Jump to content
_ultrAslan_

işte güvenin sonucu(metalstyl3)(kenjuro_)

Öne çıkan mesajlar

§ 13 Ara 2005, 14:56

[spo1=işte 1][/spo]
[spo2=işte 2][/spo]
[spo3=işte 3][/spo]
[spo4=işte 4][/spo]
[spo5=işte 5][/spo]
[spo6=bu da son][/spo]


işte bu arkdş saolsun(metalstyl3)
beni tanıyo grçkten hakkımda bi kaç şey söledi...
sonra gördüğünüz gibi bi parça olan chitinime göz dikti.bende ona inanıp ve güvenip verdim 2dk lığına ama kaçtı gitti...
bu oyun insanları ne hale getirio işte görüosunuzz
chitin zaten +1 para falam da etmez.
önemli olan chitinin gitmesi deil o kişinin bunu bana yapması ayrıca en iyi arkdşlarımın adını kullanarak!

(aramızda geçen küfürler içinde herkesten özür diliyorum.önemli olan tüm dialogları görmenizi istedim)[signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:00
herkese bi uyarım war bunun gibilere(eğer tam olarak tanımıosanıs) inanmayın kesinlikle giden daha önemli bişe de olabilirdi.dmk ki paticikte de bunun gibiler dolanmakata artık![signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:11
yazıq olmuş geçmiş olsun :([signature][hline]Alcohol isn't an answer but it makes you forget the question

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:13
yaf aslında yazık bana olmadı o kişiye üzüldüm oyun hırısna bürünüp insanları ne hale düşürüo!

o chitin zaten +1 di.
bi işe yaramas yane sadece şekil olsun die:D

bana koyan onun yaptıkları oldu.Ayrıca kendi demişti eer bi yamuk yaparsam koyarsın ss leri patiye.Ben burda tanınırım yakında madalyam falan olçak etc.

yinede saol:D[signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:14
aheueh :D
burda tanırım madalyam falam olcak
O.o
ne alaka yani burada herkes eşittir[signature][hline]NecrozaN/n00bz/1xxx/5x

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:16
o adam patden ha
hoo dooru burda metalsyle3 die biri vardı o demek hmm bunu öörendiim iyi oldu[signature][hline]Alcohol isn't an answer but it makes you forget the question

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:19
eft hırhız :D[signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:23
acima yetime koyar [spo1=18+]chitini cebine :D[/spo][signature][hline]::Ujio::
( areste satilik ron's staff +7 ve wreath erenion+7 pm me... )

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:24
Tek Kelime *!TERBİYESİZLİK*[signature][hline]name : Life_Angle
lvl : 6x(x=1 :P )
Server : Dies
Np : 15.xxx
BeDaVa KoSp

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:25
koyar deil koydu ve kaçtı..
gözümün önünde 1 san. içinde kaypoldu :D[signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:28
yaf moralim de kalmadı :(

ne güsel k.o oynuodum o olaydan sora kapattım direkt k.o yu.
hiç açasım da gelmio :([signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 15:49
Bırak bir chitin' i iron belt için bile şu duruma düşmek :(

Sonuçta bu bir oyun eğlenmek için, yeni dostlar edinmek için, boş zamanı değerlendirmek için ideal.

Ama "DOSTLARINIZI KAZIKLAMAK 3 PARALIK OYUN İÇİN" :(

Kendinize gelin beyler.[signature][hline]----------------

Nick:Nynaeve/Sir_Sparhawk
Class:Archmage/Assasin
Server:Beramus/Olimpia
Lvl:62/51
Np:205.xxx/560
Klan:Adren4linE/Adren4linE (for ever)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 16:01
yaff yannış annamayın bu olanların hepsi sadece bi chitin pad(chitin shell deel).+1 olympiada en fazla 4m falam eder.Adamın bunu nie yaptığını da annayamadım.lvl 58 oldum falam dedi.sadece pad yoktu chit. olarak.glave falam da dedi.lam madem kastın bu kdr,benden ne istedin :D(chitin pad istedi ve bende verdim salak gibi :D)[signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 16:05
hiç kafana takma çünkü bu hep oluyor

4 gün önce kankamdan öte bi ark.
dark vane +7 çaldı ve bidaa haber alınamadı :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 16:07
:([signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 16:14
Türk' ün Türk' ten başka düşmanı yoktur demiş atalarımız xD

Ulan id ve passım en az 3 kişide var klanda, klanın yarısınında bende ama en ufak kuşku bile duymuyorum :)

Günün birinde hacklenirsem kalıbımı basarım bunu yapan bir vatandaşım olacak :([signature][hline]----------------

Nick:Nynaeve/Sir_Sparhawk
Class:Archmage/Assasin
Server:Beramus/Olimpia
Lvl:62/51
Np:205.xxx/560
Klan:Adren4linE/Adren4linE (for ever)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 16:22
haklısın walla.daha öncedende olmuştu böle bişe ben aresteyken sınıftaki arkdşım örenmişti şifremi.doal olarak doum tarihimi de bilio(aynı gün doğmuşuz onla:D).
deiştirmişti şifremi.tabi örenince dövdük onu iice(dier arkdşlarım saolsu:D)almıştım ondan yeni şifremi :D[signature][hline]Yerin kulağı vardır derler,benim de kulağım var.Peki ben yer miyim?Yemeeeem!

Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ara 2005, 21:21
Büyük terbiyesizlik.Hepimizin başına acayip olaylar gelio kaçarken peşinden koştunmu :-)[signature][hline]:yapma: :hrr: :yapma:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 01:37
ılk bı hafta kanka der sonra neyın var neyın yok alır sonrada senı tanımaz bunun gibi adamlar.adamsa tabi.ayıp valla..arkdaslık ta olmuyo valla..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 06:26
kenjuro_ artık forumada takılmaz :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 07:26
hayır bi de chitini neden veriosunuz denemek için bisiklet mi bu bi tur binip bırakacan. hayatında chitin kullanmadın mı diyemedin mi adama. verende de suç var.[signature][hline]silkroad online
AyDoLu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2005, 07:44
gercek hayatta arkadasiniz olan biri bunu yapabilior bu sekilde kaptiranlar war oyuna kendini. gecmish olsun diorm agzi yanalara.
bunun yaninda tanimasan da gercek hayatta, birbirine guvenebilen arkadashlar da var.Danimarkali bir arkadasim war msn den oteye muhabbetimiz olmamishtir ne telefon ne reelden gorushme. Ama sifreleri bende mevcuttur, ish yuzunden haftasonu girdigimde genelde ben oynarm onla. baya iiyzdir bu forumda da bulunan reelde de samimi bir arkadasim sayesinde tanishmishtim kendisiyle.
Davetim uzerine bir aksilik cikmazsa istanbula gelecek bu yaz.
Vel hasil ne kadar igrenclikler yasansa da ii insanlar da cikior az da olsa bu KE ortamindan[signature][hline]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...