Jump to content
Devokai

The Mandalorian (2019) - Disney+

Öne çıkan mesajlar

§ 29 Kas 2019, 08:31

O zaman da plot twist olması çok mantıklı değil, çünkü oynayan oyuncu belli.

https://www.imdb.com/name/nm0050959/?ref_=tt_cl_t1

Vader'ı üç ayrı kişinin canlandırması gibi bunu da zırh içindeki başka, gerçek kişi başka gibi ayırırlarsa kadın çıkabilir tabi. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 10:58

Oynayan elemanı çok ön plana çıkardılar bu dakikadan sonra kadın çıkmaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 11:21

carano baci tek basina 3x kadin karakter eder zaten minimum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 12:05

son bölüm meh gibiydi ama kötü değil sanki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 16:11
 
 
 
 
Spoiler

7 samurai havası vardı biraz, iki dakkada aikido ögrettiler allahn köylülerine .)
neyse mevzu büyüycek, mando da hatunu ortamı görünce yav çayımı koyarım akşamları bebede burda büyür gider işte diye bir an razı geliyordu kalmaya 🙂

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 19:09

7 Samurai zaten direkt bölüm, benim yine aşırı hoşuma gitti. Bölümün yönetmeni de Bryce Dallas Howard'mış ona da şaşırdım. Çok sağlam ekip toplamış Favreu abim harbi Star Wars'ı da kurtarırsa yine abim kurtarır. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 20:26

son bölüm zeyna ve herkül ün maceralarını hatırlattı bana

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Kas 2019, 21:32

aynen onlar da böyle çocuk dizisiydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 00:04

Clone Wars'da direkt Akira Kurosawa'ya teşekkürle biten bir Seven Samurai bölümü vardı, Filoni seviyor muhtemelen o konsepti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 03:54
8 saat önce, Natanyal dedi ki:

7 Samurai zaten direkt bölüm, benim yine aşırı hoşuma gitti. Bölümün yönetmeni de Bryce Dallas Howard'mış ona da şaşırdım. Çok sağlam ekip toplamış Favreu abim harbi Star Wars'ı da kurtarırsa yine abim kurtarır. 

şunu yazmaya gelmiştim tıpatıp. önce a takımı mı olacak dedim ama sonra tam yedi samuray oldu. bryce dallas hem yönetip hem oynasaymış keşke.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 08:52
8 saat önce, Akuma_Blade dedi ki:

Clone Wars'da direkt Akira Kurosawa'ya teşekkürle biten bir Seven Samurai bölümü vardı, Filoni seviyor muhtemelen o konsepti.

akira kurosawa zaten star wars'ın yaratıcılarından biri gibi bir şey. george lucas'a falan bayağı yardımı dokunuyor konsept döneminde. hatta çekimlerde sürekli setlere de gelip destek oluyor. vader, stormtrooperların hatta imperial tarafındaki bir çok tasarım, adet, background hikayesi vs. japon kültüründen gelme ve direkt kurosawa'nın sayesinde.

Bi yazı okumuştum yıllar önce Empire'daydı galiba. Star Wars bugün varsa onu popüler kılan her tasarımın altında Kurosawa'nın imzası var hemen hemen, onun sayesinde Star Wars var diye. 

O yüzden bu adama tapılması, sürekli göndermeli bir şeyler yapılması falan doğal. 

 

Edit:

 

wu8y1yjhjpc31.jpg

 

MV5BMTUxNTI3MTkxM15BMl5BanBnXkFtZTcwNjY3

Natanyal tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 10:02
On 20.11.2019 at 09:27, Asteroth dedi ki:

Cocuk eglendirir anca.

Geri aliyorum lafimi. Bebe eglendirir anca. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 15:19

lan adam uzerinde ki tracker bulup neden cikarmiyor? ondan sonra burasi safe place degil, oldu...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 15:49

trackerlar kişinin dnasını filan takip etmiyor mu? bütün bountyler için veriyorlar çünkü, hiçkimse çıkarmıyor eğer çıkarılabilen birşeyse. öyle çalışmıyor yani sanırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 15:49

yoksa nasıl uzayacak abi hikaye, "yaf bir şekilde takip ediyolar işte boşver orasını.."  öyle olmasa da "seni pazarda görmüşler peşine düşmüşler" falan olurdu bir şekilde. öyle akması gerekiyor. 2. sezon da onaylanmış zaten sonu olmaz bu işin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 17:10

obligatory 4. bolum gifi,

Spoiler

giphy.gif

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 18:02
On 28.11.2019 at 10:27, eldar dedi ki:

Kask içten bıçaklı.

Kaskını ne için çıkaracak bahisleri açılsın. O kask çıkacak.

how-is-that-the-face-under-the-helmet.pn

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Kas 2019, 18:31

Cok kotu dizi ya, dropluyorum buradaki ovguleri gorunce yine acip bakiyorum, yine kotu yine kotu.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2019, 07:45

daha cok Starwars dizisine ihtiyac var,  Kyle Katarn, Revan, Old Republic, Republic Commando, Darth Talon, Cade.. tum disney calisanlari  and their moms seferber olmali bundan sonra

DizzyVibrantFieldspaniel-size_restricted

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2019, 11:12

Bence Sequel'ların bok gibi olduğunu kabul edip Legends'a dönmeliler. Biz bir bok yedik, Expanded Universe'i geri getiriyoruz desinler.

Ama tabi ki böyle bir şey olmayacağı için Sequel öncesi hikayelerin hayata geçmesini umacağız.

Kenobi en büyük umudum şu an Mandalorian dışında.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2019, 13:53

eu icerigini parca parca kullaniyorlar arada bir bakmisin bilmemne tekrar canon olmus falan asd, bkz Thrawn vs.

ama official sekilde kabul etmeseler bile ordaki icerigi komple yoketmek yerine kullandiklari surece iyidir gene. 

ana seri bittikten sonra neler gelecek falan ordan bakilir zaten ne yone gidecek.

bu dizinin tepede olmasi gozlerini acar herhal,

unnamed-1.png

Norak tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2019, 13:56

extended universe'ü paketlemek tarihleri boyunca yaptıkları en büyük hataydı. çalıp çırpmakla kotor'lar filan yerine konamaz yani şu saatten sonra.

773.jpg

11b.jpg

1ce

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2019, 14:05

Son bölümü yeni izledim, diğerlerine göre daha hüzünlü bir bölüm olmuş.

Spoiler

 

Güzeldi ama gene baya, özellikle Gina Carano'yu görmek sevindirdi. Kadın Deadpool'dan beri ne prim yaptı belli değil.

AT-ST'yi ciddi korkutucu yapmışlar, filmlerde bu kadar korkutucu durmuyordu bence. Özellikle AT-ST'nin köye saldırmadan önceki uzak çekimleri çok beğendim.

Helmet'i de çıkardığı yer biraz ilginçti, görülmeye müsaitti sanki. Mandalorian'a bi dual Westar pistol ve jetpack yakışır ama artık.

Bu arada Cara'nın Mandalorian ile kavga ettiği sahnede dan dun armorına ve helmetine vurabilmesi şaşırttı. Aslında o kadar da sert bir materyal değil mi acaba Beskar armor? Ya da kadın çok güçlüydü.

Bir de köydeki abla ile ilgili daha çok background bilgisi verseler iyi olacak, merak ettim kadının nereden o yeteneğe sahip olduğunu.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Ara 2019, 14:19

iste bence eu icerigini kullanmalari hic kullanmayip ici bos ne idugu belirsiz karakterler yaratmalarindan, snoke lel, daha iyi. Burdaki beskar, mandalorian vs loreun buyuk kismi gene eu'den geliyor her turlu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Ara 2019, 08:38
Spoiler

AT-ST sahnesinde Ewok taktikleri konuşulur mu diye bir korktum bir an ama olmadı. Cidden alıştığımızdan daha korkunç göstermişler ki bu bile dizinin daha kaliteli olduğuna delalet. Düşününce cidden sıkıntı bir alet çünkü.

 

 

Köydeki abla tövbekar stormtrooper çıkacak diye de bekledim o da olmadı

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...