Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

paticikteki araştırmacı ruh iyice boktan asya kökenli oyunlara kaymış anlaşılan. bekliyordum biri şu oyunla ilgili topic açsın diye baktım hala topic yok açayım dedim.

Oyunun adı Mortal Online daha betası bilem çıkmış değil. Ama oyun içi grafiklere yapılmış bir videoları var. Unreal 3 engine ile yapılıyormuş.

ve işin asıl dikkat çeken kısmı, full loot ve skill bazlı bir sistem olacakmış. forumlarında yapımcıları bir çok saçma sapan soruyu cevaplıyorlar.

daha fazla bilgi edinmek için Mortal Online web sitesi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

videoda bahsettikleri içimi açtı. eğer öyle hard gaming midir ne deniyor bilmiyorum hatır hutur oynayalım onu keselim bunu biçelim hadi sabaha kadar raid raid yok makroya bırak skill gelsin botu aç sal spawna gibi gerzekçe bir oyundansa masalsı bir oynanış tarzına sahip olursa çok iyi olur ve oynanır. ama sanırım bu dediğim imkansız bişey.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Mortal Online is a next generation PC MMORPG both in terms of graphics and gameplay. There are no PvP zones, only an open realistic world where you are free to choose your own path. Experience true real-time combat where you decide every move your character makes and where your personal skill really matters.

Build your own house, or set up a guild to build a keep. With enough power, violence or diplomacy, you and your allies will be able to rule an entire nation.

Choose from many different races and professions. You decide your own style of playing and whether to focus on PvP or PvE, both sharing the same game world. Devote your life to crafting, combat, magic or trading. Discover new skills, tools and resources. Or be the first to explore new areas to put your name on the map.


iyiymiş gerçekten. bi gameplay video olsaydı da izleseydik keşke merak ettim şimdi 8-)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Is your goal to face a legendary monster? Well, that is usually suicide – if you can find one. But if your guild would actually manage to kill one, it’s dead. Gone. Rare monsters and quests do not resurrect or come again, whether it’s an ancient beast, a crumbling temple, an island rising out of the sea or a great ritual that fails or succeeds. You might get away with an item never seen before, or the unique scar that tells about the experience. There are not many of these opportunities but they are usually important enough to affect the whole world and its history. All you have to do is be at the right place at the right time.


Güzel, bunu hep istemişimdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fikir olarak güzel ama pratikte direk başarısız olucak bir proje.

Eğer düşünürseniz, tek bir dünya pvp ve pve bölge olarak kısıtlanmaksızın, peki o zaman ben X zone'unda PVE yapmak istiyorum mob kesip biçiyorum, diğer bir playerın gelip beni öldürmesine ne engel olucak? Rare moblar bir daha spawn olmıycaksa nasıl bir in-game(tasarlanan mobları takıp edip, oyuna ekliycek) out-game(öldürülen rare mobların yerine değişik ve bağımsız yaratıklar üreticek) tayfa toplayabilirler ki oyunu hayatta tutucak? Daha böyle bir sürü güzel ama hayata geçmesi imkansız fikir var. Herkes bunları düşünüp istiyor ama milyon dolarlık projeler, EPIC GAMES'le fln olcak işler değil bunlar. En azından benim düşüncem bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kesinlikle yapılabilir bir şey katılıyorum sadece çok büyük bütçe istiyen bir proje ve o sponsorlarla ben kapsamlı bir şey yapılabiliceğini zannetmiyorum.

Eğer düşündükleri o "unique-rare mob" anlayışını oyuna koyup, oyunun onunla reklamını yapıcaklarsa çok farklı düşüncelerle yola çıkmaları gerekicektir yoksa çok kısa sürede hayal kırıklığına uğratırlar oyuncuları. Yani olay rename, recolor'dan öte olmak durumunda eğer böyle bir fikirler yola çıkıyosan. Irk olarak bile düşünürsek yüzlerce kombinasyonla yola çıkabilirsiniz ama uzun süreli bir projede bütün fantazi dünyalarının fikirlerini kullansanız bile bir çıkmaza gelirsiniz. Demek istediğim, olay tasarım ve çizim değil fikirsel olarak çıkmazda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Epic games sanırım sadece motor olarak katkıda bulunuyor, unreal motoru da gayet başarılı. Zaten yakın zaman içinde pc sektöründen çıktıklarını açıklamışlardı.

Öldürülünce respawn olmayan boss mantığı bana o kadar uzak gelmiyor. Ha wow gibi epic bosslar ve questleri olmaz da dediğin gibi isim ve ufak skin değişiklikleriyle yeni boss eklerler oyuna. Yani kimsenin yüzlerce yeni boss bekleyeceğini zannetmiyorum, wowa göre daha çok güncellenir mesela oyun. De beni asıl çeken oyunun ultimaya benzerliği oldu. Bide sandbox mmo olucaz demişler, başarabilirlerse ne ala.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axe darkfall dan umudu kesmedim yaw. bu oyunla ilgili linki de darkfall forumlarında buldum.

rare monster olayı bence güzel bir fikir. Sonuçta instanced bişey değil. ve çok güçlü bir yaratığı kesenler hem yaratığa karşı hemde onları kesmeye çalışan diğer playerlara karşı bir zafer kazanmış olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

asıl guzel olan da kimsenin birinin gelip seni oldurmesine engel olmaması, istemiyosan çıkma sehir dısına, istemiyosan oynama
uo da öleydi, yıllardır öle, millet nası oynuyosa

hiçbi zaman sevmemiştim paramı verdim rahatı isterim modunu.
zaten bu şekilde itemlar daha ucuz ve ekonomi daha canlı olur, ki craftmanship işe yarar.
wowla uonun zanaatkarlık sistemlerinin farkına bakarmısınız yani

wowda bildigin olmuş olsun diye koyulmus, bi alan bidaha almıyo, ekonomi diye bişey yok, sadece reagentlar ve recipelar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1)First Person. Bu iyi. Değişik, sevdim. Yıldızlı Pekiyi.
2)Şu meşaleler-karanlık mağara konsepti olursa vidoda bahsettiği gibi kırmızı kurdelede ekleyeceğim.

Takip edeceğim oyunlar listesine ekliyoruz. (Sanki 2009 Yazındada askerde de olabilirim ya neyse.)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 8 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...