Jump to content
Air_Wolf

Oyunun şuanki durumundan zevk alan varmı ?

Öne çıkan mesajlar

§ 07 Ara 2005, 21:21
bence server öyle battiki artık zevk alınmıyor ve bırakılamıyor.[signature][hline]server=diez
lvl=62 rogue
np=120k
Diezin en eskilerindendim banlanmadan önce.....

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 21:24
ben alıyorum çünkü oynamıyorum böyle diye... :D:D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 21:25
beyler blackwinds tan haber varmı bari o bi ilgilensin nedeolsa türk en azından bi topic acsın bilgi vermek için ne olcak durumumuz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 21:29
ii de ne alaka hem black... ares in gm i ares te olanlar düşünsün bana ne xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 21:30
valla ben çoook zevk alıyorum ama oyundan deil oyun üzerinde burda geyik yapmaktan :D birde gm nasıl kovalanır yakalanırmı acep gibi şeler öreniyom :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 21:31
yaw bu blackwinds tüm serwarlara bakmıyomu zati başka kim var tanıdığımız gm

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 22:50
ewet arkadaşlar bana bye bu günde alamıcaz şifreyi anlaşıldı ben bari güzel hatunların oldugu sitelerde dolasayımda moralim yerine gelsin bari hepimizin ALLAH YARDIMCISI OLSUN

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 22:53
sanada yalcin-ak[signature][hline]_Black_Door_
Lvl: Daha Eziq :(
Server:Ares

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2005, 23:40
said:
Air_Wolf, 07 Aralık 2005 23:21 tarihinde demiş ki:
bence server öyle battiki artık zevk alınmıyor ve bırakılamıyor.

said:
Air_Wolf, 07 Aralık 2005 21:46 tarihinde demiş ki:
her serverda oynadım ama diezden daha fazla zevk alıyorum en azından az ezik var onları kesiyordum czde :=)

sennde ne dediğin belli değil be kardeşim önce diez en güzel server diyosun sonrada server battı iyicene diyosun..![signature][hline]eMrE_uLTrAsLAn...60k..Ares
::ultrAslan:: ...Olympia..LvL 4x

[Bu mesaj eMrE_uLTrAsLAn tarafından 08 Aralık 2005 01:43 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 03:25
Dün sen dupe yapıyordun
Bugün onlar kosp kullanıyor

Dün sen dupe itemlerinle onları kesiyodun
Bugün onlar seni kospla

Dün sen ne çirkeflikler yaparak köşeyi dönmenin yollarını arıyordun.
Bugünse onlar.

Hepsi için tam terside geçerli.
Oyunu biz kral yaptık, biz batırırız.
Olay budur.

(Ha benim gibi temiz oynayan insanlarda vardı.
Yoksa saf insanlarmıydı? aptalmıydı ya ne deniyodu onlara :D)

Tek tavsiye, bu oyuna değmez.

Bazı şeyleride akışına bırakmak gerekiyor. Mesela;
Bu oyun nasıl düzelir ?
1. k2 bugları hackleri kapatır. (ki bunun icin oyun+emulatorunu bastan yazmaları gerekcek. Cok zor bir ihtimal )
2. Bizlerin bıkmasını bekleyecekler.
3. Hileleri kodlayanların bıkmasını bekleyecekler. (Bu da cok zor. Biri gider biri gelir. Az cok kodlama bilen biraz ugrastıkdan sonra istediğini yapabilir (sanırım))
4. k2 yine cebini nasıl dolduracagına bakar. (Server bugdan, kosp dan kırılırken Nottice den 4k cash alana ... veriyoruz durumu ibret olsun herkeze)

neyse yazım uzun olmasın sonra kimse okumaz :D[signature][hline]KE DELETE

(Ankara ve İstanbul ) Beramusta satılık level 65 Rogue ***350YTL*** full item. Detaylar icin tıklayın!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 03:31
said:
Usko, 08 Aralık 2005 05:25 tarihinde demiş ki:
(Ha benim gibi temiz oynayan insanlarda vardı.
Yoksa saf insanlarmıydı? aptalmıydı ya ne deniyodu onlara :D)



doğru dedin bende legit adamım ama karşılığını lamıyom :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 05:17
said:
Air_Wolf, 07 Aralık 2005 23:21 tarihinde demiş ki:
bence server öyle battiki artık zevk alınmıyor ve bırakılamıyor.


lol air harbi batti bu oyun,hiç zevk alinmaz oldu.neden dupeculer kospcular ve ne oldugu belli olmayan gm ler yuzunden.

air_wolf, 2000 attackla +3 uniqelerle gezerken bide ustune macroyla np kasmaya çalişip ban yedin.+3 uniqeleride gm den aldiğini iddaa ettin.sence neden ve kimler yuzunden bu oyun bu hale geldi AİR???

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 06:24
ya olm sende gevezelik yapma bi amk oyunda millette +4 var sen kalkmış bana +3 den bahsediyorsun.[signature][hline]server=diez
lvl=62 rogue
np=120k
Diezin en eskilerindendim banlanmadan önce.....

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 07:35
ya o kadar zavallısın ki insanların sahip olmadıı bir uniqe itemle karsı koymaya çalıstıgı duperlara sen +3 lerinle karsı koyamıyosun ya da koyuyosun hiç umrumda bile deil sora burda topic açıyosun oyun bitti diye bi gidin ya bi gidin..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 07:37
lan olm salakmısın sen ya sanane amk git kendinde kas kendin de yap[signature][hline]server=diez
lvl=62 rogue
np=120k
:hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 07:39
zuahahhaha aferin hLL şampiyonsunuz ya siz..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 07:52
sımdık bıseyı anlamadım bu oyunu oynarken oyunun ıcınde ıken cok guzel gıdıyo oyun ama charınız banlanınca yada ne yolla yapıldıgı belı olmayan ıtemlerınız sılınınce oynaması zor oluyor deyılmı :)) komık vallahı ama sızde haklısınız alıstınız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 07:56
walla ben oyundaki tüm fakirliğime tüm karizma clanına rağmen arasıra arkadaşalrdan aldığim emnaet itemlerle yarın ytank olup daliıorum aralrına artik iki vuruyorum baktım ölmediler kaçıyorum :D ya uyus olduğum bir nokta var bu karizma clanı ya kardeşim tmm ırk değiştirdiniz lvl kasiorsunzu anladık ya gidi kendi trollerinizde kasın bzm trollerde neden kasıorsunzu içeri giremiyrm ben gidin kendi trollerinizere bırakın bzm oryaı artk düşün trollerimzin yakasından :( oyundan zevk alıyorum çünkü hiç şifremi değiştirmeye kalkmadım hiç dupe yapmaya kalkmadım hiç kosp kullanmaya kalkmadım kafam rahat tüm kirli işlere rağmen temiz kalmaya çalın bir wariorum :D[signature][hline]NicK:ozkan_TR
Server:ARES
LVL: 6x BLADE MASTER
NP:0/0
CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 08:02
en iyisi valla :D[signature][hline]server=diez
lvl=62 rogue
np=120k
:hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 08:04
eski ko mumla aarıyoruz... ahh be one günlerdi yarrabbimm...[signature][hline]name:lively_lonely
clan :metropol
lvl :5x
class :assasiin
nation:el murad
np :1xxxx
server:cyper

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2005, 08:05
said:
marksman, 08 Aralık 2005 10:04 tarihinde demiş ki:
eski ko mumla aarıyoruz... ahh be one günlerdi yarrabbimm...

+9999999999999[signature][hline]server=diez
lvl=62 rogue
np=120k
:hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr::hrr:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...