Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cataclysm Priest Başlığı (holy/disc)


Nessaftw

Öne çıkan mesajlar

Boci said:

Bir kere atıp sonra devamlı çakra ile yenilense falan

shadow reroll'lediğim için tam olarak emın değilim ama renew 4800-5000 mana arası bişiydi.AOE chakrada 9800 mana gibi bişiydi.4 kişiye renew attığın düşünülürse 20k gibi bir mana harcaman lazım.Birde bunları refreshlemek için heal atman lazım ki casting time'ı oldukça uzun bir büyü ohooo :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Elderon said:

Nessaftw said:

Bonus açısından Alch, Bs, Jc ve Tailoring (bir sonraki patch ile bonus daha iyi hale geliyor) en kullanışlı meslekler. Stat açısından alternatife sahip olmak sadece expansion başında değil son döneminde bile önemlidir bu mesleklerin de artısı bu yönde zaten.

Engineering'in de glove enchanti gayet güzel int açısından :)


Engineering'den nefret ediyorum açıkçası. Doğrusunu söylemek gerekirse 1 dk cd ile 12 saniyeliğine 480 int casterlar için daha efektif.

İlk gün engineeringi kasmak için 40k falan harcamıştım ardından bug/kötü şans sebebiyle bu enchantı bir türlü edinemedim ve geriye kalan bonusların yetersizliği sebebiyle alch rerolledim. Böylesi daha iyi oldu açıkçası. Diğer proflar healerlar için daha iyi ve değişken bonuslar vaat ediyor.

Boci said:

Peki AOE heal için çakralı poh+coh circle vs yapıyoruz ya. Onun yerine herkese çakralı renew + küçük heal spamlasak?


Böyle bir healing efektif olmaz. Bunun efektif olabilmesi için renewin mevcut halinden 3 kat falan daha güçlü olması gerekirdi ki hali hazırda kullandığımız poh/coh tabanlı healingi alt edebilsin. Öte yandan 6-7 kişi ile kısıtlı kalırdın hani zaten işe yaramaz ama birde bu yönden belirteyim istedim :)

Şuanda sahip olduğumuz toollar gayet güzel şekilde işlevini yerine getirebiliyor neden böyle birşeyi düşündün ? Bu tarz şeylere ihtiyacımız yok.

Yeni patch ile poh/coh ve renewe gelecek olan değişiklikler gayet güzel.

Bütün değişikliklerin son hali şu şekilde.

[hr]

The duration of Levitate has been increased to 10 minutes, up from 2.
The mana cost of Power Word: Fortitude has been reduced by approximately 68%, making it roughly equal to the cost of Mark of the Wild.
The mana cost of Power Word: Shield has been increased by approximately 31%, but its effect has been increased by 208%.
The mana cost of Renew has been reduced by 24%.
The mana cost of Shadow Protection has been reduced by approximately 65%, making it roughly equal to the cost of Mark of the Wild.
Prayer of Healing effectiveness has been reduced by 15%.


Discipline

Divine Aegis: Critical effects from Prayer of Healing now award a bonus amount in addition to the default, always-proc Divine Aegis effect.
Grace is no longer limited to one target at a time.
Improved Power Word: Shield now also increases the amount absorbed by an additional 15/30% when cast on oneself.
Focused Will now procs when the priest is critically hit, in addition to its current effect.
Pain Suppression is no longer dispellable.
Penance mana cost has been increased by 7%, but healing has been increased by 20%.
Strength of Soul now also causes the priest to become immune to silence, interrupt, and dispel effects for 2/4 seconds after using Inner Focus.

Holy

Blessed Resilience will now proc when the priest is critically hit, in addition to its current effect.
Chakra states now last 1 minute, up from 30 seconds.
Binding Heal and Holy Word: Serenity now refresh the duration of Renew on the target, in addition to the other direct heals.
Binding Heal, Flash Heal, Greater Heal can now trigger Chakra: Serenity.
Mind Spike can now trigger Chakra: Chastise.
Circle of Healing effectiveness has been increased by 30%.
Desperate Prayer now heals the priest for 30% of their total health, up from a very subpar value.
Guardian Spirit: The absorb/heal from this ability can now never exceed 200% of the maximum health of the target.
Holy Concentration now increases the amount of mana regeneration from Spirit while in combat by an additional 15/30%, down from 20/40%.
Holy Word: Chastise now has a 30-second cooldown, up from 25. In addition, it properly breaks from damage.
Lightwell's health has been increased by 50% (for PvP purposes).
Serendipity now has Spell Alert and Floating Combat Text feedback support.
Surge of Light can now also proc from Flash Heal and Greater Heal, and can now also critically hit.

Glyphs

Glyph of Desperation has been renamed Glyph of Desperation and now allows Guardian Spirit to be cast while stunned, in addition to Pain Suppression.
Glyph of Prayer of Mending has been converted into Glyph of Prayer of Mending, which increases the healing done by the first charge of Prayer of Mending by 60%
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Bu aralar pek vakit bulamıyorum bu yüzden konuda yapacağım güncellemeler birkaç gün gecikmeyle gelebilir, en kısa sürede genel bir güncelleme yapıp rehberi 4.0.6'ya uyumlu hale getireceğim.

Özetle şuan ki duruma bakacak olursak. Pvp bazlı yapılan değişiklerin pve adına disc priesti oldukça fazla güçlendirdiğini görüyoruz. Raid için 2 cd'a sahip olmasının yanı sıra PW:S ciddi anlamda güçlendi iyi bir gear ile shield başına 30k absorb yapabilmek mümkün hale geldi. Haliyle PW:S spamming geri geldi diyebiliriz. Raid için faydalı ama son derece bayık bir spec olur böyle kalmaz umarım.

25m de 1-2 pws cycle sonrası mana sorunu yaşanması ihtimal olsa da birçok fight aralıklı burst dmg üzerine dizayn edildiği için gereğinden fazla güçlü olduğu fightlar söz konusu. GC buna karşı olduklarını söylemişti dolayısıyla bunu ortadan kaldıracaklarını düşünüyorum, pvpyi sarsmayacak şekilde gelebilecek en güzel çözüm x5/x10 pws sonrası özel bir debuff ile mana costu inanılmaz ölçüde artırmak olabilir.

Absorb mekaniğine dokunacaklarını sanmıyorum çünkü orada yapılacak en ufak bir değişiklik pvpde priesti kötü hale getirecektir.

Grace'in birden fazla target üzerinde aktif kalmasıysa bir başka güzel yenilik oldu disc priest adına.

Holy adına gelişmelere bakacak olursak gayet iyi Chakra'nın süresinin 1m olması holy'den 2 talent puanını farklı yerlerde harcama imkanı veriyor bize. Öte yandan Desperate Prayer tekrar oh shit spell haline geldi dolayısıyla es geçilecek gibi değil zor durumlarda hayat kurtaracaktır.

Blessed Resilience belirli ölçüde aralıksız dmg alınan fightlarda defensive talent niteliğiyle oldukça iyi şekilde işlev görüyor lakin dediğim gibi fight odaklı bir talent; bir çoğunda pek işe yaramayacağını söyleyebiliriz ama bazılarındaysa fark yaratacağını da es geçemeyiz.

Pom glyph değişikliği çok büyük bir katkı sağlamıyor yinede healingi doğrudan etkileyen 2. Major Glyph olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

edit: smiley kapatıldı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

''Prioritizes healing the most injured party members.''

Wotlk öncesi target based idi wotlk ile beraber smart heal niteliğini kazandı dolayısıyla target üzerinde cast etsen bile herzaman healingin o targetı merkez seçeceği anlamına gelmez, en çok heal gereksinimi duyan kişiyi merkez noktası kabul edip range içerisinde en çok healing gereksinim duyan kişileri etkileyecektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Boci said:

Healbota serenity i eklemeyi beceremedim. Listede yok. Chakrayı mı ekliycez de serenity olcak?


Right now Holy Word: Chastise (and the variations it transforms into) cannot be used in a normal
macro. Until this is fixed, the following workaround has been developed:

For this to work you will need to have HW:C on a bar somewhere in your UI, not used in a macro. A hidden
bar works fine. To determine the name of the button location for use in the macro, enter this command
into the chat box while hovering your mouse over the button location:

/run local f = GetMouseFocus(); if f then DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(f:GetName()) end

This macro will target the mouseover target, cast and attempt to return to your previous
target. Obviously, replace the button location listed below with the one you are using.


/tar [@mouseover,exists]
/click MultiBarBottomLeftButton1
/targetlasttarget


MultiBarBottomLeftButton1 dediği yer ilk baştaki satırı yazdığında çıkan tuş yani chastise'i koyduğun boş action button.bu macroyu hazırladıktan sonra healbottan macroyu tuşa atayıp kullanabilirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pek birşey yok chima için dikkat etmen gereken unsurlar şunlar.

Her healer bir grup alır, burada ffa healing geçerli olmaz. Healleyeceğin gruptan tamamen sen sorumlu olacaksın. Alacağın party poh rangei içinde olmalı pull öncesinde bunu kontrol etmeyi unutma dağılışlarına bak ayrık duruyorlarsa ortadaki üzerinde pull öncesi poh kullanarak herkesin range içerisinde olduğundan emin ol.

http://www.wowhead.com/spell=89084
Gride bunu eklemen gerekiyor.

Low Health 10k altına düşen kişileri gösterir bu fightta raidi p1 boyunca 10k üzerinde tutman yeterli olacaktır fazlasına gerek yok bunu yapabilmek için flash heal kullanacaksın mana açısından rahat bir fight olduğu için korkmadan kullanabilirsin.

Fight içerisinde belli anlarda robot deaktif olunca ortada toplanacaksınız ve bu noktada herkesi mümkün olabildiğince çok healleyeceksin, eğer disc isen bu noktada barrier kullanabilirsin. Holy isen ortada toplanacağınız yerin yakınlarına lightwell koymayı unutma.

Sonra tekrar dağılacaksınız ve aynı şey boss %20 hpye gelene kadar devam edecek. Son phase girmeden önce herkesi fulleyeceksiniz ve akabinde son phase başlayacak. Bu noktada healing debuff sonucu işe yaramıyor dolayısıyla holy bile olsan son phasede mümkün olabildiğince pw:S kullanacaksın. Tank low health barajına gelince gs kullanacaksın.

Eğer disc priestiniz varsa ve 1-2 grubu sen alırsın pw:s için diğerleri ondan sorulur geri kalan zamanda dps yaparak ufak bir katkı sağlayabilirsin. Holy olduğunda aralıksız pws atamayacağım için 1 pws smite 1 pws 1 smite şeklinde yapabilirsin.

Gl !
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

saygıdeğer Nessa.

bir sorum olacak nihilum priestlerine biraz göz gezdirdikten sonra hepsinin haste i olabildiğince düşük tutup masterye abandıklarını gördüm. %10 küsur unbuffed 12.5 + raid buffed haste ile oynuyorum şimdi kalkıp da bunu aşağı çekmeye üşendim açıkçası net bi cevap almadan.

10 man raid yapıyorum çoğu zaman çift heal spec le girip kadroya göre tank veya raid heal kullanıyorum. chimaeron hariç bir fightta bile sanctuary kullanmadım daha az insan olduğu için ki onda da paladincikler saolsun mana sıkıntısı çekmiyorum bunun sorumla alakası yok paylaşmak istedim sanırım.

uzun lafın kısası 10 man raid için 12.5 hastei düşürüp mastery e mi abanmalı yooksa hastei soft capte tutup yine mastery e mi abanmalı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tmm söylerim :p

Meabbics said:

saygıdeğer Nessa.

bir sorum olacak nihilum priestlerine biraz göz gezdirdikten sonra hepsinin haste i olabildiğince düşük tutup masterye abandıklarını gördüm. %10 küsur unbuffed 12.5 + raid buffed haste ile oynuyorum şimdi kalkıp da bunu aşağı çekmeye üşendim açıkçası net bi cevap almadan.

10 man raid yapıyorum çoğu zaman çift heal spec le girip kadroya göre tank veya raid heal kullanıyorum. chimaeron hariç bir fightta bile sanctuary kullanmadım daha az insan olduğu için ki onda da paladincikler saolsun mana sıkıntısı çekmiyorum bunun sorumla alakası yok paylaşmak istedim sanırım.

uzun lafın kısası 10 man raid için 12.5 hastei düşürüp mastery e mi abanmalı yooksa hastei soft capte tutup yine mastery e mi abanmalı


Holy için belirtilen değerler onlardır ancak bugün bana bile baksan seninde ifade ettiğin gibi %1-2 haste ve %17-18 mastery göreceksin. Discipline offspec olunca haste pek bir anlam ifade etmiyor ve bu yüzden bu yönde bir tercih yapmak daha akıllıca oluyor. Holy için haste/mastery arasında seçim yapmak belli bir gear seviyesi sonrasında pek fark yaratmazken aynı şeyi disc için söyleyemeyiz çünkü absorblere etkisi oldukça fazla masterynin.

Eğer sadece holy oynuyorsan belirttiğin değerlerde kalmasını sağla ama disc ile beraber oynuyorsan haste yüklenmek zorunda değilsin.

Holy için mastery genellikle gereğinden az healer kullanılınca, setupda resto druid yer almayınca ya da masterynin overheal yapmayacağı birkaç encounterda oldukça etkin şekilde rol oynuyor diyebiliriz. Bunun dışında fark yaratacak birşey olmadığı için haste ile gelecek avantajları hesaba katıp bu yönde ilerlemek daha iyi oluyor.

Lakin dediğim gibi bu tercih; kişinin oyun stiline, encountera, guild olarak kullandıkları healing setupa ve hangi specleri hangi sıklıkla oynamasına bağlı bir durum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...