Jump to content
Sarsie

Merhaba dünya!

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Ara 2005, 18:57
Evet arkadaşlar bağımlıklarımdan kurtulmuş bulunmaktayım artık hayata döndüm sizin için basit gelebilir ama bağımlısı olunan şeyden kurtulmak kolay değildir.özellikle oyun mesela wow veya knight online bağımlı oldumu bırakması en az 3 yıl sürüyo.gerçekten ama gerçekten çok mutluyom çunku manütörün üzereindeki piksel denilen noktaların birleşerek oluşturduğu o resim beni idare edemio artık.şimdi tek dieğim egerçek dost edinmek.(msn dostunu daha terçi ederim.)

umarım beni anlayan vardır.msn kişisel bilgilerde yazıo.[signature][hline]Elveda KO!!!!Artık yok,ben cezamı aldım bunu kasıtlı yaptılar.beni sevmeyenler bunu kasıtlı yaptı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 18:59
asl pls thxkibsçsby[signature][hline][b]porsuk, 03 Ekim 2005 23:10 tarihinde demiş ki:
herkez kopmuş yarılmış iptal olmus ama biz ingilizce bilmiyoz
bu ne kültür boyle. bu nasıl bir bilimsellik bu nasıl evrensel yaklaşım bu nasıl yitirilmemiş felsevi birikim betime uyum ahenk lisan skuhut u fosforik cümle kapitalitik osturafyon
[/b]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 19:00
Ultima Online bağımlısıydım bende... Oynadığım server çökmüştü bende "eee yetti ulan" diyip pat diye bırakmıştım:D 3 sene filan deil yani 3 dakka filan onun kararı:D

Buarada: Welcome To The Real World:P[signature][hline]
beybin, 02 Kasım 2005 20:51 tarihinde demiş ki:
hep dedim dinsizlikte bir din olmalı.


sir, 06 Kasım 2005 23:15 tarihinde demiş ki:
"allahın sopası yok" lafı cuk oturuyo ama kafiriz be abi lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 19:00
aramıza hoşgeldin:D[signature][hline]Viva La SémiH
irin, 09 Ekim 2005 14:58 tarihinde demiş ki:
EVERYTHİNG OUT!LEXİUS İN !!

bLackcha0s, 09 Ekim 2005 02:54 tarihinde demiş ki:
kaç kişi lexius a yazılıyor ? anlamadım ben bunu herkes aşık



Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 19:23
ee şimdi de forum bağımlısı olcan
hadi bakalım, bu daha zor.[signature][hline]be the vanquisher, to forgive

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 19:44
Tekrar başlama sakın. Forum bağımlısı ol ama MMORPG lere sakın takılma:D Hayatın kayar:D[signature][hline]
beybin, 02 Kasım 2005 20:51 tarihinde demiş ki:
hep dedim dinsizlikte bir din olmalı.


sir, 06 Kasım 2005 23:15 tarihinde demiş ki:
"allahın sopası yok" lafı cuk oturuyo ama kafiriz be abi lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 19:57
Bilgisayar oyunları son dönemde psikolojik hastalık olmaya başladı...
Kısa SSS...
S-Hay neden kopamıyorum bu pcden?
C-Bırak onuda lvl alalım
S-Olur...

Klasik oldu bu replikler...Bu arada unutmadan tebrikle...Tekrar aynı hastalığa kapılamaman için 6 tane seçenek sana
1-Spor
2-Resim
3-Müzik
4-Modelcilik-maketçilik
5-Silkroad
6-Risk your life 2
Not:Son iki made seni deneme amaçlı...
Not2:Çok online oyun oynadım ryl2 gibisini görmedim...[signature][hline]At-Avrat-Silah-Pc-Mp3çalar-Kola...
Bunlar da noktalar...
"Sonbahar-kış arası,
Patide depresif havası
Benim gibi eski motorları
Felaket yaktı..."
Dipnot:LF1Hatun for kalp badge

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 20:20
maketçilik olayı über süfer bişi. tavsiye ediyorum.
yazlıkta canım sıkıldığında komşu öğretmişti o delisiydi olayın..
alsancak garını falan yapmıştık beraber adamla bende sarmıştım sona... ama bı yere kadar tabi :P[signature][hline]dwinz .ƒ drums of darkness

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 20:25
bende sürekli mmorpg oynarım bilen bilir :P ama asla sosyal hayatımın önüne geçmesine izin vermedim ;) Arada ki sınırı koruyunca her şey güzel oluyor ![signature][hline]naaK !!! öLDü !!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 20:29
iyi de ne yaparsan yap, kendini ayarlayamadiktan sonra hepsi bagimlilik olucak, ister oyun oyna, ister maket yap, ister spor. hobidir bunlar, bos zamanlarini eglenerek gecirmek icin...[signature][hline]Khrall - Orc Warrior - Warsong (US)
Tarkhun - Dwarf Hunter -Illidan (US)
Dela, 10 Aralık 2005 03:28 tarihinde demiş ki:

anani yunan sahillerinde acunla gormusler olm

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 00:30
pixel nokta değildir vertex noktadır
*!kaçar*[signature][hline]i'm a spy in the house of love
Mz : Prekazi United FC

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 07:45
said:
BeIlow, 14 Aralık 2005 22:25 tarihinde demiş ki:
bende sürekli mmorpg oynarım bilen bilir :P ama asla sosyal hayatımın önüne geçmesine izin vermedim ;) Arada ki sınırı koruyunca her şey güzel oluyor !


Hak veriyorum sana. Bnde oynuyorum yalnız sosyal hayata etkili olmasına izin vermiyorum. İş zamanı iş oyun zamanı oyun oynuyorum. Bu şekilde çok iyi oluyor :)[signature][hline]Gerçek Taraftarın Sitesi Sakaryaspor / Tatangalar >>
O Bir SakaryaLı >>

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 08:37
G R A T Z !

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 09:08
adamin bağımlı olduğu şeylere bak allahım yarrabim...[signature][hline]Ride... die... sacrifice!
Along the river of bloody tears
the mighty steel shining in my hands

Garbage =o= FM@ wj Zergling

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 10:26
onlinekolizm!![signature][hline]Hakan ŞÜKÜR;gelmiş,gecmiş,gelecek en büyük Türk forvetidir.(Rıdvan Dilmen)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 10:37
Hoşgelgin : )[signature][hline]Ve Buddha onlara dedi:
"-Size benim kim olduğum sorulduğunda, ne cevap vereceksiniz?"
Onlar dediler:
"-Sen bizim varoluşumuzun temelindeki eskatalojik manifestasyon ve açıklanan öz benliğimiz bağlamının ontolojik temelisin."

Ve Buddha cevap verdi:
"-HA!?"

msn

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 14:04
said:
forgiver, 14 Aralık 2005 21:23 tarihinde demiş ki:
ee şimdi de forum bağımlısı olcan
hadi bakalım, bu daha zor.
[signature][hline]Seni Senden Başka, Kimse Affedemez... Minke
(,,.(
(=' :' )
(,(" )(" )

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 14:06
adamın niyeti gayet acık bence isteyenler yardımcı olabilir...[signature][hline]Luci Yalan Olmak Uzere...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 14:23
gecen sene bende ultımaya sarmıstım ama bırden arakdas beni futbol takımına caırdı ve ben futbola basladı sımdı eve gırmek ıstemıorum ama bu seferde arkadaslar ınmıyorlar(dwinz lafım sana) :) neyse hoşgeldin sende[signature][hline]Aşk Acı çekmek deil çektigin acıya katlanabılmektır.
---------------------------------------------
Temizdir benim aşkım, sudan berraktır
Bu aşk oyunu bana helâldir, haktır
Hep şekil değiştirir ellerin aşkı,
Şu aşkımda en küçük fark bile yoktur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 17:36
himmm güzel seyler tabi[signature][hline]Let me die
Give me the light
I'm waiting for death to knock on my door
To release my pain
My sadness in the night
Forevermore.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ara 2005, 19:17
said:
Zergling, 15 Aralık 2005 11:08 tarihinde demiş ki:
adamin bağımlı olduğu şeylere bak allahım yarrabim...

ha cola bağımlısı olmuşun ha wow ne fark eder :p[signature][hline]We want war, wake up !

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...