Jump to content
_FaTaL_Tr

1323 pach

Öne çıkan mesajlar

§ 24 Mar 2006, 07:38
endless launcherdanmı cektin?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:39
evet manual yapınca exe hatası veriyo 0_o

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:40
aha inior :DD manual dediğin elle yapıncamı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:41
ben launcherdan cektim ama şimdi girmio

biraz forum takılsam bi sakıncası olmas sanırım :o)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:41
oh oh oh acap sevindim :D %10 (H)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:42
ftp den alıp copy+paste yaptıgınuı diyorum o zaman exe hatası veriyo bende :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:42
premiumsuzlarada %25 wermişler oh oh oh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:43
ne bu %10 %25 yaf?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:44
Her iki durumda da oyuna girilmiyor. En fazla gelebildiğim yer, charı seçip starta basmak. Hemen sonrasında DC.. Şimdiye dek girebilen pek yok sanırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:45
%25 falan yokya sadece inter war a girenlere aress kazandıgı için %10 hediye ex verdiler o kdar :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:45
ohaaa 00000 girdiyse %10 arttı ... abowwwww :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:48
olm acaip sevindim yarin 64 olurum diodum bi kac saat sonra 64 olacam D:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:48
cypherda oyundayim ben.. launcher kendi indirdi patchi..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:48
clan buq için bişi yapmıslarmı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:49
bende de patch öyle indi ama sonra update/start yapınca girmiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:54
Ben daha hackshieldi aşamadım :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:57
X1 bayaa dolmuş. Az önce tam giriyorum dedim, aynı yerde yine dc... Dur bakalım..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:58
internet hızımdanmı kaynaklanıor yoksa çok kişi inidirdiğindenmi bilmiorm ama 15 dakkada %10 u anca doldu launcherda ...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 07:59
cok kişi oldugundan kaynaklanıyo :P benimki 2 dk bile surmedi ama ayrı konu xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 08:00
hehe aynen hmn yukledi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 08:01
zzzz sinir oldum :S

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 08:03
eet oyundayim ben

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Mar 2006, 08:04
oyundayım droplar : 1 shell 1 lycaon pendant :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...