Jump to content
toggie

İzmir'e taşınıyorum galiba

Öne çıkan mesajlar

§ 16 Şub 2011, 10:21
bostanlıdan evlere servis bakkal var lan... arkadaş 2malbuş getirtti 3 blok ötedeki bakkaldan gece saat 3te.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Şub 2011, 10:23
toggie said:

abi 5 sene okul yuzunden uskudar-eminonu yaptım vapur/motorla haftanın 5 gunu :) cok sorun degil, alısık olmadıgım bisey degil. hem cok fazla kira vermeyecegim (tek basıma kalıcam sonucta) hem de etrafında aradıgım seyi bulabilecegim bir yer olmalı. banka, market, restorant, cafe, bar gibi. artık ogrenci olmadıgımdan gece eve donus icin taksi kullanabilirim rahatlıkla ehaueha.

bostanlı anlayabildigim kadarıyla sehrin en nezih yerlerinden biri. tek sıkıntı arada deniz olmasıysa sorun degil. ucyol da yakınlıgı acısından cok cazip geldi. kirayı 450 liraya esyalı ev gorunce, esyasız daha kucuk olan bir eve 600 lira veresi gelmiyor insanın ama tabi cevre kosulları onemli oldugundan o fiyata kadar cıkabilirim herelde.

cok erkenden gaza geldim de benim yarınki gorusmeye odaklanmam lazım biraz. kendimi bi yandan patlamaya da hazırlıyorum ki uzulmeyeyim fazla :) zaten izmit'te bi gorusmem daha devam ediyor. yani yedekteki oyuncumuz bir messi degil elbette ama bakalım eheh.

rahat ol sen, iş olsun olmasın biz izmir'i tanıtmaya devam ederiz hehe.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Şub 2011, 10:24
hatunlar filanda bostanlıda btw.

sahildeki seyyar ızgaracıya bile tekel servisi var abi ev ne :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Şub 2011, 13:33
Evka 4 çok ıssız bir yer yalnız öyle 7/24 alışveriş yapabileceğin yerler bulacağını pek sanmıyorum,tam öğrencilere göre ucuz kira + 20 dk da üniversite ama çalışan adam için o kadar iyi değil.

Metroya yakın yerde ev kiralarsan daha iyi olur hem ulaşım açısından hem alışveriş açısından hemde canın sıkıldığında gezip dolaşabilme açısından.Mesela evka 4 de gece saat 12 den sonra baykuş seferi yok diye biliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Şub 2011, 13:40
evka4 zaten cok uzakmıs ya, o ne oyle izmir bile degil sdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 03:00
evkaların hiçbirini düşünme bornovada da 600ün altında bulman imkansız gibi bi şey zaten tek başıma kalacam şöle bole dersen 550 yaparlar çok düşük bi ihtimalle. 3 yolda 500 hatta 450 ye oturan arkadaşım var ama bulman çok az uğraştırabilir. izmire geleli 6 ay oldu denk gelince çıkarım diye girdim birinin yanına hala bulamadım tek başıma kalabileceğim bi ev.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 12:11
barnacle said:

hatunlar filanda bostanlıda btw.

sahildeki seyyar ızgaracıya bile tekel servisi var abi ev ne :D


hatun konusunda ksk-bostanlı birinci sırada evet eheuhe

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 12:17
toggie an itibariyle mülakatta sanırım.

sonuçları bekliyoruz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:13
geldim eve.
mulakat iyi gecti ya. zaten 10 dakka falan surdu, naptın, nettin klasik sorular. tek sıkıntı askerlik. kıza diyorum ki tecil biter bitmez asker kacagı durumuna dusulmuyor, bir donem sonra teslim olabiliyorum vs. kız ben oyle biliyorum tecil bitince gidiyosun diyo.

uzatmanın da master dısında bi yolu yok, o yol da kapalı. ise alacak olan kisiyle de konustum mulakattan sonra, boyle boyle dedim. tamam onu konusuruz bakalım falan dedi.

askerlik tecili konusunda daha bilgili olan biri varsa bilgilendirsin beni plz. babam da diyo bu torba yasayla da degisti zaten diyo, 3-4 ay sonrasına kadar hicbisey olmaz diyo. 2012 mart ayına kadar bu arada kontrat.

olur insallah ya. biraz torpilin islemesi gerekiyor ama galiba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:19
askerlik olayında bakaya oluyosun sadece. arkadaşım önceki dönem gidecekken yanlış algılayıp hiç bişe yapmamış. sonra gitti böle böle dedi aralık döneminde gitti askere.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:26
heh aynen bakaya olma durumu iste. aklıma gelmedi kelime.
neyse hallederler herelde ya. kasım-mart arası icin isi kacırmaya degmez valla =/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:27
ne zaman bitiyor ki senin tecil?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:29
kasım. 30 kasımmıs bi de. yarni mart'ın basında baslasam yine mart'ın basında bitecek is. aralık, ocak, subat kalıyo sadece. kafayı yerim su sebeple giremezsem :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:34
şu an nasıl uygulama bilmiyorum tam ama o sınava girme dönemlerinde rapor alarak 2-3 yıldan fazla gitmemişti bi arkadaşım. geçen kasımda yeter la bu akdar deyip gitti en sonunda.

bildiğim kadarıyla tecil bittikten sonra bağlı olduğun şubenin celp döneminde gitmen gerekir mantıken. ne zamana denk geliyorsa artık. nisana denk geliyorsa 2012 nisan mesela.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:42
said:
Haklarında istirahat raporu düzenlenen ve bu istirahatleri test ve mülâkat tarihinden sonra sona erenler takip eden ilk yedek subay celbinde sevk edilirler.


diyor hatta asalın sitesinde.

sorun olmaz gibi sanki.

link veremedim ama www.asal.msb.gov.tr adresinden yedek subay işlemleri altında sevk sırasında rahatsız olanlar kısmında yazıyor bu. dilekç örneği de mevcut hatta.

yukarıda bahsettiğim arkadaşın yaptığı da tam olarak buydu işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:52
said:
ç. Bakaya

Grup numarası itibarıyla veya sevk tehiri süresi sona erdiğinden sevke tâbi olanlardan, kanunî bir mazereti olmaksızın çağrıldıkları celpte sevke katılmayanlara bakaya denir.

d. Bakaya suçunu işleyenlerin;

(1) Sevkten sonra yazılı ifadeleri alınarak mazeretleri tespit edilir, suç dosyaları yerli askerlik şubesi tarafından, bölgesindeki yetkili askerî savcılığa gönderilir.

(2) Bakaya kalan yedek subay aday adayları, ifadeleri alınsın veya alınmasın soruşturma veya yargılamaları başlasın ya da başlamasın, bakaya kaldıkları celp dönemini takip eden ilk celpte tekrar sevke tâbi tutulurlar.

(3) Suç dosyası cumhuriyet savcılığa gönderilenlerden, savcılıkça yargılanmasına gerek görülmeyerek “Kovuşturmaya Yer Olmadığı” veya yapılan yargılama sonucunda “Beraat” kararı verilenler, herhangi bir hak kaybına uğramazlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 14:58
işte rapor alırsan bunlarla uğraşmak zorunda kalmıyorsun hiç. istanbulda yaşamasına rağmen antalyanın bi ilçesine gidip tanıdığı bir arkadaşından alıyordu bahsettiğim eleman raporu mesela.

ayrıca tecil bittikten sonra yerli askerlik şubesine oradan da ikametgahına yazılı bildirim için geçecek zaman 3 aydan çok sürer.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:00
rapor olayını anlamadım ki ben. ne raporu alıcam, sonrasında ne yapıcam?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:04
yay rapora gerek kalmaz. herhangib i hastaneden rapor alıyosun. sınav dönemi(o 3 günlük dönem) sonra sınava giremediğin için diğer döneme kalıyosun. böyle biliyorum ben.

onu boşver de mayış ne konuştunuz? :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:05
toggie said:

rapor olayını anlamadım ki ben. ne raporu alıcam, sonrasında ne yapıcam?


sınava gireceksin ya hani yedek subaylık için. işte o döneme denk gelecek şekilde bir rapor alıyorsun. sonra bu raporu ordaki dilekçe eşliğinde askerlik şubesine iletiyorsun. sonra profit işte

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:10
hmm iyiymis ya bu taktik. tekrar konusursam soylerim boyle boyle yapabilirim diye.

maas beklentimi sordu bi beklentim yok dedim. tecrube kazandırması amacıyla bakıyorum ise falan. zaten yeni baslayacak muhendise ne verirler abi iste.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:18
izmirde az verirler istanbula gore ITci isen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:18
beklentin olmaması (td)

Mutlaka kafanda bişeyler olmalı. Tamam yeni mezunsun, iş tecrüben yok ( ya da çok yok ) ama senin bir rakamın olmalı.

Aklında olsun :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:21
aahah maaş deyince geçenlerde yaptığım bi görüşmede istediğim arakam aklıma geldi.
o kadar bekletip cv üzerinden geçince 6k istiyorum dedim uyuzluğuna. :D pişman da değilim sdf :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2011, 15:25
pff ne biliyim ya. ukalalık olmasın diye beklentim yok dedim. neyse bu girdigim ikinci ciddi is gorusmesi. bunlar da tecrube :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...