Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dünya Haritası

Gladmir

Öne çıkan mesajlar

said:
preas, 10 Aralık 2005 18:43 tarihinde demiş ki:
Bölgelerin isimleri neden tanrı isimleriyle anılıyor bilen varmı?

Oyunda tapindigin tanrinin etkisi olacakmis yani inancina gore tanrin sana yardim edebilirmis bu nedenle inanclar bolgesel olabilir ve bolgelere tanri isimlerini vermis olabilirler ama bende tam bilmiyorum[signature][hline]Why do the bad so ruin the GOOD? is there a man who takes me upon the stars?.. or am i alone till the end? life is bitch .. time to DIE..
Sosyal ağlarda paylaş

bu numaralandirdikları yerler krallıklar mı?[signature][hline]Size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you? Hmm? Hmm. And well you should not. For my ally is the Force, and a powerful ally it is. Life creates it, makes it grow. Its energy surrounds us and binds us. Luminous beings are we, not this crude matter. You must feel the Force around you; here, between you, me, the tree, the rock, everywhere, yes. Even between the land and the ship."
Sosyal ağlarda paylaş

ya sehirler arası shuttle gibi dragonlar vardır dimi??
zor olur böle heryere mesela bi questte 1.bölgeden aldın 5. bölgede bişeler yap diyo hadii 6 ay sonra yapıyosun questi reward geliyo?[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----Elder Bounty Hunter-----FRF
Why do "Dark" jedi's using "Light"sabers???
Sosyal ağlarda paylaş

Parasiz ve parali olarak 2 tip ulasim secenegi ve bunlara ek olarakda Teleport secenegi var.

Ama anladigim kadariyla Teleport icin daha onceden gitmek istediginiz yer icin daha once gidip kesfetmis olmaniz (way-point almis olmaniz) gerekiyor.[signature][hline]I'm not a man of too many faces...
The mask I wear is one...

Sosyal ağlarda paylaş

SoG SWG nin 4 katı DnL GE(nisanda gelecek olan) 40 katı olacak![signature][hline]Burakstlin Majere : "Hope is denial of reality"
Burakstlin of FrF (SWG) (Kısaca balık da derler ) , Elenasse of Alaturqua (EQ2) , Burakstlin of Alaturqua (WoW) , Burakstlin of Alaturqua TR (GW), Burakstlin of ? (EQ1). Burakstlin of Ebonlore (D&L)
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...