Jump to content
Esh

STSL : Galatasaray - Fenerbahce / 18.03.2011 @ 21.00

Öne çıkan mesajlar

§ 19 Mar 2011, 14:24
Khelben said:

Aydınus net golü yedi, Fenerliler tabiki kabul etmicek bunu çünkü onlara göre zaten Fenerbahçe dünyanın en büyük takımı falan filan. Polemiğe girmeye gerek yok onlarla.


yahu ahahah kabul etsek nolur etmesek nolur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 14:26
S-H said:

iblameadmins said:

1)Bariz golü verilmeyen Galatasaray.
ofsaty olan golleri mi diyosun yoksa barosun pozizyon mu ?
Baros'un pozisyonu.
2)Yerdeki kara tekme attığı için kırmızı kart gören Galatasaray'lı Ümit Karan.
yıl 2003 mü 2005 mi ? ne alakası var bu maçla
3)Hakemin tepesine çıkıp itirazın bokunu çıkardığı halde kart görmeyen Niang.
Bu maç canım bu maç,maçı izlemedin tabi özette olmayabilir...
yine alakasız bi maç
4)Tertemiz gol atıp,golü verilmeyen üstüne sarı kart gören Baros.
düdük çalındıktan sonra topu sürüp üstüne vurursan haliyle sarı kart,ayrıca gg'nin ayağına basmış
Ayağına basmış ama GG ayağını kaldırıyor hemen arkasından ok.
5)Bomboş sahada Volkan'la başbaşa kalıcak olan Baros, aman 2. yi atmasınlar farka gider diye durduran yan hakem.
ofsayt
Alakası yok,azıcık gözü düzgün gören bi adam ofsayt olmadığını rahatça görür zaten.
6)Kendi evinde 1 önceki maçta 2 penaltısı verilmeyen Galatasaray,aynı hafta bir beleş penaltı bir ofsayttan gol atan Fenerbahçe.
aynı haftada Fb hem kendi maçının hakemini hemde gs'nin hakemini satın almış onu mu iddaa ediyosun ?
Hayır hakemler Galatasaray aleyhine hata yapmaktan çekinmiyor,fenerbahçe aleyhine hata yapmaya korkuyorlar.
Bide utanmaz Fenerbahçeliler gelip burda Gökhan Gönül'ün TAÇ pozisyonu için hatalı karar diyebiliyor.
hatalı değil mi?
Hatalı karar evet'de taç yani özünde verilmeyen. Ki itirazdan sarı kart göstermesi gerekir yine GG'ye orda.
Bu yüzden kimse Fenerbahçelileri sevmiyor işte.
nolur bizi sevin
at


not :yazında fikrim olmayan veya haklı gördüğüm kısımları sildim


Yine Selçuk'un ilk sarı kartını yaptığı 3. sarı kartlık pozisyonda görmüş olması da manidar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 14:26
türkiye'deki en büyük takım beşiktaş, sonra galatasaray, ondan sonra da trabzonspor ve bursaspor geliyor. bundan sonra fenerbahçe gelir ancak. biz o ölçeğe göre büyük değiliz, artık nasıl bir ölçekse.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 14:27
servetinde sarı kart öncesi yaptığı sarı kartlık pozisyon var olabiliyor böyle şeyler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 14:29
OOoo hakem konusu , basitce evet aldik hakemi parasini basip ha gs yide aldik o daha ucuzdu yattilar bize son 15 dakikada :)

Kucuk maclarda diger takimlarida aliyoruz bilirsiniz, bu mac icinde paramiz vardi zaten.

Ne takimiz be!!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 14:35
10 küsür yıldırmı haken ayıp valla bütün bir sene 4x4lük top oynadınızda (pardon la o BJK idi :P ) gelip burada hakem hakem diye ağlıyorsunuz yazık arkadaş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 15:06
yannız çok ilginç. gslilerle izledim ben maçı, arkasından maratonu da izledik full.

kimse hakem filan demedi.

evet gökhan zan'ın değil niang'ın sarı görmesi lazımdı.

eet özer ve servet kırmızı yemeliydi.

ve şahsi düşüncem, sahaya bir futbolcuyu öldürebilecek bir madde, oyuncunun kafasının dibinden geçiyorsa maç tatil edilmeli (diğer maçlarda da oluyor bu, ama işte diyarbakıra ayrı fener gs bjk ye ayrı muamele).

fakat onun dışında tertemiz maçtı.

gs liler zavallı hakem diyo filan demicem çünkü gsliler hakem filan demiyo bu maç için. paticikteki %0.001 lik kesim diyor olabilir belki ama gs taraftarını temsil etmiyorsunuz :)

edit: şunu da ekliyim, gs fbden iyi oynadı, ama fazla heyecan yaptılar. aykut doğru değişiklikleri yapınca yendik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 15:36
ne beyinsiz adamlar var su dunya da 2 gramlik beyinini alkol ile doldurup sahaya raki sisesi atiosun volkan`in kafasina gelse o sise futbol hayati bile bitebilirdi dusunemio bazi eksik kafailar iste.

guzel mac oldu kazandik mutluyuz.
trabzon puan kaybederse bu hafta super olucak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 16:46
ya beyler maçı hakem kazandırdı, gg alex'e orta açmadan evvel aslında aklında köşeye kadar gitmek vardı, dikkatli izleyin hakem çaktırmadan orta aç diye bağırıyor...

Şimdi şişelerin içeri nasıl girdiğine dair "nasıl olur" diye soranlar olmuş. ne büyük tesadüftür ki gs'nin arenadaki diğer maçı hayretler verici biçimde ts ile aa saha kapanacak.. hayret vallahi billahi. şişeler kaçıncı dakikalarda atılmış biri araştırsın maçın özetini bulabilen veya hatırlayan biri yazsın.
ben hatırlamıyorum ama iddia ediyorum durum ya berabere ya da fener öndeyken atılmıştır ve yine iddia ediyorum atanlar bulunamayacak. hoş bulunsalarda bişi değişmez ya neyse

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 19:19
tnkt said:

ya beyler maçı hakem kazandırdı, gg alex'e orta açmadan evvel aslında aklında köşeye kadar gitmek vardı, dikkatli izleyin hakem çaktırmadan orta aç diye bağırıyor...

Şimdi şişelerin içeri nasıl girdiğine dair "nasıl olur" diye soranlar olmuş. ne büyük tesadüftür ki gs'nin arenadaki diğer maçı hayretler verici biçimde ts ile aa saha kapanacak.. hayret vallahi billahi. şişeler kaçıncı dakikalarda atılmış biri araştırsın maçın özetini bulabilen veya hatırlayan biri yazsın.
ben hatırlamıyorum ama iddia ediyorum durum ya berabere ya da fener öndeyken atılmıştır ve yine iddia ediyorum atanlar bulunamayacak. hoş bulunsalarda bişi değişmez ya neyse


Evet zaten ibb'de her sene bize yatıyor zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 19:34
Ya gerçi ben ne anlatıyorum,özere gösteremediği kartı baroşa gösteren şerefsizden ne bekliyorum ki. hakeme göğüs atmak sarı kart forma atar gibi yapmak kırmızı kart.
Afferin Aydınus bu şerefsizlikle emekli olduğun gün ya Ercan'ın altında Hürriyet'te yazarsın, yada gider Fenerbahçe TV'de tartışmalı pozisyonları yorumlarsın,zaten sahadaki yorumlarının da FB TV'deki yorumlardan farkı yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 19:40
Haberiniz var mı hagi romanyaya gitmiş ne iş?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 19:45

haccii nefis döndü yinee


1.25

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 19:46
ya arkadaşlar gs yi düşme potasına da fenerbahçe soktu bu kadar haftadır ne diosunuz siz ya eheueheuhe

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 19:47
iblameadmins said:

Ya gerçi ben ne anlatıyorum,özere gösteremediği kartı baroşa gösteren şerefsizden ne bekliyorum ki. hakeme göğüs atmak sarı kart forma atar gibi yapmak kırmızı kart.
Afferin Aydınus bu şerefsizlikle emekli olduğun gün ya Ercan'ın altında Hürriyet'te yazarsın, yada gider Fenerbahçe TV'de tartışmalı pozisyonları yorumlarsın,zaten sahadaki yorumlarının da FB TV'deki yorumlardan farkı yok.


baros kufur etti

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 20:02
hahaha hala mı ağlıosunuz ya :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 20:04
facebook : kadın yeni ev alır, dosemesi kocasına kalır!

sfdgsfg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 20:11
DÖŞEMECİSİNİ İYİ SEÇMİŞ O ZAMAN GS

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 20:13
kadin nasil ev alsin lan, babasindan filan kalsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 21:10
11 sene oldu diyecekler ama hala sindiremiyorlar. Dünyada tek umurlarında oldukları takım galatasaray. Kabul edin artık türkiyenin en büyük takımı galatasaraydır ve aksini iddia eden varsa uefa kupası+süper kupaya bakalım haticeye değil.

Hemen atılacaklar yok 10 senedir size kadıköyde yenilmiyoruz vik vik vik... Bi zahmet yenin. işinizi gücünüzü bırakıp bu maça odaklanıyorsunuz lan. size biz türkiyenin en kötü takımı demedikki azimle işyene duvarı deler :)acıyorum size sadece.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 21:13
dedi 4 ay once kadikoyde berabere kaldi diye mesalelerde kutlayan taraftara, 3lu cektiren futbolcuya sahip takimin taraftari

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2011, 23:07
saturn said:

11 sene oldu diyecekler ama hala sindiremiyorlar. Dünyada tek umurlarında oldukları takım galatasaray. Kabul edin artık türkiyenin en büyük takımı galatasaraydır ve aksini iddia eden varsa uefa kupası+süper kupaya bakalım haticeye değil.

Hemen atılacaklar yok 10 senedir size kadıköyde yenilmiyoruz vik vik vik... Bi zahmet yenin. işinizi gücünüzü bırakıp bu maça odaklanıyorsunuz lan. size biz türkiyenin en kötü takımı demedikki azimle işyene duvarı deler :)acıyorum size sadece.


yaramıyorsa içme yazık hem ciğerine hem beynine,son 10 yılda en istikrarlı şekilde şampiyonluğa oynayan tek takım fenerbahçe.ben ortaokuldayken konuşuluyordu şu koyu kısım.Fb-Gs derbisinin adı olduğu için ve gs'nin bu yıl desibel rekorundan başka kazanacak tek şeyi bu maç olduğu için bu kadar konuşuluyor bu maç.Fb açısından ha geçen hafta konyaya yenilmişiz ha bu maçta yenilmişisiz bizim için kayıp aynı olacaktı.bence biz aslında en iyisiyiz muhabbetini bırakında düştüğünüz kuyudan nasıl çıkıcaksınız onu düşünün.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2011, 01:14

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2011, 01:16
it surusu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2011, 02:32
metin abi yine en önde, 20 yaşında delikanlılar yetişememiş hızına :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...