[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  
Sikayet

Bu mesaji sikayet etmek istediginizden emin misiniz?

Bu mesaji neden rapor ettiginizle ilgili bir açiklama girebilirsiniz. Bu islem yöneticilerin mesajin neden sikayet edildigini anlamasini yardimci olacaktir.




Onboard harici ekran kartı hk.
Gönderen Kisi:: Fransuxa

Aynı bölüme iki kere harici ekran kartı ile alakalı topik açmış gibi görünsem de konu başka.

HP g6 2305st harici ekran kartı hiç bir şekilde aygıt yöneticisinde gözükmüyor. durup dururken oldu bu gizli aygıtlarda gözüküyodu kaldır dedim. sonra driverı bi daha yükleyeyim falan dedim yok öyle bi aygıt dedi.

2-3 gün sonra aygıt yöneticisinde gizli aygıtlarda VGA uyumlu video denetleyicisi diye bi zımbırtı çıktı. aha dedim yakaladı. driverı yükle dedim yüklendi falan yazdı ama aygıt takılı değil hatası veriyor.

boarda kadar söktüm taktım hani adı üstünde external diye geçiyo belki sök taklı bişeydir -ki onboard olduğunu biliyorum zaten yine de bi umut- yok herşey yerli yerinde board a silikonlu sabit zaten. yandı falan diye sanıyodum ki bi dxdiag yapayım dedim. dxdiag intelin standart ekran kartını görüyor HD Graphics 4000 diye ancak dxdiag da HD graphics 512 olmasına rağmen yaklaşık toplam bellek 1792 mb gözüküyor.

Yani hariciyi görüyor ama takılı değil ayağında. Driver bok boklavat herşeyi denedim. Kod 45 hatası virüs yemiş olabilirsiniz falan yazmışlar en son çare artık çakıcam formatı ama başka bi çözüm bulabilirmiyim?

edit: ne garip forum oldu entera basıyosun otomatik yolluyo editle diyosun modere edilmiş forum diyo. neyse sorun yukarıda. tşk.

[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum