumda pek çok topik görüyorum "şöyle bir iş var ilgilenen xxx adresine mail cv göndersinler" gibi.

Part-time, Full-time çalışmak isteyen patiler için yararlı olabilir İK bölümü diye düşünüyorum.

Bi çok insan staj / iş arıyorken madem elimizde böyle bi community gücümüz var bunu birbirimiz için yararlı hale getirelim ve tüm bu konularla ilgili başlıkları bu bölüm altında toplayalım.

Hem belki çeşitli meslek kollarından arkadaşlar yeni mezun olacak veya üniversiteye başlayacak patiler için kendi alanlarıyla ilgili bir takım bilgi paylaşmak isterler. Üniversitelerde yapılan çakma kariyer günlerinden çok daha anlamlı ve yararlı da olur soru cevaplarla.

Ne dersiniz böyle bişeye?

Saygılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2011, 22:47
paticik rotary vakti gelmişti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2011, 22:51
10 seneyi aşkın süredir paticikteyim. Uo zamanları daha yeni ortaokuldan liseye geçiyordum. O zamanlar böyle bir bölüm olsa bayaa işime yarardı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2011, 23:29
3 tane fln iş ilanı koyabilirim sdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2011, 23:29
işe yarayabilir bence, iş arıyorum sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 06:34
bencede işe yarar zira bende işçi arıyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 06:40
İşe yarayabileceği bir konu da freelanceler. Forumda freelance çevirmenlik, programcılık, grafik tasarımcılığı yapabilecek bir sürü adam var. Mesela bana bir logo lazım yakın gelecekte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 06:44
Bayadır şu bölüme gelen en iyi fikir herhalde.

İşlev akıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 06:47
Cidden çok işe yarar aslında. Hatta bikaç defa daha konuşulmuştu diye hatırlıyorum.
Dün sendika, bugün Paticik İK, yarın Lions'ın en büyük rakibi olarak Patis (paws?)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 06:48
Pati's klübü açılırsa yedi ceddime burs isterim kikik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 07:24
Su an bu soydiklerinizin hicbiri yapilamiyomus sanki gibi hissettim. Isverenler magdur, is arayanlar perisan.



Gelin egitimde bir kose aciim size.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 08:05
işe yaradı arkadaşlar,

şuan çok mutlu, tatminkar bir işte, bayan olarak çalışıyorulsdfas

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 08:08
bencede işe yarar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 09:03
bölüm mod'u da gangren olur, adma IK'cı zaten asfas.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 09:05
valla ayrı bölüm gelene kadar ilan servisi tadında açtım..
http://forum.paticik.com/read.php?13,5502562

ayrı bölüm gelirse çok iyi olur ama..

gelirse bölüm konuyu oraya taşırız. mis..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 09:07
istanbul izmir mersinde çalışırım , iyi pazarlama yaparım.
maaş verin gelim görüşelim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 19:13
patiye iş ilanı falan konmaz ya. herkes sanki kendi işinin başında müdür anasını satim. herşeye bok atmaya çalışıyolar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Mar 2011, 19:15
baba özel mesajdan sorun çıkartan, kuralları ihlal eden olursa da alabiliyoruz kenara.

ama konu açma olayını bi kenara bırakmak en doğrusu bence. siz verirsiniz ilanı, ben koyarım paticik ik / ilan kısmına..

temiz..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2014, 18:39
iş arayan var mı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2014, 18:40
var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2014, 18:40
sigortasiz saati 3 liraya somurucek adam mi ariyosun?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2014, 18:42
no

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2014, 18:42
izmirde bana iş bulun lan.
bilgisayar mühendisiyim IT falan yaparımn işte bişielr

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2014, 18:43
konu açıldığında askerdeymişim. zaman nasıl da geçiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...