Jump to content
TreMorS

f9 czde orcları önüne katınca

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Mar 2006, 12:40
bence başlayan senin saçmalıkların
barbaross cure atıomuş o zaman benim neyim eksik bende light feet ve stealth basıom hatta çok kızarsam howling sword bile vururum acımam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 12:51
Valla okumayida bilmiyosun SYNERGENIX herkez sana sacmaladigini soluyo hala bana laf yetistiriyosun..

Sen kimle konusyorsun Synergenix? ehehehehehe

Bak dolu insan sana bos konustugunu yazmis... Sen gormedigimz birinlemi konusuyorsun?

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 15:52 tarihinde, JadeReal tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:08
Picallo'ya sözüm olmasa ben sölerdim nereye yazdımı da picallo'ya dua et!
Onu söleyenler senin clanının üyeleri Jade yani gayet doğal... :)
Ama senin için söleyenler belli bb....

Dipnot : O zaman sen kime yazıyosun yeşim! Neyse seninle konuşup sinirlerimi bozmucam senin gibi bi insan için demicem insanlara hakaret olur senin gibi biri yüzünden forumdan ban yemek istemem .....

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:11 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:11
ahahah hala sacmaliyo yau ahahahahahah
devam devam herkez gorsun senin zavalli halini syner

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:12
Anlıyorum derdini dedim ya az önce Yaşın malum o yüzden fazla söze gerek yok yeşim :)

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:12 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:17
Geri donde oku rezil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:19
Kelimelerine dikkat et!
Gerzek rezil sensin kaybol kendi forumuna yaşın 40 olmush hala mal mal konuşuyosun!

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:19 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:20
ßir KEzde Sadece " Haklısın Cekemiyorum O Yüzden Karaliyorum Yazmayi Dene Sonunada Bir :) Koy.. ßak Senin icin Ne Kadar Kolay Olacak Hersey.. OZaman insanlar seni daha cok kaale alir.. emin ol.. bukadar yorduguna değmez kendini..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:22
cok baydı bu konu ya f9devil ile ilgili acıldı nerelere gitti 0_o

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:23
Hahahaha Jade'yi çekemicem pohahahaha çok komik yaa.. Sadece gülüyorum neyse...Bu konuşma uzadıkça uzar okuyup ta sinirlerimi bozmaya değmez karaktersiz bi insan için :)
KILIC diyelim ki ben Jade'yi çekemiyorum (öle bişey olmazda)... Jade'nin çekemediklerini saymaya kalksam forum yetmez.. Önce The_Others sonra GODz sonra F9devil daha neler neler bunun bi oyun olduğunun farkında olmayan bi insan işte zamanından beri hep bizimle uğraştı şu anki gibi Taaa ben The_Others'da iken bu oyunda kim ii ise onla uraştı.. Picallo bunu defalarca kesti picallo ya demedini bırakmadı yok KOSP yok macro yok öle yok böle felan filan..İşin sonucunda bunun bir oyun olduğunun farkında deil ben bi oyun yüzünden kimsenin kalbini kırmıym diyorum ama böleleri olunca istenmesede kırılıyo işte napalım... GODz clanını çekemedi ben kendimi örnek verim 62 lvl dim orc olurken 1 ay sonra 65 oldum Troll berserker'de kosp'la kasarak bende 65 olurum dedi? o_O
Bu yazdıklarımı okuyan anlar kimin kimi çekemediğini... Neyse herkese kolay gelsin..

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:29 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:33
Topigin başlıgına bakın, arkasındanda konusulanlara bakın....

Yaş kaç 06-12 gurubumu.....

Yok mu daha ciddi şeyler hayatınızda ugraşıcagınız, bu kadar asosyal olmayın ya hava mis gibi bakın, şimdi herkes benim gibi dışarı çıksın ve biraz temiz hava alsın, beyinlerinize oksijen gitsin, belki daha iyi çalışmasını saglar bu vesile ile....

Ehuehue, ya merak ettim savaş ve istilada bugun nie Patriot hep beni kovalıyordu bir gıcık olma yada garez durumumu var..... :D :D :D :D

Bu bir oyun bozmayın keyfinizi, sıkmayın canınızı, yanlız bugun Piana agladı, hakkını verin o kalabalıgınızın hakkını :D :D :D :D

Hadi kalın saglıcakla......

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:35
Piana mı dağıldı ? o_O
Orclar pianaya girdi ve kristal'i kırdı öle mi Koray abi ?
İnanmam SS'leri koy + Koray abi kaç tane talia'n kaldı sölede cz ye çıkarken ona göre acid pot alcam yanıma :)

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:35 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:35
Synergenx
savastaydim baya kacirmisim konulari. israrlar altini ciziyorum karaktersizligi kisiliksizligine dem vuruyorsun birinin ve ısrarla kanuya acık bir alanda hakarete varan sozler kulaniyorsun. sevmiyorsan sevme ama bunu boyle vir alanda vurgu yapmana ne gerek var anlamadim. ha jadele birbirinizi yemissiniz umrumda deildejonuscagin derdin varsa onla bitir. burda onla alakasi olsun olmasin her konuda onun ismini alarak deil.

Dipnot : Kizin1i oyunu birakmis msn bile acmaz olmus hala onla ugrasanlar var. yaw de gidin isinizie kimsenin size bir seyler attigi yok...

bende paticige ogle savasinda su oldu bu bitti sole guzeldi boyle kotuydu diyecek birileri olur diye bakiyorum pff..

edit: pianaya girmeye calistik ama olmadi. orclarin kafasina sunu koymasa lazim savas kazanmak is bitmiyor kalici olmak lazim hepsi nps pesinde adam kovaliyor kimsenin krystl kırmaya vakti yok. 4k nps kastim ama en ufak bir sehiri bile almadilar sehre girip adamlari temizleyim cıktık:(

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:38 tarihinde, CotigoLovely tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:40
ElMorad Castle'a girmek yürek ister :D

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:40 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:41
@Synergenx

Ersin bence biraz sussan iyi olur. Topic'i i dalaşına çevirmeyin...

@Jade_Real

Lütfen tatmin duynuzu buralara taşırmayın, oyun içerisinde kalsın...


From KaKsi;

Lütfen burası bir bilgi paylaşım forumu, birbirinizle kavga ederek hiç bir yere varamazsınız. İnsanları rahatsız edersiniz. Burası bir magazin dergisi yada programı gibi değildir. İnsanların özel hayatlarına ve kişiliklerine söz edemezsiniz.

Karşıt görüşlü olabilirsiniz, birbirinizi sevmiyorda olabilirsiniz. Ama aranızdaki bu kişisel durumu buraya taşımaya hakkınız yok. Buna forum yetkililerinin de müdahele etmemesi açısından buna bir son vermenizi istiyorum. Topic in ne hale geldiğine dikkatlice bakın lütfen..


Kimse bir başkasına, ben senden daha fazlasını biliyorum diye iddia edemez. Kimse ben senden çok daha iyi oyun oynarım diye iddia edemez. Çünkü senin iyi olmadığın şeylerde bir başkası iyidir. Senin iyi bilmediğin şeyleri bir başkası daha iyi bilir. Birbirinizle dalaşacağınıza, lütfen sakin sakin bilgi paylaşımı yapın yada normal bir tartışma yapın. Televizyon programlarında bile nice tartışmalar yaşanır ama bu aşamada değil, bazıları gerçekten sinirlerine hakim olamayıp olay çıkarır, bazıları da çıkar gider programdan... bilmem sizin için bir şeyler ifade edebildimmi?

Teşekkürler...

Saygılarımla;
KaKşi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:42
girmeye girmek sorun deil kiicerde kalmak sorun dikkatinizi cekmismidir bilmem piananin arkasinda luferson gibi bir bosluk yok. normal sartlarda humanlarda arkada toplanir guc kazanir npcler temizlenir arka taraftan one dogru krystal kırılıp ilerlenir ama bunu pianada yapmak imkansiz cunku bir arka taraf yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:42
k Kakşi :=)

@Kasımpatı_1

Akşamki savaşta görüşürüz ezik mage :D
Bizim sağlam adamlar girmedi savaşa akşam inşallah gelirlerde luferson'a nasıl girilir sende görürsün
sdafksadfaslk xd
Orclarda da F9devil gibi bi warrior olması lazım yani bütün orclar ona TP olacak ve Topluca girilirse ancak ElMorad Castle daki kristali kırabilirsiniz...

[ Mesaj 28 Mart 2006, Salı - 16:44 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 13:58
Kasımpatı_1

hangi mage ki merak ettim de 0_o

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Mar 2006, 14:00
Alemin en yenilmez peypır magesi Hurr1cane

sdalfjksladjfkadskfasjd xd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Mar 2006, 06:13
İlk video güzelde izlemenizi tavsiye ederim.
Şimdi ofdust ı indiriyorum bi bakalım nasılmış...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ara 2011, 00:40
elmanderin golünü izliyordum, nerden geldim lan buraya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ara 2011, 00:42
helal bir ölüyü daha diriltmişiz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...