Jump to content
calimero

yurtdışında ingilizce dil okulu...

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Tem 2007, 14:15
biraz önce bi arkadaşla msn de konuşuyoduk. kendisi hazırlığı verdi okulda elt nin sınavını verip, ama hem bölüm için hem de hayatta kullanabilmek için ingilizcesini geliştirmek, bunun için de yurtdışında bir dil okuluna gitmek istiyor. sorunu ise yabancı dil okullarının kalan 1.5 ay için tüm dönemin (3 ay civarı) ücretini istemeleri. var mıdır ecnebi memlekette bildiğiniz hızlandırılmış kurs tarzı bir dil kursu bu arkadaşın seviyesine göre ders verip tüm dönem parası istemeyecek?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2007, 14:19
bir ara bakmıştım kardeşim için. yeni zellanda da vardı öyle şeyler diye hatırlıyorum ama emin değilim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Eki 2016, 19:21
Tey tey meseğne varmış bir zamanlar.

sorum yine dil okuluyla ilgili ama bu defa kardeş dil öğrenmek istiyor. Malta seçenekler arasında, sonra Dublin var, bizim işten tanıdık var dil okulu sahibi orada az biraz da olsa indirim yapacak ve londra'ya göre falan baya baya ucuz. Londra ya da İngiltere'de bir yerler de olabilir ama araştıramadım henüz.

Var mı daha önce gideniniz ya da giden tanıdığı olan tavsiye verecek falan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Eki 2016, 23:16
istediğin hafta kadar gidebiliyor olman lazım ya
ilk defa duydum dönem parası istiyolarmış falan
ben 3 haftalığına gitmiştim brighton'a 2010'da mı ne

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Eki 2016, 13:47
Yok abi o eski başlık up oldu bir nevi. Ben ülke falan tavsiye istiyorum şu anda
Ne kadar gider hangi ülkede ne kadar faydası olur vs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2017, 19:58
Bi tanıdığım 2 ay evvel gitti. Gittiğine gideceğine pişman. Giderken Türk'lerle takılmayacağım demişti. Geçen hafta görüştüm, kesinlikle kaçamıyorum diyor.

Bende araştırıyorum, Avustralya'ya bi bakın derim. Vize kolay çıkıyor gibi. 20 saat çalışma izni var vs.

calimero said:

Tey tey meseğne varmış bir zamanlar.

sorum yine dil okuluyla ilgili ama bu defa kardeş dil öğrenmek istiyor. Malta seçenekler arasında, sonra Dublin var, bizim işten tanıdık var dil okulu sahibi orada az biraz da olsa indirim yapacak ve londra'ya göre falan baya baya ucuz. Londra ya da İngiltere'de bir yerler de olabilir ama araştıramadım henüz.

Var mı daha önce gideniniz ya da giden tanıdığı olan tavsiye verecek falan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...