Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ECM - ECCM Rehberi - Türkçe


lo-noise

Öne çıkan mesajlar

Arkadaşlar oyundaki asıl sevdiğim alan olan ECM ile ilgili bir rehber hazırladım. Tabii ki bu da Türkçe! Umarım ilgilenen pilotlara bir fayda sağlar.

ECM - ECCM Rehberi

İçerikte bir hata veya yanlış bilgiye rastlarsanız lütfen oyun içerisinden ASSASSIN TR'a mail gönderin.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Herkese iyi uçuşlar!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 ay sonra ...
  • 4 ay sonra ...
  • 1 yıl sonra ...
  • 1 yıl sonra ...
reampage said:

ECM ne la sene 2012 biraz pvp ögrenin gençler haydi.


Baya sasirdim bu yoruma.

4 yil once, ecm in nerf li oldugu donemde post ettigim bu video yu seyretmeni tavsiye ederim,
http://forum.paticik.com/read.php?53,3221414,3231020#msg-3231020


Ecm i etkili bi sekilde kullanan dusmana karsi pvp yapiosan, ya onemli olçude daha buyuk bi gangin olucak yada warp edip arkada biraktiklarina uzulmiceksin : )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O yüzden 2012 dedim, ECM artık son zamanlarda blobları outgun etmek için yada tackleları disable için kullanılmıo, Tamamen karşı tarafa karşı baskın güç kullanmak için varlar yani ECM setuplar combat friendly değil birilerinden üstün olmak istiyorsan ECM kullanıyorsun birileri ile dişe diş combat yapmak için değil.

Ha bu benim fikrim kimiside ECM sevebilir sonuçta falcon kullanmakta bir yetenek işi en zor reconlardan ama dediğim gibi 15 vs 15 kapışırken karşı tarafta ki 1-2 ECM recon varsa o adamlar işin eğlence boyutunda değil win or lose boyutunda demektir zaten, hele ki genelde öle adamlar senin üstüne atlmaz seni bekler hep. Sende göz göre göre aggrolamassın adamları combat olmaz 2 scimitardan bile kıllanan comunity var evede hele falcon felanda götürsen yanında artık stationlarda kilerde offline olur herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Soledigin durumlarda dedigin dogru ancak, mesela zamaninda 3-4 assault frig ve benim grifinimle roam edip boyumuzdan buyuk gangleri olduruyoduk hiç bisey kaybetmeden. ECM i buyuk savaslarda kullanmak hem zevkli degil hemde çok bi ise yaramiyo belkide ama ufak ganglerde inanilmaz isler yapabiliosun, iki katin buyuklugundeki dusmani kayip vermeden yenmen mumkun, tabi ki isini iyi yapabiliosan.

bugun full skilli bi falcon demek, tum savas boyunca 4 target in kapanmasi demek. 2. bi falkon la bu sayi 7-8, yanina bide logi koyarsan 5-6 kisilik ganginle 15 kisiye karsi savasabilirsin.

Yukarda ki videoda baya bi ornek var bu tipde. Ayrica 4 frig 1 falconla 3 bs yle savasip hayatimizin en zevkli savaslarindan birini yapmis hepsinide oldurmustuk. Nedemek istedigini anliyorum ama benim için isin zevki gerçekten kendinden kalabalik dusmani elindekiyle yenebilmekde.

kt
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zaten ondan bahsettim blobları outgun etmek derken evet eğerki sen 1e 3 outnumbered isen ECM ok. Zaten buna göre fleetde yaparsın ama işte günümüzde biraz değişti fleet yapıları daha çok hıza dayalı oldular yani nano nerfden sonra hızlı gemilerin önemi çok arttı.

Tabi ben burda tamamen düşük kişi sayısı olan fleetlerden bahsediorum 10 20 böle fleet bile bulmak zorken bu devirde bide adamları ECMle fazla logistikle korkutup kaçırmak gereksiz.

ama 5-10 kişi 20 kişiye dalarsan orda bi falcon muhteşem iş yapar o ayrı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işin ucunda ustura kemal de var ama esas bu savaş ilânı yazısını bir kç kere okumustum oyle başlamıştık akabinde eccm rehberi dbizi tam gaza getirmişti
assasinTr kardeşimize tekrar teşekkür ederiz !

eveye başlama sebebi 02

alıntı ! ------------------ "SomeMeanCorporation has declared war on SomeNoobCorporation. Hostilities may begin in 24 hours." ‘Bazı huysuz şirketler , bazı yeni şirketlere savaş ilan etti. Saldırılar 24 saat içinde başlayabilir ‘

Tebrikler, tüm şirketinizin gemilerini çaylak gemileri haline getirmek isteyen birilerinin dikkatini çekmenin zevkine varın J.24 saat içinde ( savaş ilanından aşağı yukarı ) şirketiniz herhangi bir zaman ve yerde oyuna ( saldırıya ) açık olacaktır. Herhangi bir güvenlik düzetin de 1.0 veya 0.5, herhangi bir işle uğraşırken (kazı, taşıma işiyle veya savaş ) olursanız olun şirketiniz (bütün elemanları dahil) diğer şirket elemanları tarafından saldırıya uğrayabilir.


Ain't life grand ? " Hayat muhteşem değilmi ? " Birçok yeni şirket bu şekilde yok edildi. Şirket üyeleri bir çok çatışma ve savaş kaybedip beraber oynamaktan vazgeçtiler. Bazılar bu tür adaletsiz savaş ilanları yüzünden ağladılar bile. Onların bilmedikleri ve sizin birazdan öğreneceğiniz böyle bir durumla nasıl baş edileceğiydi. Planladığınız eğlenceli hafta sonu böyle olmayabilir ama savaş ilanlarıyla da baş edilebilir. Hızlı hareket edilirse kayıplarınız sıfıra indirilebilir. Her yeni CEO’nun hangarında bulunan iki silahı birer elinize alın ve hangisinin daha çok işe yarayacağına karar verin. Silah # 1: Bilgi Hiç bir şey yapmadan önce neyle uğraştığınızı tam olarak bilmek gerek. Bir işe yaramama olasılığı olmasına rağmen saldırgan CEO ya kaba veya kışkırtıcı olmayan bir mesaj atmakta yarar var: Selam bir problem mi var ? Aramızda halledemez miyiz ? Pazarlık size bir şey kazandırmayabilir ama kaybettirmezde. (Pazarlık hiçbir şekilde başlamaya da bilir. Bazı gözü dönmüş şirketler pısırık şirketlere daha çok saldırmakta isteyebilme olasılığını da bir yere not edin.) Mesajdan fazla bir şey beklemeyin ve bu sırada daha fazla bilgi edinmek için hazırlıklara başlayın. Şirket merkezi nerde ? Şirket merkezi sizin çalıştınız bölgedeyse başınız belada olabilir. Bu şirket günlük ve kolay hedef olarak sizi belirleyebilir. Şirket merkezi sizden epey uzaksa (15 zıplama ve fazlası) başınıza hiçbir şey de gelmeyebilir. Sizi şans eseri hedeflemişte olabilirler ve hiç onlarla karşılaşmayabilirsiniz. Buna pek fazla güvenmemekle birlikte çok fazla tedirginde olmayın daha. Şirket merkezi operasyon bölgesiyle alakalıda olmayabilir. En azından keşif e başlamış oldunuz. Bir mekik a atlayın ve şirket merkezine uçun. Üyeler genellikle nereye uçuyor .. not alın. Bütün üyelerinizin bu durumdan haberdar olduğuna emin olun bu arada. Düşman filosu ortalama 1 firkateyin 1 desturoyer ve benzeri şeklindeyse kaygılanacak pek bir şey yok. Düşman filosu savaş kuruvazörü ve savaş gemilerinde oluşuyorsa bu kötüye işarettir. (okumaya devam .. hala umut var ) Bu şirket nasıl bilinir ? Filo bilgilerini toplamak için şirket merkezi çevresinde dolaşmamız gerektiğini hatırlıyorsunuzdur; aynı zamanda yerel kanaldan şirket üyeleri hakkında konuşup tanışıklıkları olup olmadığını, çevrelerindekilere karşı davranışlarını, endüstri ile uğraşanlara davranışlarını, geçit kampı yapıp yapmadıklarını ve yerel politikalarını öğrenin. Öğrenebilirseniz her tür bilgi ilerde işinize yarayabilir. Bu şirket ne kadar eski ? Şirket kuruluş tarihi size üyelerinin yaşı hakkında bilgi verebilir.İlk haftalarında kendilerini göstermek için üç beş pilotun için ilk büyük hareketleri de olabilir veya 90 – 100 üyesiyle sizin yok oluşunuzu planlayan köklü bir şirkette … Şirket yöneticisi ne kadar eski ? Altın bir kural olmasa da bu bilgininde kaydedilmesinde yarar var. Şirket yöneticisi 3 aylık veya daha az ise muhtemelen fazla gelişmiş gemilerle karşılaşmayacağınız demektir. Genellikler diğer pilotlar yöneticiden daha sonra şirkete katılmıştır ve gelişmiş gemilerin eğitimini daha tamamlayamamışlardır. (aman dikkat edin şirket, yöneticisinden çok daha yaşlıysa bu taktiksel bir kandırmacadır. Şirket yöneticisinin yaşı size işinize yarar hiçbir bilgi sunmaz.) Şirketin müttefikleri var mı ? Eğer cevap evet ise ne yazık ki bu ÇOOOK kötü bir haber. Bu şirketin diğer müttefikleri etkileyecek kadar altyapıya, üye sayısına ve savaş becerisine (avlanmışlıkları) .Bu arkadaşların çaylak bir şirkete nazaran çok daha iyi bir şekilde saldırıya geçebilir ve çevreden yardım da alabilir. Silah # 2: Dostlar, Komşular ve Paralı askerler Dostlarınız var mı ? Bazı şirketler birbirleriyle çok yakın ilişkiler kurarlar.Amma velakin bu ilişkiler çoook tehlikeli bir savaşın içine girmek için yeterli olmayabilir. Dost şirketin belli pilotları sizin ile birlikte uçmak ve sayınızı fazla göstermek isteyebilir veya size çook ucuza gemi sağlayabilir, karşılık olarak ileriki bir zamanda aynı davranışı sizinde göstermeniz dileğiyle.Gurur yapı bu tür yardımları geri çevirmeyin yada gerekliyse dostlarınızdan istemekten utanmayın çünkü kurtuluşunuz buna bağlı olabilir. Komşularınız var mı ? Sizinle ayı bölgede takılan, kazı yapan şirketler vardır ve siz hiç irtibata geçmemiş olabilirsiniz. Şimdi iletişime geçmek için çok iyi bir zaman olabilir özellikle saldırgan şirkette aynı bölgede yerleşmiş durumdaysa. Saldırgan şirket bir şirketi hallettikten sonra sıra ikincisine gelecektir. Tabi bu durum komşu şirketlerin de tehlike içinde olduğunu gösterir. Komşu şirketlerle gurup halinde hareket etmek sizin ve onların da kurtuluşu olabilir. Paralı askerleriniz var mı ? Paralı asker işine direk atlamamanızda yarar var çünkü paralı askerler genelde çift taraflı çalışır ve her zaman bir amaçları vardır. Çok sayıda olmasa da bazı şirketler kendilerini koruyan genç şirketlerin yanında da çarpışabilir (genelde saldırgan şirketin bu konuda kötü bir ünü varsa. ) Diğer şirketler ise para karşılığı çalışırlar. Muhtemelen kaybedeceğiniz gemilere nazaran ödemeleri daha ucuza çıkan bir şirketle çalışmakta yarar var.(üyeleri bu durumdan ve hesaptan haberdar etmekte gerekli) Uzun dönem ödeme planı yapabileceğiniz şekilde çalışın. Eğer ödemede başarısız olursanız başınızdaki bela iki katına çıkabilir. The Moment of Truth: Fight or Flight Seçim anı: Savaş veya kaç Toplanılan bilgilerle ve kendi iç hesaplaşmanız sonucunda artık karar anı geldi. Eğer gücünüz, çağırabileceğiniz yardımlar konusunda emin ve saldırgan şirketi haklayabileceğinizi düşünüyorsanız bölüm üçe geçin. "Flying Frigate Frenzy!" (uçan fırkateyin çılgınlığı) Eğer, edindiğiniz bilgiler, gördüğünüz düzinelerce savaş gemileri veya yardım çağrılarınızın yanıtsız kalması sonucunda beladan uzak durmaya karar verdiyseniz bölüm börte geçin. "Run away! Run away!" ( Kaçın! Kaçın!) "Eat This!" Flying Frigate Frenzy (Ye bunu! "Uçan fırkateyin çılgınlığı") Bu durumda saldırıların ortaya çıkmasına 6 - 8 saat kaldı demektir. Şimdiye kadar yeterince bilgi topladınız ve işaretleri gördünüz. Unutmayın bütün savaşlar ekonomik üstünlükle kazanılır.( ve gerçek köklü şirketler genç şirketlerle pek uğraşmazlar.) Bu ekonomik savaşı da en güçlü gemine binip düşmanın 5 gemisini patlatıp kalan son 2 gemiye yenilerek kazanılmaz. Ekonomik savaş harcamalarla ilişkili bir durumdur. Sonuç 1: On iki tane fıtkateyni kaybetmek bir adet kuruvazörü kayebetmekten daha ucuza maalolur, özellikle modüllerin takılmasından sonra. Sonuç 2: Hiçbir kuruvazörde on iki adet fırkateyinle baş edemez özellikle iyi organize olmuş bir takıma karşı. Eğer düzgün bir fırkateyin filosu için ‘fırtına’ taktiği eğitimine başlamak istiyorsanız ilk olarak görev dağılımı konusunda uğraşmanız gerekli. (Bu savaş taktiği dersi için her fırkateyinin iki orta haznesi boş olmalı.) Sekiz pilot Propulsion Jamming I. (Electronics III, Navigation II gerekli.)Şu an başlayan bir pilot için bile 8 – 9 saat yeterlidir bu eğitim için. Bu egitim onların Stasis Webber ve Warp Disruptor ları kullanmalarını sağlayacak. Dört pilotun bunları kullanması gerek onlar sabitleyici rol oynayacaklar. Dört pilot Electronic Warfare I. (Electronics I. gerekli.) ECM modüllerinin CPU ihtiyacı çok yüksek olmasına rağmen sonuç buna deyecektir. Bu gemiler hedef gemilerin duyularını (sensors) bozacaklar.Tek başlarına pek fazla şansları olmasa da dört gemi beraber şansları çok yükselecektir.Eğer düşman şirketin belirli bir ırktan oluştunu biliyorsanız bozucuları o ırk a göre seçin, yoksa her çeşite göre olanları (multi-spectrum jammers) kullanın. Son dörtlü gurup ise Sensors Linking I. ( Electronic III. gerekli.) Bu pilotlar Remote Sensor Damper birimlerini takacaklar. Bu birimler size kilitlene bilme mesafelerini kısaltacak ve kilitlenme sürelerini epey uzatacaktır. Bir savaş gemisinin sizin fırkateyininize kilitlenme süresini inanılmaz derecede uzatacaktır. Bütün on iki pilotta Afterburners. (Navigation I. gerekli.) Diğer bütün hazneler size kalmış,ama ideal olan fazla hasar vermek, hızlı hareket etmek ve takılı modüllerin –silahlar ve bozucular- en uzun şekilde çalıştırabilmek tir. Warp core stabilizer leri boş verin kaçmanız gerekmiyor gemileriniz harcanabilir. Kaçsanız bile sizi yakalayıp patlatmaları uzun sürmez. Tercihen bütün pilotların drone kullanmalı.Unutulmamalı ki takılan bütün modüller – silahlar, elektronik savaş araçları, hızlandırıcılar vb.- kapasitörden yemek gibi bir huya sahiptir. J Taktik esas olarak çok basit. Ne zaman saldırganlar destroyer/ kuruvazör/ savaş kuruvazörü/ savaş gemisi ortaya çıksa bütün pilotlar gerekli mesafede yerlerini alıp ateş açılacaklar ve bozucu modüllerin hepsi çalıştırılacak. Eğer hedef size kitlenmeyi başarabilirse hızlandırıcılar (afterburner) çalıştırılacak ve dönüş mesafesi (orbit) 500 - 1000 kadar düşürülecek. Çok çok yavaş hareket edecekler.(webs) Uzağa zıplayamayacaklar. (scramblers) Size kilitlenmeleri çok uzun zaman alacak. (sensor Dampeners) Kilitlenme becerilerini belirli bir süre kaybedecekler. (ECM) Bu kombinasyon her tür yalnız düşmacı aciz duruma düşürür. Eğer iki destroyer, bir kuruvazör ile karşı karşıya iseniz bölünüp saldırmayı da deneyebilirsiniz ama düşmanınız daha kalabalık ise tek bir gemiye yoğunlaşmanız daha iyi. (12 fırkateyinin bir savaş gemisini çiğnemesi zordur. Bu yüzden daha fazlasını beklemeyin.) iki, üç geminizi kaybetseniz bile (tabi bütün gemileriniz en ucuz modüllerle yüklü) hangi geminin hangi görevi yüklendiğini anlaması imkansız gibidir. Böyle bir durumdan kurtulmak için bütün gemileri patlatması gerekmektedir. Eğer bir savaş gemisini yalnız yakalayabilecek kadar şanslıysanız ve 12 fırkateyni dört sefer bile patlatıp (48 fırkateyin yapar ) sonunda savaş gemisini patlatmayı başarabilirseniz ekonomik olarak düşmana daha çok zarar vermiş olursunuz. Bu taktikle iki üç defa başarılı olursanız, düşmanınız sizinle uğraşmanın pekte akıllıca bir durum olamadığını anlayabilir. İrtibatı kesmeyin, kibar olun ve bu savaşın iki taraf için de iyi sonuçlar doğurmayacağını anlatın. Size savaş açma sebepleri ne olursa olsun bu durumdan sonra size daha sayılı davranacakları kesindir. No Soup For You! Run Away! Run Away! (Size çorba yok. Kaçın! Kaçın! ) Beraber uçacak on iki pilotunuz olmayabilir yada eğitim durumu, emir alma becerisi. ( güzel bir şirketiniz var demektir.. üstünüze alınmayın.. ) Düşman şirket baş edebileceğinizin çok çok üstünde olabilir veya siz bu savaş meseleleriyle uğraşmak dahi bile istemiyor olabilirsiniz. Sebep önemsiz. Siz kararınızı verdiniz. Bazı durumlarda kaçmak en akıllıca ve cesurca yapılacak hamledir. Yapılabilecek her zaman bir şeyler vardır. Bunların hepsi aynı şekilde çalışır. Düşman eylence veya karetmek için size savaş ilan etmiş olursa olsun karşısında hiç kimseyi bulamaz ise sıkılır, kar edemez, çekip gider. Şantaj amaçlı bir şeyse bu savaş size zarar veremezken onlara para vermek aptalca olur. Yeni yerleşim Şirket merkezi yayınlandığından dolayı herkes tarafından bulunabilir. Ama ofislerinizin bulunması zor takip ister. Saldırgan şirket yerel ve belirli bir bölgede çalışıyor ise yirmi dört saatlik zamanınızı her tür malzemenizi işinizi toparlayıp yola çıkmak için kullanın. Yirmi zıplama üzeri bir yolculuk hatta farklı bir ulus bölgesine geçiş düşmanınızın nerde olduğunuzu bilme veya arayarak bulama imkanını ortadan kaldırır. Kim bilir yeni yerleşim bölgenizi daha çok seversiniz. Yeni zamanlama Bütün diğer her şeyi unutun: Kar zarar hesaplarını, kaybetmeyi yada kazanmayı. Fark ettiniz ki oyuna girdiğiniz den bir iki saat içinde saldırganlarda oyuna giriyor istasyon dışında sizi bekliyorlar. Belli bir süre oyundan uzak duracaksınız. Ama şu şekilde oyuna girin ve sinemaya gidin veya işe gitmeden önce oyuna girin …yada yatmadan önce oyuna girin. Tabi üyelerinize de böyle yaptırın. Gözü dönmüş bir korsanın sekiz saat boyunca dışarı çıkacak kurbanı beklemesi kadar sinir bozucu bir durum daha yoktur. En sonunda sıkılıp bu işten vazgeçeceklerdir. Yeniden kaydolma Yeni bir kanal oluşturun. Üyelerinizi haberdar edin. Yeni bir şirket kurun. Yeniden üyelerinizi toplayın. İşinize devam edin. Sizi tanıyıp saldırmaya kalkarlarsa CONCORT’un tepkisini keyifle seyredin. Genel bakış Her kilidin bir anahtarı vardır. Savaş ilanı da bir tür kilittir ve bundan kurtulmanın da anahtarı vardır. Herkes bu yazıyı okumuş olabilir o yüzden kendinize haz özel çözümler üzerinde de düşünün. Planlar yapın. Sizi esas olarak sizden başkası kurtaramaz. Hiçbir rehber yazı sizi kesin bir başarıya götüremez. Ama iyi bir başlangıç olmuştur.. umarım….. alıntı ! tercume eden kardeşe teşekkür ederiz !








eveye başlama sebep olan yazı 01

BiR HiKAYE... Uzay... Lokal tamamen bos, her yer sessiz... Aniden sistemdeki iki geçitten biri aktive olur... 10 saniye sonra geçitin önünde 2 Command Ship/1/, 2 Raven,/2/ 8 Megathron, /3/ 2 Support Dominix,/4/ 1 Deimos, /5/ 3 Claw, /6/ 2 Rapier’den /7/olusan müthis bir filo belirir... Kendilerinden emin, kibirli bir sekilde bir sonraki geçide hareket ederler... TS’den/team speak/ FC nin fleet komutanın uyarısı gelir: - Beyler, bir sonraki geçitten hep birlikte atlıyoruz. Geçidin diğer tarafında 12 kisilik kamp var. Büyük olasılıkla large bubble kurulu! Telaslanmayın.. Atlar atlamaz, tüm kampı temizleyin... Bu kamp bize dayanamaz! Primary hedef düsmanın DPS gemileri! Komutla birlikte... Jump jump!! Gate aktive olur... Geçitin diğer tarafındaki ekip sasırtıcı bir sakinlikle beklemektedir. Zira, 2 sistem ilerideki gözcüleri, gelen düsman filosunu çoktan bildirmistir... Düsman filosu komutanı, geçidin arkasına atlar atlamaz kampa göz atar.. Tam da tahmin ettiği gibi: 8 Raven, 4 Rapier’den olusan aptal bir kamp filosu!! TS’den filosuna seslenir: - Emrimle birlikte cloak’larınızı bozun.... - Atıs serbest.. Hepsini patlatın! Birden bütün düsman filosu cloak’tan 8 çıkar... Kamp yapan filodaki pilotların ekranı kırmızı gemilerle dolmustur... Savas baslamak üzeredir... Düsman filosu hedef almaya baslarken düsman TS’den bir ses duyulur: - Lokale 5 kisi girdi... Scanner bos! - (Komutan) Devam edin! Düsman filosunun pilotları, komutanlarından gelen devam emriyle, teker teker karsıdaki gemilere kilitlenmeye baslar. Ama?! Karsıdaki gemiler kilitlenmek dısında hiçbir sey yapmamıslardır. En ufak bir kıpırtı bile olmaz... Düsman pilotlarından biri, daha cloak’ını yeni bozmustur ki, aniden overview ekranında dehset verici bir sey fark eder: Lokale sonradan giren 5 pilot 200 km uzakta belirmistir: 5 tane Falcon! Hatta birisi kendisine kilitlenmeye baslamıstır... Düsman TS’den yeni bir anons geçer: - 200 km ileride 5 Falcon 9 var! Ben kilitlenemiyorum! Pesinden diğer düsman pilotlarının telaslı sesleri duyulur: - Falcon’lardan biri beni de iptal etti! - Hasar alıyorum! Ates edemiyorum! - Biri Falcon’ları öldürsün! Kapıya dönüyorum! - Weblendim!!! Karsı tarafın BS’leri bana ates ediyor! Bu sırada, kapıdan 200 km uzakta olan Falcon pilotunun yüzünde minik bir tebessüm olusur... Zira ekranındaki 6 hedefi birden jam’lemistir... Kamp yapan filonun TS’den cızırtılı bir ses duyulur: - Tüm gemiler jam’li! Buyrun beyler, sıra sizde... Kamp filosu komutanı sırayla hedefleri anons etmeye baslar... 6 Raven’in torpidoları aynı hedefin üzerinde patlamaya baslar... Weblenen düsman gemileri, jam’den çıkıp atıs sırasının kendilerine geleceğinden ümidini kesmis, kapıya doğru ilerlemeye çalısmaktadırlar... Filonun yarısı çoktan patlamıstır... Kapıya yanastığını düsünen pilot “kurtuldum” diye düsünür.. Tam o anda son parti torpidoları gemisinde hisseder... Birden tüm shield, armor ve structure barları dolar.... Geçit aktive olur: Düsman filosundan, kurtulmayı basaran son pod karsı tarafa atlar... 200 kilometre ileride Falcon’lar tek tek görünmez hale geçerler... Savas bitmistir... Bu canlandırma çok mu ütopik geldi size? Belki evet... Ancak bu canlandırmayı, ECM gemilerinin bir savasın gidisatını nasıl tam tersine çevirebileceklerinin güzel bir örneklemesi olarak görmenizi isterim... Mesela 5 tane Falcon ile 5x6 jammer=30 hedefi etkisiz hale getirebilirsiniz!!! alıntıdır ! ASSASSIN TR den

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...