Jump to content
PaMiR

kimbupislik? o.O

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Mar 2006, 10:08
5Dk önce yine kapıstık adamın canı 100e indiginde eline kalkan alıyor kaçıyor canını fulluyor ben bekliyorum canım yarıda sonra dalıyor kesiyor sonra gelip diyorsunuzki bu neden msnden küfür etmiş vs yazıyorsunuz fraps çekecem zaten rezilligini görün diye 100 canı kaldımı direk kaçıyor kalkan alıyor eline neyse bişe söylemiyorum siz olsanız daha cok söversiniz bilmediginiz şeyler hakkında yorum yapmayın tırsak insan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:12
hmm :) fraps pls

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:13
Bir n00b un Gözyaslari » diye birde topic açmıs bana 500+ vurdugu halde yine alıyorum ben ona 400+ vuruyorum herneyse Kendine güveniyorsa birde herkesin içinde gelsin kapısalım hodri meydan beni boktan bir sebepden dolayı eleştirmeniz zoruma gidiyor siz olsaydınız benim 4 katım söverdiniz şahsen ben sövmedim sadece kahpe oldugunu söyledim egerki kendine güveniyorsa (hiç sanmıyorum o anca koltukda poposunun üstünde oturup asdada yazıp paticike msndeki ssleri yollar) hepinizin görmesini istiyorum 100 canı oldugu zaman direk kalkanı alıyor canını fulluor benim canım yarıda sorna gelior bana dalıyor ve alıyor başka birşey demiyorum bilmediginiz konu hakkında yorum yapmayın kimse içinde kimse ile kötü olmayın derim (CeeK) ...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:15
kimse yanlıs anlamasın fraps olmadan veya gormeden hersey yalan sayılıyo alın fraps sizde rahatlayın bizde 0_o

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:17
ewet arkadaşım al fraps veya ss olayı tam açıklayan görelim sana veya ona inanmadığımızdan deil görmek istiyoruz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:24
ya cidden zoruma gidiyor bakın size sunu söyleyim sevenim oldugu kadar sevmeyenimde var ama beni tanıyanlara sorun nasıl biri oldugumu muhabbetim olan kişiler cok iyi bilir herneyse dedigim gibi bilmediginiz şey için kimsenin kalbini ve kimse için kimseyle kötü olmayın ya söyle birşey var geçenlerdebiride badcompanyden birinme küfür etmiştim onu topic acmıs yine bilmediginz şey için beni kötülemiştiniz ya ben neden küfür edim duruk yerde 1 insana neden adımı lekeleyim gerçi o küfürden sonra neden ettigimi sslerle kanıtlamıstım topici açan kişi rezil oldu ama neyse eger kimbu şerefsizmi kimbupislik mi bilemem ama bu topici okudukdan sonra hodri meydan diyorum endless de gelecek izlemeyearenada kapısalım neyse bişe demiyorum dedigim gibi kimse için kötü olmayın ve bilmediginiz şey için direk 1 insanı karalmayın ilk önce bir dinleyin yargısız infaz cok kötü birşey

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:30
hatta fraps ben cekerim pcnizde kasma olmasın ikinizde muzik falan eklerim guzel video sekline gelir xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:31
evet hodri meydan bekliyorum ares1de olan Nevbieme Nickine pm atsın (human) paticike baksın güveniyorsa gidelim arenaya herkesin içindede kessin beni bir

[ Mesaj 18 Mart 2006, Cumartesi - 12:35 tarihinde, PaMiR tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:43
bence ceek ceksin video yu baskası çekmesin görelim..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:50
ben cekerimde korkuyorum sebebi pc donuyor skilll bile vuramıyorum 1de ölürsem rezil olmayak :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:52
benim sizden tek ve sadece istedigim neden kahpe dedigimi görmeniz için izleyince anlicaksınız neden kahpe dedigimi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:52
sen beramustaki pamirsen eger nasi biri oldugunu cok ii biliyorum. Once millete kanka ayagi cekip sonrada itemlarini calisyorsun. Hic bi sekilde ispatlayamam benim itemlarimi caldigini ama gel bi degiselim diyip itemlari kanka deyip aldin(ayni clanda 3 ay durdukda). İste o yuzden bende bir noobun goz yaslari demek istiyorum senin bu yazdiklarina.

Adam kalkan takiyosa takar senin elin armut mu topluyo niye yarin healtle bekliyon adami? al sende bi kalkan madem o kadar kıllandin sende tak. Rogueye light feet denen bi hizmet verilmis kacsin hizli hizli geri gelsin die. Sende kullan.(sadece light feet kullanma baska seylerde kullan ara sira gerci kus gribi vurdu diolar ama)

Neyse eger beramustaki pamir degilsen simdiden ozur dilerim.(ustteki konu cok uzundu hepsini okumadim ozet pls)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:53
sen beramustaki pamirsen eger nasi biri oldugunu cok ii biliyorum. Once millete kanka ayagi cekip sonrada itemlarini calisyorsun. Hic bi sekilde ispatlayamam benim itemlarimi caldigini ama gel bi degiselim diyip itemlari kanka deyip aldin(ayni clanda 3 ay durdukda). İste o yuzden bende bir noobun goz yaslari demek istiyorum senin bu yazdiklarina.

Adam kalkan takiyosa takar senin elin armut mu topluyo niye yarin healtle bekliyon adami? al sende bi kalkan madem o kadar kıllandin sende tak. Rogueye light feet denen bi hizmet verilmis kacsin hizli hizli geri gelsin die. Sende kullan.(sadece light feet kullanma baska seylerde kullan ara sira gerci kus gribi vurdu diolar ama)

Neyse eger beramustaki pamir degilsen simdiden ozur dilerim.(ustteki konu cok uzundu hepsini okumadim ozet pls)

yok ben arkadaşın kullanıcı adını kullanıyorum Nickim ceek :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 10:59
ya ceek ben newbiemenin yanındaydım az önce seni izledim sen adam senle 1 ws 1 yapmamasına rağmen adam orda uslu uslu lvl kasmasına rağmen noobluğunun altında ğözyaşları dökerek adama arka arkaya saldırıyosun ekip getiriyosun sonrada vay efendim kalkan çekti pot yaktı bilmem ne diye zırlıyorsun adam golem dönüyo arada da senin sayende np kasıyor :P sende ekip ile geliyosun (prist ve asas) gene ölüyorsunuz sen kocaman bi noobsun bunu kabul et ha bide senin üzerindeki taliaları saymayalım istersen adam kalkan çekiyosa sende de talia var :D sonrada vay efendim kayıyo vay efendim beni dövdü ayaklarına girme..

alla alla noob san noobluğunu kabul et

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:01
arka arkaya saldırıyosun ekip getiriyosun sonrada vay efendim kalkan çekti pot yaktı bilmem ne diye zırlıyorsun adam golem dönüyo arada da senin sayende np kasıyor :P sende ekip ile geliyosun (prist ve asas) gene ölüyorsunuz sen kocaman bi noobsun bunu kabul et ha bide senin üzerindeki taliaları saymayalım istersen adam kalkan çekiyosa sende de talia var :D sonrada vay efendim kayıyo vay efendim beni dövdü ayaklarına girme..

alla alla noob san noobluğunu kabul et


hiç assasianla vs gelmedim yeminde ede bilirim bir oyun için yalan için yemin etmem

yemin ederimki ne asassla nede başka bişe ile gelmedim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:03
KAFAYI YEDİM MADEM YANINDA MADEMKENDİNİZE GÜVENİYORSUNUZ MADEM NOOB DİYORSUNUZ NEDEN LAN NEDEN GLEMİYORSUNUZ ARENAYA HERKESİN İÇİNDEDE BENİ 1 KESSİN KİMİN DOGRU KİMİN YALAN KONUSTUGUNU ANLAYALIM BUKADAR ŞEREFSİZ ADİLİK OLAMAZ KALİTESİZ İNSANLAR BİRDE YALAN KONUSUYORLAR MADEM BUKADAR YİĞİTSİN MADEM BANA NOOB DİYORSUN MADEM ADAMLARLA GELİYOSUN DİYOSUN HERKESİN İÇİNDE GEL ARENAYA KİM EZİK KİM NOOB GÖRELİM KALİTESİZ KİŞİLİKSİZ İNSANLAR

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:05
YAzdığın mesajların içerisinde" lan, kahpe, şerefsiz vb.. " gibi kelimeler bulunduran sen mi kişilikli, kaliteli oluyorsun bu durumda?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:06
kalitesiz insan lvlin benden fazla spear kullanıyorsun ki bende hiç spear defense yok + uniq takın var + 150 200 damage fazla vuruyorsun bana hala seni alıyorum gelmis salak salak muhabbet ediyorsun ben dyorumki kimse kimseyi kandırmasın herkesin içinde kapısalım madem noobum ezigim gel al beni bu arada eski topicde tr_man diye biri bana noob demiş onla 1 vs 1videosu koyacagım herkesin yalanlarını cıkartıyorum yawaş yawaş :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:06
kimbupisliktemi bahsediyosunuz eer oysa konuşup yormayın kendşnşzş noobu sc li 44 ass. la aldım :D 6 kere üstüste

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:06
caps off......

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:07
YAzdığın mesajların içerisinde" lan, kahpe, şerefsiz vb.. " gibi kelimeler bulunduran sen mi kişilikli, kaliteli oluyorsun bu durumda?


her kahpe diyen her bir kişiye şerefsiz denen kişi kişiliksiz oluyorsa senin kişiliginden süphe ederim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:08
bak koçum senin bu yaptığına ne derler hem suçlu hem de güçlü (noob) olm adam sana meydan okumadı ve sen ne yaptın gittin gitin öldün sonra da msn de ağzına geleni yazmışın adama ..adam golem dönüyo senin sayende de np kasıyo bu adam seni her seferinde yendi ve yener ..sanırım senin saldırıların 30 u aştı ve her seferinde yeri öpen sen oldun :D adam daha ne yapsın al o zaman frapsını da görelim erkekliğini .. öle çıkıp,ta horozlanma ortada hiç bir kanıtın yok deli danalar gibi böğürüp duruyosun alla alla :D yaw bi gün olmasın bi noob çıkmasın yaw şu pati de :D

bu arada Götdee balık başı var mı ????

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:09
Pamir.. Fazla Konusma.. Demissinki 100 Canı Kaldımı Kalkan Takıp KAcıyor.. Eger Canını 100e Kadar İndirdikten Sonra Zaten Kalkan Takıp Kacmasına Musade Ediyosan.. hic konusma...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:10
bak koçum senin bu yaptığına ne derler hem suçlu hem de güçlü (noob) olm adam sana meydan okumadı ve sen ne yaptın gittin gitin öldün sonra da msn de ağzına geleni yazmışın adama ..adam golem dönüyo senin sayende de np kasıyo bu adam seni her seferinde yendi ve yener ..sanırım senin saldırıların 30 u aştı ve her seferinde yeri öpen sen oldun :D adam daha ne yapsın al o zaman frapsını da görelim erkekliğini .. öle çıkıp,ta horozlanma ortada hiç bir kanıtın yok deli danalar gibi böğürüp duruyosun alla alla :D yaw bi gün olmasın bi noob çıkmasın yaw şu pati de :D

bu arada Götdee balık başı var mı ????




Hepiniz bu insanın kişiligini gördünüz ilk önce şerefsiz diyorsun kahpe diyorsun senin kişiligin bozuk dedi sen gelip bana durduk yerde bu arada Götdee balık başı var mı ???? diyorsun senin aile terbiyeni gösteriyor birde demişsinki kanıtın yok demişsin senin kanıtın varmı ? ben kanıt için diyorumki gelsin arenaya kapısalım bukadar cesur yürekli davranıyorum ama hiç oralı olmuyorsun konuyu değiştiriyorsun seninle muhattap olmaya bile deymez

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Mar 2006, 11:12
Her PC ye lazim Fraps :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...