Jump to content
PiCaLLo_TR

Eslantta Oyunun Kitlenmesi ... ?

Öne çıkan mesajlar

§ 06 Nis 2006, 05:25
Ne zaman eslanta gitsem 1 yada 2 dk icinde oyun kilitleniyor ve cogunlukla ölmüş oluyorum. Hatta az önce yine ölmüşüm , sinir geldi ...

Başına gelen yada bilgisi olan var midir ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 05:28
valla ben ne zaman gitsem bisi olmuyo bana :)
acaba eslantaki yaratıklar seni sefmiyomu ne ?
şaka bi yana enterasan bisi..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:55
Hayır geçen gün arkadaşıma da oldu aynısı 1 kaç kişi aynı şeyi sölüyo eslant'ta bi sorun var arkadaşım 50 hp den döndünü söledi bi kere de yattı ... Allah'tan 1 aydır eslant'a girmiyom lvl'i de czde kasıyom sdfsdafas xd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:55
Sende bir sorun vardır bence estlanda özel bişey olduğunu sanmıyorum . İyisiyle kotusuyle anılarımız olan bir yer , orada buyuduk biz :Pp

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:04
Böle bi buga bende şahit oldum ..
Eslanta girdiğim gibi ölmüşüm ama neyin öldürdüğü yazmıyo...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:10
estlantda bug pek olmaz ama...
server neydi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:27
birisi böyle bi topic açmıştı
sundres amcanın daldığını iddaa ediyodu :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:30
Belki birisi uruk vs çekmiştir yanina ondan ölmüşündür.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:38
eslatta bu bug yada her neyse yeni oolan birşey değil.
Normal olrak kapıdan geçti ve eslant kapısının önünde ölü olarak doğdu kardeşim. Ne damage var nede sebebini anlayabileceğimiz herhangi birşey. Bende aynı anda tp olmuştum ama herhangi bir sorun yaşamamıştım, kaldıki etrafta tek bir yaratık yoktu.
Eğer map lerde sorun varsa bu tip garip ölümler oluyor.
Bir ara abbys e girdiğinde takılıyordu oyun. Sadece abbys map inde sorun varmış, mapi tekara yükleyince düzeldi. Eslanttada bu tip bişi olabilir belki..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:40
Bende ki olay daha farkli. Ben eslanta giriyorum bir kac dakika sonra oyun donuyor. Bende eslanta sadece bosslara bakmaya gidiyorum , tabi oyun dondugunda yanimda yaratiklar oluyor , sonucta ölüyorum. Yani eslanta girdigim gibi ölü bulmuyorum kendimi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 12:45
Eslanta girdiginde kendini olu bulma olayı bi kere bizim bir arkadasın basına geldi ama bi daha ole bisey duymadım ve gormedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 13:00
picallo eslant map i tekrar yüklemeni tavsiye ederim. Map sorunlu olduğu zaman oyun kitleniyor bir süre sonra.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 13:50
Benim basima geldi arkadaslarimin basina da cok geldi
Allahtan bende buff scrol basiliydi. Girer girmez bisey sana vuruyo 800 defansa 1200 koydu arkasindan zehirleniyosun 400 400 canin gidiyo ama neyin vurdugu yazmiyo gorunmuyoda ortalikta bisey.

Oyun bug dolu buda normal deyip geciyoruz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...