Jump to content
Giovanni

İHH İnsani yardım gemisi Gazze yolunda. Yarın sabah -engellenmezse- varıyor.

Öne çıkan mesajlar

§ 04 Haz 2010, 21:47
ingilterede neden konuşma bitiminde bir kaç kişi daha ayağa kalkıp geri oturuyor ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 21:51
kuzeyli dostlarımızı da unutmayalım..


güreş
http://www.youtube.com/watch?v=cD0XZlxKuig
ve daha konvansiyonel silahlar...
http://www.youtube.com/watch?v=SfCRyLlyqJI
http://www.youtube.com/watch?v=ah_QZtz4bMc

bunlar da güzelmiş..
http://www.youtube.com/watch?v=LjMeQoIq36c&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KYewI_l-aAI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SJdZ0TocTlo&feature=related

her yerde aynılar lan!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 21:57
asıl tayvan mı tayland mı meşhur var ya bi tane her oturum kavga ediyorlar. onlardan koyun neşemiz yerine gelsin. hem bazı ince uzakdığğu dövüş sporları hareketleri görürüz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:02
abi bu arada shaolin keşişleri bile kim baş keşiş olacak toplantısında birbirine girdi bir ara.

adamların hepsi kung fu üstadı bir de...düşünün nasıl olay :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:04
Hepsi ölü çıkar la sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:07
ihh liderini dinliyorum kanal 7'de.

yazıklar olsun bu adamlara.

birşey demiyorum ben.

bülent yıldırım temiz bir adam değil. ya çok aptal, ya provakatör.

hakan albayrak müzmin romantik zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:10
huun said:

asıl tayvan mı tayland mı meşhur var ya bi tane her oturum kavga ediyorlar. onlardan koyun neşemiz yerine gelsin. hem bazı ince uzakdığğu dövüş sporları hareketleri görürüz.

tayvan.. ama misal bolivya kavgası kadar iyi değil lan onlar. çok kalabalık oluyorlar. kim kime vuruyor belli olmuyor hiç..

ama son zamanların en iyi kavgası ukrayna meclisinde olmuş açık ara..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:11
Olm bu işin bahisi var mı lan acaba.

Recep Akdağ Kemal Anadol'u ilk roundda alır falan gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:32
Aket-Atum said:

ingilterede neden konuşma bitiminde bir kaç kişi daha ayağa kalkıp geri oturuyor ?


abi çok komik gözüküyorlar ahahaha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:42
Viktor said:

bu arada ingiltereden bir parlemento tartismasi

http://www.youtube.com/watch?v=5xUy2inkGHQ


bu ne ya...

akp de kahkaha da fire.. başbakanın yaptığı espriye gülmeyen 8millet vekilinin adının yazılı olduğu liste meclisi karıştırdı..

İŞTE O GÜLMEYEN MİLLETVEKİLLERİ!!

Erdoğan'ın yaptığı konuşma esnasında habire oturup kalkan Kamer Genç'e uyarı "Kamer bey lütfen ayakta ya da oturur durumda kalınız!"
Kamer Genç ise sert çıktı "Siz meclis başkanı olarak beni tek ayakta mı tutacaanız!!11 İlkokulmu burası"
kahkaha efekti arkada

bizim meclisin konsepti bundan iyi lan...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:51
bu ne abi..
http://www.youtube.com/watch?v=xmHt5UEL9sI&feature=player_embedded

bi de adam başbakan oldu hani..

LANET OLSUN ADAMIM! SENİN ANAN O KADAR ŞİŞMANKİ... geyiğini politik düzeyde çevirebilen bi zenciyi amerikaya yollayın ve ingilterenin ilk zenci PM'İ olsun..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:56
beyaz saray'dan açıklama: abluka kabul edilemez.

netenyahu gg.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 22:59
REsmi açıklama mı yoksa attın mı :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 23:02
http://www.haber7.com/haber/20100605/ABD-Gazzeye-abluka-savunulamaz.php

kaynak vermemişler ama

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Haz 2010, 23:55
heyecanlanmaya gerek yok

abluak kabul edilemez derler pesinden sey gelir meshur

"but israel has a right to defend itself"

senelerdir israilin yaptigi her vahseti kinarlarken sonuna su cumle gurubunu eklediler

eski tas eski hamam

http://blogs.creativeloafing.com/dailyloaf/files/2009/04/obama_milkshake.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 00:02
müslüman grubu mu ne ziyaret edicekti..
onlara demiştir "çok ayıp! cıkxcıkxcıkx.." diye..

sonrası viktorun dediği gibi olacaktır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 00:04
Yalnız ne kadar acıklı bir durum dünyanın diger ucunda ne yahudi ne de müslüman çogunluk olan bir ulke bizim bolgemizde bizden cok konusma hakkına sahip :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 00:32
sirf bizim degil herkezin bolgesinde konusma hakkina sahip :p

oyle bir ekonomik sistem varki butun dunya amerikayi beslemek icin calisiyor su anda, farkinda olsanizda olmasanizda

diger ulkelerin basiretsizligi yuzunden amerikan halki boyle tuketebiliyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 00:35
adamlar rp yapıyor bu oturumda, wc de kasabilirlerdi. gene iyi. esas çin ALL UNDER ONE HEAVEN diye ortaya çıkınca gg olacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 01:03
said:
Mavi Marmara gemisinde hayatını kaybeden 9 Türk vatandaşının şehit ilan edilip edilmemesi tartışılmıştı. Ölenlerin şehit ilan edilmesi için İnsani Yardım Vakfı'nın, Başbakanlığa bir belgeyle bizzat başvurduğu anlaşıldı. İşte o belge ilk kez CNN TÜRK'te yayınlanıyor...

Şehitler için hazırlanan yasaya göre şehit yakınları devletten maddi tazminat alıyor.

Kamu konutlarından yararlanabiliyor ve devletten 10 yıl boyunca kira yardımı alabiliyorlar.

Şehitlerin çocukları devlet yardımıyla okuyabiliyor. Devlet şehit yakınlarına toplu konut kredisi sağlıyor.



http://www.cnnturk.com/2010/turkiye/06/04/basbakanliga.sehitlik.icin.basvurdular/578946.0/index.html


e one minute
iyi be, ben boyle baris gonullulugu gormedim, cidden bu IHH sopalik

tamam sicagi sicagina destekledik, tarafizda artik iyice suyunu cikardilar

turkiye cumhurityeti ustune olmayan bir gemiye bin

genelkurmayin uyarilarina kulak asma

dur diyen israilli askerleri dinleme

plastik mermi ile gelen askerleri dov ve silahini al

beyaz bayrak cektigin halde teslim olma, saldirmaya devam et

olenler arkasindan abuk subuk konus

ondan sonra, vatan topragi icin vatan borcunu yerine getiren ve tamamen develtin basiretsizligi yuzunden olen sehitlerle ayni haklari talep et

yaziklar olsun

bakanlar kurulu kendiliginden bunu verseydi gene tartisirdikta utanmadan bunu devletten talep etmeleri cidden yuzyilin en piskin, en haysiyetsiz hariketi

gercek sehit ailelerine zar zor yardim yaparken boyle bir gosteri yapmak icin, bile bile olume susuyan insanlara devlet sehitlik tazminati verirse yaziklar olsun

intehar edicek olanlarda bundan sonra inthar etmesin, toplu bot kiraliyip israile dalin, ailenize paraciklar gelsin devletin cebinden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 02:04
hah IHH açık açık provakasyon olsun diye bu işe girdiğini görmeyenlerede göstermeye çalışıyor anlaşılan.

ayrıca viktor bu meclise karşı sarfettiğin sözler çok ayıp! püüü kınadım seni. bizimkiler kavga ediyor ama bi sor bakayım niye ediyor.


http://img197.imageshack.us/img197/8350/mecn.jpg

gözükmüyor burda kamer genç osman durmuş'a geçiyim mi abi diyor.

http://kafa.bobiler.org/upload/photographs/123116303m.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 07:51
6 Türk'ü öldüren askere madalya!


HAFTA başında Gazze’ye yardım malzemesi götüren filodaki Mavi Marmara gemisine baskın düzenleyen İsrailli komandolardan S.’ye cesaret madalyası verilebileceği belirtildi. Jerusalem Post Gazetesi, ordu yetkililerinin operasyonda 6 Türk’ü öldürerek yaralı arkadaşlarının hayatını kurtardığı belirtilen komandoyu cesaret
madalyasıyla ödüllendirmeyi düşündüklerini yazdı.

Gemiye inen 15’inci ve son komando olan S., iner inmez kendisinden önce inen
askerler gibi aktivistlerin saldırısına uğradığını söyledi. Gemiyi ‘savaş alanı’na,
aktivistleri ise ‘ölüm saçan paralı askerlere’ benzeten S., gemiye inen tim komutanlarından birinin karnından, diğerinin dizinden vurulduğunu, üçüncü komutanın ise demir çubukla kafasından ağır bir darbe aldığını kaydetti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 08:01
başka bi gözle bakarsak yani sonuçta adam asker. ona verilen emri görevi uyguluyor. ve hani orda ona vur emri verildiyse suç askerde değil verendedir. ayrıca bi asker olarak ekibindekilerin veya oradaki askerlerin hayatını kurtarması şeref madalyasıyla ödüllendirilebilir. ha olay bizim açımızdan etik gelmiyo. çünkü ölenler türkiye vatandaşı. ama hakkaten ordaki insanlarında suçu yok mu bence var. israil askerleri ne kadar düşüncesiz ve barbarca hareket etse de bizimkilerin barbarca taşla sopayla adam dövüp rehin alması gerekmezdi. kendini savunma mekanizması öyle bi durumda işe yaramaz işte. belki o adamlar o tepkileri vermese otursalar o kadar insan ölmeyecekti. suçu tek tarafa atmak yerine çift taraflı arama yanlısıyım ben . yani çünkü olay tamamen iki tarafında hatalarından büyümüş bişey.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Haz 2010, 08:10
haber metni kısa olunca olmuyor..
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article7144448.ece

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...