Jump to content
DeLi_WeLi

düzelirmi ._?

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Mar 2006, 13:39
arkadaşlar bu ko da sorunlar düzelecekmi yada bu sorunlardan kurtulmanın bi yolu varmı..

ex gelmemesi , skill kullanaman , girişlerde bekleme , relog yapınca atılma vs. vs. (gold olmam ragmen)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 13:43
bırak gitsin oyunu knight degil bug online işte :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 13:49
poli supersin xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 14:13
lol :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 15:43
poli best mage,endless :S

:P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 17:13
Ya beyler Monster'lere damage veremiorum. Mana gidiio ama damage vermio. Dünden beri dvm edio Sorun. Kac kere relog yaptim Düzelmedi. Varsa bi bilen Help Me Pls....

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 17:20
ben biff le konusdum düzeltices abi dedi ala ala adamın sordugu soruya bak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 17:25
bolyle bugda olmak bazen işe yarıyo bug oldugun zaman npc ler sana vuramıyo yani guard tower larda bunu icinde gidyon orc townda istedigin gibi dolasyon :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 20:44
Oyunu silip tekrar yükledim sorun ortadan kalkti. Bilginize.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Mar 2006, 21:03
bug online cla adydı bi ara ujio nunmuydu neydi poli çalntı mal kullanıo yani xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...